Seti Moederdag MegaFlush

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 345 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NBK
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-11-2024

NBK

Weercam-Avatar

Topicstarter
Om iedereen weer ff wakker te schudden uit de roes van koninginnendag :z (en omdat het aantal actieve deelnemers toen een beetje tegen viel :( ) heb ik maar even de vrijheid genomen om een topic'je te openen om de volgende MF aan te kondigen.
De datum voor de volgende MF wordt...*roffel* *roffeL* *roffel*...MOEDERDAG! _/-\o_
Dus zet die }:O aan het werk en houd de staldeur gesloten voor uitgaand verkeer tot 11 Mei en dan zorgen we er met z'n allen voor dat die irritante hondjes nog witter wegtrekken dan ze normaal al doen... >:)

PC's; Home; Met 8619 units als 72e geëindigd bij DPC @ SETI-classic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 64276

ok ik ben van de partij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 20969

Count o25o and me in!

[ Voor 40% gewijzigd door Anoniem: 20969 op 01-05-2003 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dat zijn er al 3, maar helaas weer dezelfde als bij de Q flush en dat van enkele horden actieve leden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supakeen
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-08-2024
Hoe kan ik mijn seti opsparen dan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
offtopic:
11 mei moederdag? Thnx voor de info, kan ik dit keer misschien wel op tijd een cadeautje halen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
k wil wel meedoen, maar dan wil k wel even weten hoe ik dat moet doen :D

:) dus uitleg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kettrick
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03:42

Kettrick

Rantmeister!

* Kettrick heeft besloten dat het weer tijd is voor een project-switch ;)
Mijn nieuwe P4 doet nu dus ook seti >:)

Ik doe dus ook meteen mee met de moederdag flush :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

even voor de nieuwelingen sparen kan je doen met behulp van o.a setihide , dit programma kan op het volgende adres downloaden http://www.scheit.de/seti/setihide.html ( op de website kan je ook een helpbestand downloaden.
Winzip kan je eventueel van www.winzip.com afhalen.
Als jullie nog steeds niet begrijpen hoe het werkt kan je contact zoeken via msn (pietarensman@hotmail.com) of dit forum.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 64276 op 01-05-2003 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-07 08:53
zo ik heb me setiqueue ook maar ff dicht gezet dus dat wordt ff lekker sparen (en zo nu en dan die map backuppen want vorige keer was ik 11 wu kwijt)

Strava | Runkeeper | Endomondo (mijn leikr uploads)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-07 15:49

Xaverius

Ultraloper - korte dan... 😎

Tja, misschien moet ik ook maar weer eens meedoen. :Y)
Eerst dan maar eens wat WU'tjes downloaden en de poorten sluiten.... :)

[ Voor 43% gewijzigd door Xaverius op 01-05-2003 19:52 ]

https://smashrun.com/hans.vandermeer/invite
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcelloz
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 30-06 22:38

Marcelloz

IT dude with a beard

:) oke ik zal op moederdag joinen met het 2e account 8)

There are better things in life than alcohol, but alcohol makes up for not having them.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterBeek
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 28-06 12:37
Ook ik ben dit keer van de partij. Het is waarschijnlijk de laatste kans dat we een mega flush kunnen doen. :)

Is het ook mogelijk om wu's met SetiQueue binnen te trekken zonder dat de lading wachtende wu's richting berkeley gaan ??

[ Voor 37% gewijzigd door SterBeek op 01-05-2003 20:34 . Reden: ff een vraagje bij gevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 48863

ik wil ook wel weer mee doen.
maar ik heb maar één amd 1800 en één amd k6 350 (412) tot mijn beschikking.
ik kan dus niet beloven dat ik veel zal flushen op de 11e.
maar ik doe mijn best.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 48863 op 01-05-2003 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 53793

SterBeek schreef op 01 May 2003 @ 20:28:
Ook ik ben dit keer van de partij. Het is waarschijnlijk de laatste kans dat we een mega flush kunnen doen. :)

Is het ook mogelijk om wu's met SetiQueue binnen te trekken zonder dat de lading wachtende wu's richting berkeley gaan ??
Ja, dat kan heel makkelijk. Ga naar de webbased settings van Setiqueue.
Log in als admin en ga naar settings, klik bovenaan die pagina op "Click to edit settings" en ga vervolgens naar het blokje Upload pending results. Zet deze op disabled. Om WEL nieuwe WU's op te halen zet je het hokje bij Download new WUs op enabled. En je buffert lekker verder tot 11 mei !!

Succes, en ik ben er ook met de 11e van de 5e !! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterBeek
Anoniem: 53793 schreef op 01 mei 2003 @ 21:05:

Ja, dat kan heel makkelijk. Ga naar de webbased settings van Setiqueue.
Log in als admin en ga naar settings, klik bovenaan die pagina op "Click to edit settings" en ga vervolgens naar het blokje Upload pending results. Zet deze op disabled. Om WEL nieuwe WU's op te halen zet je het hokje bij Download new WUs op enabled. En je buffert lekker verder tot 11 mei !!

Succes, en ik ben er ook met de 11e van de 5e !! 8)
oke, thx
laat het sparen maar beginnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

beginnen? ik heb er al een stuk of 10 in m'n buffer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
het eerste paarse stipje in me setiqueue staat er! Nu nog heel veel te gaan hopelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterBeek
Anoniem: 64276 schreef op 01 May 2003 @ 21:42:
beginnen? ik heb er al een stuk of 10 in m'n buffer
Oke, ik heb er ook al een stuk of 16, maar ja dat komt omdat ik normaal gesproken maar 1 keer per week flush, ik werk maar op een amd 1200 en af en toe een p4 @ 2 ghz op mijn werk. dus ut gaat niet zo snel maar allebeetjes helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

The following 100 Results are Queued to be sent to the Seti@Home server
ghe ghe, ach ja verschil moet er zijn... maar zelfs ik verbleek als jebandzija zijn queue een paar dagen dicht houdt! _/-\o_

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 20969 op 02-05-2003 08:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NBK

NBK

Weercam-Avatar

Topicstarter
zmn schreef op 01 May 2003 @ 18:54:
Hoe kan ik mijn seti opsparen dan :?
AMD_er schreef op 01 mei 2003 @ 19:06:
k wil wel meedoen, maar dan wil k wel even weten hoe ik dat moet doen :D

:) dus uitleg :P
Je kunt idd zoals pieie zegt SetiHide gebruiken.

Echter als je ergens een servertje hebt staan (maar kan ook op een single PC) kun je beter SiteQueue gebruiken.
Als je dit programma goed insteld kun je het namelijk wel WU's op laten halen zonder dat er results verstuurd worden. Dat is iets dat voor zover ik weet niet kan met SetiHide, die kan maximaal 99 WU's bufferen (is 10 dagen 10 WU's) en daarna moet ie weer contact maken met berkeley.

Ik heb op mijn Queue ook nog wat ruimte voor wat kleine flushers ( -proxy 212.238.185.191:5517) dan hoef je je bijna nergens druk om te maken... :)

Vraag CoFRElNino maar hoe je SetiQueue moet instellen (die is er een week mee in de weer geweest :+ ) ;)

[ Voor 7% gewijzigd door NBK op 02-05-2003 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

NBK schreef op 02 mei 2003 @ 10:15:
[...]

[...]

Je kunt idd zoals pieie zegt SetiHide gebruiken.

Echter als je ergens een servertje hebt staan (maar kan ook op een single PC) kun je beter SiteQueue gebruiken.
Als je dit programma goed insteld kun je het namelijk wel WU's op laten halen zonder dat er results verstuurd worden. Dat is iets dat voor zover ik weet niet kan met SetiHide, die kan maximaal 99 WU's bufferen (is 10 dagen 10 WU's) en daarna moet ie weer contact maken met berkeley.

Ik heb op mijn Queue ook nog wat ruimte voor wat kleine flushers ( -proxy 212.238.185.191:5517) dan hoef je je bijna nergens druk om te maken... :)

Vraag CoFRElNino maar hoe je SetiQueue moet instellen (die is er een week mee in de weer geweest :+ ) ;)
Setihide kan 99 wu's opslaan op een single pc maar op een netwerk 99, je kan ook importeren en exporteren, dus ik haal er 99 binnen die exporteer ik naar een map en dan buffer ik er weer 99, je kan dus eindelijk onbeperkt bufferen alleen kan je er 99 in je buffer zetten. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NBK

NBK

Weercam-Avatar

Topicstarter
Anoniem: 64276 schreef op 02 May 2003 @ 12:58:
[...]

Setihide kan 99 wu's opslaan op een single pc maar op een netwerk 99, je kan ook importeren en exporteren, dus ik haal er 99 binnen die exporteer ik naar een map en dan buffer ik er weer 99, je kan dus eindelijk onbeperkt bufferen alleen kan je er 99 in je buffer zetten. :*)
Ehhh...klopt...maar volgens mij is dat weer meer werk dan het opzetten van een Queue... :) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Als iemand voor me een linux setiqueue heeft (iets vergelijkbaars) dan wil ik principe wel de packets opslaan op me server en ze dan flushen op moederdag. Ik moet voor mezelf nl. ook iets vergelijkbaars hebben, maar ik heb alleen een hardwarematige router dus zo zou het een mooie oplossing kunnen zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fear-factoR
  • Laatst online: 06-04-2022

Fear-factoR

catmonkey

* Fear-factoR doet dus ook mee (waarschijnlijk), lees verklaring hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
hmm ik kan zo snel niets vinden (zal wel aan mij liggen)

dit is voor NBK :)
Hallo,

Dit is ff een gok, maar ik neem aan dat je NBK bent van GoT J

Het lukt me zo snel niet om een Linux server op te zetten dus vandaar dat mijn vraag is ofdat ik jouw proxy kan gebruiken om mijn WU’s te downloaden en te uploaden? (Ervan uitgaande dat de server 24/7 online en de packets op de SETI homepage onder mijn naam komen te staan J ) Kan je me even de settings mailen als dit zo is?

Met vriendelijke groet,
Ik had je mailadres gegokt maar dat was schijnbaar niet de goede :) kan je me even terugmailen naar sander@hostingfx.nl of het hier posten voor de mensen die ook gebruik willen maken van zijn server ;)

[ Voor 4% gewijzigd door neographikal op 18-05-2005 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NBK

NBK

Weercam-Avatar

Topicstarter
offtopic:
Arggg...wordt gek van de door elkaar lopende draadjes 8)7

Als het om niet te veel WU's gaat kun je ze wel bij mij dumpen.
Ze worden gewoon op jouw account bijgeschreven en de verbinding is gewoon 24/7 up.
De server hangt wel op een ADSL lijntje van 786/128 (waar ook nog over geinternet wordt) dus het kan wat langszaam zijn...
Klein advies: gebruik setidriver met een buffer van 2 WU's, dan begint seti vast aan een nieuwe WU terwijl seti driver 'm upload.
Om te connecten naar mijn server moet je als proxy 212.238.185.191 instellen op poort 5517.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
@neographikal
http://www.setiqueue.org/linux.asp :
Good news, starting with revision 2.2 of SetiQueue the executable binary has been reported to run on Linux using the WINE emulator. Once you've installed the WINE emulator, download the SetiQueue executable and copy setiqueue.exe to its own directory and run it. I believe WINE causes some minimal CPU usage even if SetiQueue is not doing anything, but when the application is minimized the CPU usage is very similar to Windows (which is to say it doesn't use any CPU until used).

http://www.speakeasy.org/~kenr/SetiQueue22bExe.zip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
NBK schreef op 02 May 2003 @ 14:51:
offtopic:
Arggg...wordt gek van de door elkaar lopende draadjes 8)7

Als het om niet te veel WU's gaat kun je ze wel bij mij dumpen.
Ze worden gewoon op jouw account bijgeschreven en de verbinding is gewoon 24/7 up.
De server hangt wel op een ADSL lijntje van 786/128 (waar ook nog over geinternet wordt) dus het kan wat langszaam zijn...
Klein advies: gebruik setidriver met een buffer van 2 WU's, dan begint seti vast aan een nieuwe WU terwijl seti driver 'm upload.
Om te connecten naar mijn server moet je als proxy 212.238.185.191 instellen op poort 5517.
already done als t goed is zie je nu dat er 2 WU's gedownload zijn van je :)

uploaden gaat best redelijk hoor :) misschien dat er zometeen een WU binnen gaat komen en anders krijg je er morgen 2 of 3 ;) ( dr staat 1 Athlon 1600 als ie idle is te rekenen, 1 2200 mobile als ie aan het stroomnet hangt en een P433 die een x aantal uur per dag uit zn neus staat te vreten :) )

Mijn WU's worden straks tegelijk met de jouwe geflushed? :)
cybermans schreef op 02 May 2003 @ 14:54:
@neographikal
http://www.setiqueue.org/linux.asp :
Good news, starting with revision 2.2 of SetiQueue the executable binary has been reported to run on Linux using the WINE emulator. Once you've installed the WINE emulator, download the SetiQueue executable and copy setiqueue.exe to its own directory and run it. I believe WINE causes some minimal CPU usage even if SetiQueue is not doing anything, but when the application is minimized the CPU usage is very similar to Windows (which is to say it doesn't use any CPU until used).

http://www.speakeasy.org/~kenr/SetiQueue22bExe.zip
met SSH op afstand is dit wat moeilijk te realiseren voor mij :)

[ Voor 42% gewijzigd door neographikal op 02-05-2003 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon10
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:04

Falcon10

Hit it i would !

* Falcon10 doet niet mee ( heb nog geen setique ofzo geinstalled, das pas voor als de volgende seti van start gaat ) :p

Maar ik heb sinds vandaag 2, maybe 3 extra P4 2.2 ter beschikking, die het ganse weekend 24/24 kunnen draaien, dus ik ga onze kleine witte keffertjes het dit weekend al wat moeilijk maken :p

-| Hit it i would ! |-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
Falcon10 schreef op 02 mei 2003 @ 15:27:
* Falcon10 doet niet mee ( heb nog geen setique ofzo geinstalled, das pas voor als de volgende seti van start gaat ) :p

Maar ik heb sinds vandaag 2, maybe 3 extra P4 2.2 ter beschikking, die het ganse weekend 24/24 kunnen draaien, dus ik ga onze kleine witte keffertjes het dit weekend al wat moeilijk maken :p
vul dan gewoon als je de CLI draait -proxy en dan de bovenstaande adresssen in of bij de GUI client ff in de menus de proxy invullen. Dan wordt tie met moederdag geflushst :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NBK

NBK

Weercam-Avatar

Topicstarter
neographikal schreef op 02 May 2003 @ 15:13:
[...]
already done als t goed is zie je nu dat er 2 WU's gedownload zijn van je :)

uploaden gaat best redelijk hoor :) misschien dat er zometeen een WU binnen gaat komen en anders krijg je er morgen 2 of 3 ;) ( dr staat 1 Athlon 1600 als ie idle is te rekenen, 1 2200 mobile als ie aan het stroomnet hangt en een P433 die een x aantal uur per dag uit zn neus staat te vreten :) )

Mijn WU's worden straks tegelijk met de jouwe geflushed? :)
Uploaden gaat redelijk omdat er momenteel niemand zit te internetten B) ...als het dit weekend nog goed gaat is het dus geen probleem en op 11 Mei gaat de staldeur weer open voor uitgaand verkeer... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
hoeveel hebben jullie er al ikke 8 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik 28, dag en nacht met mijn eigen pc, die van mijn zusje heb ik ook besmet en dichtgezet ( een xp 1900+) en die van mijn vader heeft setihide in stealth mode dus die staat gewoon open en geeft 1-2 wu's per dag ( dit is om mijn huidige plaats 740 vast te houden).v >:) }:O }:O }:O }:O }:O

[ Voor 97% gewijzigd door Anoniem: 64276 op 03-05-2003 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fear-factoR

Fear-factoR

catmonkey

ik 11... na 1 dag en 5 uur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterBeek
ik heb er nu 21 klaar staan, ze willen weg maar ik hou ze lekker vast >:)

ut lijkt wel een kudde wilde stieren, maar het hek gaat nie eerder open dan moederdag >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63996

Fear-factoR schreef op 03 May 2003 @ 16:27:
ik 11... na 1 dag en 5 uur
niet meer ??

* Anoniem: 63996 ietsje meer :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fear-factoR

Fear-factoR

catmonkey

Anoniem: 63996 schreef op 04 May 2003 @ 00:02:
[...]

niet meer ??

* Fear-factoR ietsje meer :D
ehm :X jij weet beter.... helaas heeft deze jongen z'n kruit verschoten... ik zat te rommelen met m'n setihide settings... gingen er perongeluk 8 wu's vandoor |:(
dus de teller staat nu op 6 :+

[ Voor 6% gewijzigd door Fear-factoR op 12-05-2003 16:25 . Reden: stupid typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 53793

NBK schreef op 02 mei 2003 @ 10:15:
[...]

[...]

Mijn queue draait, en als je wilt kan je er op kwijt hoor !!
Flush maar naar: http://213.84.80.160 Poort 5517

Succes !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Godsamme! nog 7 dagen te gaan en dit topic staat nu alweer onderaan!

Aangezien de kleine witte keffers in de buurt zijn het komen hoop ik dat we weer een mooie brug slaan op de 11e. Hier staat de teller iig al op 374 packets! Muwhahahah :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NBK

NBK

Weercam-Avatar

Topicstarter
door het korte weekend heb ik er dus gewoon maar 18...misschien toch maar ff een tussentijdse CPU upgrade uitvoeren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

NBK schreef op 05 May 2003 @ 10:55:
door het korte weekend heb ik er dus gewoon maar 18...misschien toch maar ff een tussentijdse CPU upgrade uitvoeren...
Ik hou me van harte aanbevolen >:) }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NBK

NBK

Weercam-Avatar

Topicstarter
@ neographikal
Ik heb nu een WU'tje van je in m'n Queue staan maar vervolgens niks meer van je gehoort...heb je een eigen Queue gestart ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
NBK schreef op 05 May 2003 @ 15:28:
@ neographikal
Ik heb nu een WU'tje van je in m'n Queue staan maar vervolgens niks meer van je gehoort...heb je een eigen Queue gestart ofzo?
nee ben weinig thuisgeweest dus stond me comp niet echt hard te draaien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

neographikal schreef op 05 May 2003 @ 15:35:
[...]

nee ben weinig thuisgeweest dus stond me comp niet echt hard te draaien :)
Foei >:)
Dat kan natuurlijk niet je pc hoort dag en nacht aan net zoals die van de rest :*)
}:O }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
Anoniem: 64276 schreef op 05 May 2003 @ 15:56:
[...]

Foei >:)
Dat kan natuurlijk niet je pc hoort dag en nacht aan net zoals die van de rest :*)
}:O }:O
als jij de stroomrekening betaalt 8)7 >:) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

neographikal schreef op 05 May 2003 @ 17:31:
[...]

Gewoon je monitor uit en een windmolen naast het huis >:)
Ik heb m'n xp trouwens 24 uur per dag draaien en ik denk zelf dat de verlichting op m'n kamer meer stroom gebruikt ( 5x 40 watt ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bud_s
  • Laatst online: 14-07 13:17

Bud_s

Team Anticimex & Lock

neographikal schreef op 05 May 2003 @ 17:31:
[...]
Als je meer dan 40 WU's per dag doet, betaal ik wel een euroduppie per dag :P
En natuurlijk word er dan van je verwacht dat je mijn }:O }:O }:O teampie joined ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
Bud_s schreef op 05 mei 2003 @ 17:56:
[...]

Als je meer dan 40 WU's per dag doet, betaal ik wel een euroduppie per dag :P
En natuurlijk word er dan van je verwacht dat je mijn }:O }:O }:O teampie joined ;) :P
ff rekenen, mn laptop (snelste) doet er 1 in de 3,5 uur. 40 per dag...nope sorry gaat niet lukken ;) :)
Anoniem: 64276 schreef op 05 May 2003 @ 17:46:
[...]

Gewoon je monitor uit en een windmolen naast het huis >:)
Ik heb m'n xp trouwens 24 uur per dag draaien en ik denk zelf dat de verlichting op m'n kamer meer stroom gebruikt ( 5x 40 watt ).
tjah wij gebruiken geen gloeilampen van voor de oorlog meer maar van die hypermoderne zuinige lampen van +- 6 watt 8)7 ;)

[ Voor 37% gewijzigd door neographikal op 05-05-2003 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

neographikal schreef op 05 May 2003 @ 19:54:
[...]

ff rekenen, mn laptop (snelste) doet er 1 in de 3,5 uur. 40 per dag...nope sorry gaat niet lukken ;) :)

[...]

tjah wij gebruiken geen gloeilampen van voor de oorlog meer maar van die hypermoderne zuinige lampen van +- 6 watt 8)7 ;)
Je crunchmonster is iets minder hypermodern zie ik })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
Anoniem: 64276 schreef op 05 May 2003 @ 20:07:
[...]

Je crunchmonster is iets minder hypermodern zie ik })
laptop: AMD 2200+ ;) valt best mee geloof ik zo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

neographikal schreef op 05 May 2003 @ 20:57:
[...]

laptop: AMD 2200+ ;) valt best mee geloof ik zo :P
Dat valt zeker mee maar waarom doe je dan zo lang over 1 WU?
ik doe er 2,5 uur over met een overgeklokte 1700

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
Anoniem: 64276 schreef op 05 May 2003 @ 21:10:
[...]

Dat valt zeker mee maar waarom doe je dan zo lang over 1 WU?
ik doe er 2,5 uur over met een overgeklokte 1700
me 1600+ doet er een halve dag over ofzo ;( snap er niets van maar het schiet iig niet op op me desktop....Ik gebruik de CLI trouwens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elsegre
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17:56

elsegre

Ti 3Al-2.5V

"The mother of all flushes" 8)

No news is bad news.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

neographikal schreef op 05 May 2003 @ 21:37:
[...]

me 1600+ doet er een halve dag over ofzo ;( snap er niets van maar het schiet iig niet op op me desktop....Ik gebruik de CLI trouwens
vreemd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19894

neographikal schreef op 05 May 2003 @ 21:37:
[...]

Ik draai Setihide en ik doe 1 WU per 7/8 uur, afhankelijk van de belasting van de CPU

Gemiddelde van 3 a 4 per dag dus

specs onderaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NBK

NBK

Weercam-Avatar

Topicstarter
Mijn 1800+@1600Mhz doet ongeveer 4 uur (CPU tijd) over een WU.
Neo, jouw 1600+ doet ongeveer 5 uur (CPU tijd) over een WU en je flaptop ongeveer 3uur en 45min. Vergeet niet dat er in je flaptop waarschijnlijk een mobiele XP en een mobiele chipset zit, die zijn meestal net iets langzamer...

ow, m'n classic athlon @586Mhz doet ongeveer 12a13 uur over een WU :/ .
M'n server'tje met VIA proc ongeveer 1 dag en 13 uur ;( ...(volgens mij zit daar geen FPU in :/ ...en als ie er al inzit is 't niet zo'n beste... :( maar hij's goed genoeg voor FTP HTTP en SMTP+POP :) )

[ Voor 34% gewijzigd door NBK op 06-05-2003 01:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fear-factoR

Fear-factoR

catmonkey

Fear-factoR schreef op 04 May 2003 @ 02:09:
[...]

ehm :X jij weet beter.... helaas heeft deze jongen z'n kruit verschoten... ik zat te rommelen met m'n setihide settings... gingen er perongeluk 8 wu's vandoor |:(
dus de teller staat nu op 6 :+
update :P ... gisteren alle 26 wu's die ik had klaar staan.... geflushed in het belang van het team, het heeft helaas niet mogen werken :X (zie hitparade van 5 mei)
dus de teller staat al weer op 9 :o

[ Voor 7% gewijzigd door Fear-factoR op 12-05-2003 16:24 . Reden: stupid typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 48863

hier een overklokte amd 350@412 staan en die doet er maarliefst 40 cpu uren over :(
zal de schijf binnenkort eens formateren van die pc, misschiens dat ie er wat sneller van wordt.
is overigens ook een via geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider.007
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Anoniem: 48863 schreef op 06 mei 2003 @ 22:27:
hier een overklokte amd 350@412 staan en die doet er maarliefst 40 cpu uren over :(
zal de schijf binnenkort eens formateren van die pc, misschiens dat ie er wat sneller van wordt.
Een hdd format zal niets uitmaken voor je CPU power tenzij je wat andere CPU trekkende software verwijdert :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NBK

NBK

Weercam-Avatar

Topicstarter
Anoniem: 48863 schreef op 06 mei 2003 @ 22:27:

Doel je op mijn server'tje :?

Die heeft niet alleen een VIA chipset maar ook een VIA CPU.
ff zoeken...
Gevonden: http://www.eagletec.nl/MB787C3.htm
heeft een onboard VIA Samuel2 @667MHz...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
NBK schreef op 07 May 2003 @ 12:20:
[...]

Doel je op mijn server'tje :?

Die heeft niet alleen een VIA chipset maar ook een VIA CPU.
ff zoeken...
Gevonden: http://www.eagletec.nl/MB787C3.htm
heeft een onboard VIA Samuel2 @667MHz...
FPU van die cyrixxen / VIA's is zo brak als het maar kan, daar ligt het waarschijnlijk aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NBK

NBK

Weercam-Avatar

Topicstarter
* NBK pakt een lading transistors en een bouwtekening van z'n athlon en VIA en gaat een nieuwe FPU bouwen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

NBK schreef op 07 May 2003 @ 16:48:
* NBK pakt een lading transistors en een bouwtekening van z'n athlon en VIA en gaat een nieuwe FPU bouwen...
succes })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dharkon huppelt ongeduldig op en neer, hmmmz misschien toch maar hd bijplaatsen.. al die workunits in de setiqueue passen straks niet meer.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NBK

NBK

Weercam-Avatar

Topicstarter
Nog 2 dagen geduld...en als het echt niet meer past heb ik nog wel een paar Gig vrij voor je...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NBK

NBK

Weercam-Avatar

Topicstarter
Laatste waarschuwing!!! :o ...
Je kunt je vandaag nog inschrijven voor de volgende MF... :Y) }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
NBK schreef op 10 May 2003 @ 12:10:
Laatste waarschuwing!!! :o ...
Je kunt je vandaag nog inschrijven voor de volgende MF... :Y) }:O
vooruit dan, ik zal me laptop vandaag nog een paar WU's laten cruchen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NBK

NBK

Weercam-Avatar

Topicstarter
@neographikal
Ik zie dat je idd no even een PC'tje aan het werk heb gezet...gezamelijke output (tot nu toe) 44 WU's :)
Ik heb de staldeur weer open gezet...nu nog ff wachten tot het eerste koetje het door heeft, want "als er 1 koe de stal uit is wil de rest ook..." :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
NBK schreef op 11 May 2003 @ 05:29:
@neographikal
Ik zie dat je idd no even een PC'tje aan het werk heb gezet...gezamelijke output (tot nu toe) 44 WU's :)
Ik heb de staldeur weer open gezet...nu nog ff wachten tot het eerste koetje het door heeft, want "als er 1 koe de stal uit is wil de rest ook..." :+
:)

er komt er nog 1tje aan nu, ik denk dat ik er nog 4 vandaag bij ga doen :)

(ben alleen thuis dus tjah, dan heb je wat meer vrijheid ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
zo dames, heren en overige mogelijkheden. 41 wu's hebben vandaag de reas gemaakt vanaf mijn pc naar de donkere gedrochten van de setimaster server en we gaan vrolijk door. Mijn volgende MF is op 8 juni (thge most important day in history: ,mijn verjaardag)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NBK

NBK

Weercam-Avatar

Topicstarter
't is een beetje lastig vandaag om een betrouwbaar lijstje te geven maar ik probeer 't toch even... :)

Lijstje met flushers (tot nu toe):
o25o & Dharkon 829 (zeker een MF _/-\o_ )
Mans & friends 41 :)
NBK 41 :)
lichtflits 38 :)
Artigence 76 :)
pieie 44 :)
neographikal 10 :)
edit:
ColdRain 237 :P :)
Mentar 15 (is nu zeker een MF)

Niet zeker of dit MF zijn...
Pirate 68 (weet niet wat ie gem. doet en zit pas twee dagen bij DPC. 't zou dus een MF kunnen zijn :/ ...hoop het niet, dan is dit nl z'n daily output :) )
«Mecallie» 31 :?
Planeswalker 22 :?
crashburn 10 :?
W.vdMeulen 15 :?

'Grote' afwezige(tot nu toe)
Sterbeek
-MaxxiM-aal- (maar das een team dus alser 1 MF en de rest doet ff rustig aan zie ik dat niet...)

Opmerkelijk?
Totale output van de mensen die normaal hoog scoren ligt wat laag...

[ Voor 27% gewijzigd door NBK op 11-05-2003 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
Ik ga proberen er nog 2 tegenaan te gooien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColdRain
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-04 18:33
Mag je ColdRain 240 aan toevoegen ... net fris met opgeladen batterijen terug van een weekendje Noord-Beveland :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wanneer doen we weer een MF?
Liefst op z´n vroegst over 3 weken dan is het echt een MEGA flush

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
ik vond die 6 juni wel aardig op verjaardag van die gozer

wanneer is het vaderdag btw?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

neographikal schreef op 11 May 2003 @ 21:23:
ik vond die 6 juni wel aardig op verjaardag van die gozer

wanneer is het vaderdag btw?
Prima dan doen we dat en wanneer het vaderdag is weet ik niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon10

Falcon10

Hit it i would !

jup, die 6de juni aka .............. D-Day !!!

wel een dagje dat herrinert mag worden denk ik.

-| Hit it i would ! |-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterBeek
Door een pc probleem, mot ik wat later dan verw8 flushen, maar hier zijn mijn 44 wu's, samen met een maat want die heeft (omdat mijn proxy dicht stond) ook 44 wu's ingeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SterBeek schreef op 11 May 2003 @ 22:05:
Door een pc probleem, mot ik wat later dan verw8 flushen, maar hier zijn mijn 44 wu's, samen met een maat want die heeft (omdat mijn proxy dicht stond) ook 44 wu's ingeleverd.
beter laat dan nooit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
8 juni ben ik jarig (dus 2 dagen langer sparen !!!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84390

NBK schreef op 11 May 2003 @ 19:47:
Pirate 68 (weet niet wat ie gem. doet en zit pas twee dagen bij DPC. 't zou dus een MF kunnen zijn :/ ...hoop het niet, dan is dit nl z'n daily output :) )
..
Dit is geen MF van Pirate.

Dit zijn "restjes" van zijn werkproductie. ( zal helaas minder worden).
In zijn toptijd stond ie op gemiddeld 300 per dag.

Dus af en toe komt er nog wel wat binnen op zijn account maar Pirate is niet echt actief meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Is toch wel even wennen hoor deze aantallen.
Als we bij S@NL en MF hielden dan hadden we qua aantallen het over een paar honderd de man :)

Wat zijn de periodes tussen zo'n megaflush?
Kan ik een indicatie geven wat ik eruit kan persen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84585

NBK schreef op 11 May 2003 @ 19:47:Pirate 68 (weet niet wat ie gem. doet en zit pas twee dagen bij DPC. 't zou dus een MF kunnen zijn :/ ...hoop het niet, dan is dit nl z'n daily output :) )
Ik kan momenteel geen wu's sparen, dus doe ff niet mee aan een megaflush.
Reken voor mijn dag opbrengst op ongeveer 1,8 wu's. Met hopelijk nog af en toe die paar extra zoals vandaag.
Misschien kan ik mijn vaste dag produktie binnenkort toch nog weer ietsie opvoeren. Maar dat gaat dan maar om een paar wu's. En omdat iedere wu er een is....

PS. In mijn profiel staat mijn avatar wel, waarom zie ik hem hier niet?

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 84585 op 12-05-2003 02:43 . Reden: geen avatar ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 59468

NBK schreef op 11 mei 2003 @ 19:47:
't is een beetje lastig vandaag om een betrouwbaar lijstje te geven maar ik probeer 't toch even... :)

Planeswalker 22 :?
MF: Neen
is wat er gespaard is sinds aantreden DPC (minus 1 tot 3 losse WU's die nog niet in Setiqueue zaten)

dus zo'n 4~5 per dag.. wordt beter, want XP 2000 wordt server (ipv werk/game station) en 3000+ gaat ook wat werk verzetten in de uptijden 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84585 schreef op 12 mei 2003 @ 02:35:
[...]

Ik zie em wel hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NBK

NBK

Weercam-Avatar

Topicstarter
Anoniem: 84585 schreef op 12 May 2003 @ 02:35:
[...]
Als je boven aan de pagina kijkt zie je naast "profile" "prefs" staan, daar moet je waarschijnlijk de optie "Toon webicons?" aanzetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84585

NBK schreef op 12 May 2003 @ 10:16:
[...]

Als je boven aan de pagina kijkt zie je naast "profile" "prefs" staan, daar moet je waarschijnlijk de optie "Toon webicons?" aanzetten...
Dat wassettum, bedankt!! :o :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NBK

NBK

Weercam-Avatar

Topicstarter
Falcon10 schreef op 11 May 2003 @ 22:01:
jup, die 6de juni aka .............. D-Day !!!

wel een dagje dat herrinert mag worden denk ik.
Ik vindt het opzich wel humor om op 6 juni te flushen maar 9 juni is pinksterren, das een internationale feestdag (dankzij het wijdverspreide christendom.)
Voordelen:
Het is 3 dagen langer grazen en dat zijn ook nog eens weekend dagen dus dan kan ik ook nog wat extra grazen (eigenlijk is het dus 100% eigenbelang :+ )
Nadelen:
Het duurt 3 dagen langer voor we de resultaten zien :+ en we flushen niet op falcon's verjaardag...
Een ander nadeel, maar dat geld ook voor 6 juni, is dat het wel erg ver weg is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

NBK schreef op 12 May 2003 @ 10:38:
[...]

Ik vindt het opzich wel humor om op 6 juni te flushen maar 9 juni is pinksterren, das een internationale feestdag (dankzij het wijdverspreide christendom.)
Voordelen:
Het is 3 dagen langer grazen en dat zijn ook nog eens weekend dagen dus dan kan ik ook nog wat extra grazen (eigenlijk is het dus 100% eigenbelang :+ )
Nadelen:
Het duurt 3 dagen langer voor we de resultaten zien :+ en we flushen niet op falcon's verjaardag...
Een ander nadeel, maar dat geld ook voor 6 juni, is dat het wel erg ver weg is...
Erg ver weg is geen prob, dan kan ik er mooi 500 wu's uitknallen
3 of 6 juni maakt mij ook nie uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NBK

NBK

Weercam-Avatar

Topicstarter
Anoniem: 64276 schreef op 12 May 2003 @ 11:03:
[...]

Erg ver weg is geen prob, dan kan ik er mooi 500 wu's uitknallen
3 of 6 juni maakt mij ook nie uit.
LEZEN!!!(is ook een vak) ;) het gaat dus om 6 of 9 juni :) ...

Ik heb iedergeval m'n staldeur weer op slot zitten zodat alle WU's netjes in de gierput eindigen en niet in het weiland. Nu moet ik alleen nog even kijken of ik op 6 of 9 juni ga gieren... :)

[ Voor 28% gewijzigd door NBK op 12-05-2003 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

NBK schreef op 12 mei 2003 @ 11:06:
[...]

LEZEN!!!(is ook een vak) ;) het gaat dus om 6 of 9 juni :) ...

Ik heb iedergeval m'n staldeur weer op slot zitten zodat alle WU's netjes in de gierput eindigen en niet in het weiland. Nu moet ik alleen nog even kijken of ik op 6 of 9 juni ga gieren... :)
dagen maakt niet uit, ik heb de stal ook dicht en ik volg de andere koeien wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkB
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
En wie schrijft er nou een mooi verslag voor www.dutchpowercows.org :?

De oude crew... helemaal zo slecht niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fear-factoR

Fear-factoR

catmonkey

Anoniem: 84390 schreef op 12 May 2003 @ 01:54:
Is toch wel even wennen hoor deze aantallen.
Als we bij S@NL en MF hielden dan hadden we qua aantallen het over een paar honderd de man :)

Wat zijn de periodes tussen zo'n megaflush?
Kan ik een indicatie geven wat ik eruit kan persen :)
De laatste twee MF(-jes) zijn een beetje rommelig verlopen (lees; niet echt georganiseerd, alhoewel het iets beter ging dan de bevrijdingsdag flush), iedereen is het een beetje verleerd :)
Bovendien zat ertussen deze en de vorige (5 mei) vrij weinig tijd.
Een ander probleem is dat veel van onze leden zich niet elke dag laten zien in de hitparades, bij @nl is zoiets veel makkelijker te regelen aangezien seti daar een eigen forum heeft (hier wordt zo'n initiatief snel ondergesneeuwd door de andere projecten).

Voor alle duidelijkheid ik heb dus toch nog een beetje mee gedaan, met een dump van 42 wu's (wegens teambelangen lager dan de bedoeling was).
Anoniem: 84585 schreef op 12 May 2003 @ 10:35:
[...]
Dat wassettum, bedankt!! :o :)
Hoi Pirate welkom bij het team, leuk dat je je hier ook laat zien (wees geen vreemde bij de daily hitparade's)
Ik zie alleen je avatar nog steeds niet, je kan 'm ook uploaden naar de GoT server...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Fear-factoR schreef op 12 mei 2003 @ 12:48:
Hoi Pirate welkom bij het team, leuk dat je je hier ook laat zien (wees geen vreemde bij de daily hitparade's)
Ik zie alleen je avatar nog steeds niet, je kan 'm ook uploaden naar de GoT server...
NBK schreef op 12 May 2003 @ 10:16:
:P

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NBK

NBK

Weercam-Avatar

Topicstarter
@Pirate, Fear-factoR and Mobster
Ik kwam d'r ook pas een maand geleden achter dat door een optie voor was....

[ Voor 8% gewijzigd door NBK op 12-05-2003 13:58 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fear-factoR

Fear-factoR

catmonkey

Ik had NBK's opmerking wel gezien hoor ;)
Ik zag alleen nog steeds geen avatar, dus ik d8 ik geef 'm nog ff een kick :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supakeen
  • Laatst online: 13-08-2024
Ik heb een vraag voor dat queue programma. Dat is namelijk wat nu op mijn clients(3 op het moment) de proxy is. 2 pc's staan binnen hetzelfde netwerk en submitten allebei onder zelfde mail adres.

Maar flusht dat queue nu alles onder dezelfde naam of onder eigen namen? De queue van de 2 clients zitten namelijk onder 1 name maar dat is een raar id, hoe krijg ik daar een echte naam :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NBK

NBK

Weercam-Avatar

Topicstarter
@ZMN
De queue flushed op email adres. Dus niet op het mail adres dat je opgeeft bij de queue maar op het mail adres dat de queue ontvangt van de client.
Je kunt een naam instellen door in te loggen op je webinterface en vervolgens naar de client pagina te gaan, daar klik je op de client die je een naampje wilt geven en vervolgens kun je op de nieuwe pagina een naam opgeven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon10

Falcon10

Hit it i would !

NBK schreef op 12 May 2003 @ 10:38:
[...]

Voordelen:
Nadelen:
kleine correctie : is niet mijn verjaardag :p is die van iemand anders dacht ik :)

-| Hit it i would ! |-

Pagina: 1 2 Laatste