[SS] zoeken op #

Pagina: 1
Acties:

• nescafe
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:27
http://www.tweakers.net/shopsurvey/?Alpha=num
De zoekopdracht naar bedrijfsnamen beginnend met een non-alfanumeriek karakter leverde 24 resultaten op.
Wat is er fout aan deze zin (of aan de gevonden resultaten) ? :P

En reagerende op een post in het andere topic:
Ik ben een miereNneuker :P

* Barca zweert ook bij fixedsys... althans bij mIRC de rest is comic sans

• Alex
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-02 19:26
Ik vraag me af of het zin heeft om dit te plaatsen op de Devtrack. Het is een heel klein foutje wat 99% van de bezoekers niet opvalt(mij iig in eerste instantie ook niet) en het kost weliswaar een simpel lusje maar toch een lusje om het op te lossen.
Aan jou de keus :), je hebt sowieso kans dat het voor later ooit een keertje in de queue blijft staan.

Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart

• nescafe
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:27
lusje :?

Ik doel alleen op de woordkeus. Als je werkelijk naar bedrijfsnamen die beginnen met een non-alfanumerieke karakter zoekt zou je er 3 moeten vinden. (non-alfanumeriek => bedrijven die met een nummer beginnen zouden dan ook niet getoond moeten worden)

Wat Femme waarschijnlijk bedoelt (gezien de resultaten) is dat je zoekt naar bedrijfsnamen die beginnen met een cijfer of een (lees)teken. Noem het desnoods non-alfabetische karakters :P (maar da's een onjuist bijvoeglijk naamwoord)

* Barca zweert ook bij fixedsys... althans bij mIRC de rest is comic sans

• Alex
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-02 19:26
Ow op die manier, ik dacht je de grammaticale fout bedoelde. Welke iets moeilijker te verhelpen valt. Post je het zelf op de Devtrack of moet ik het doen?

Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart