PC's; Home; Met 8619 units als 72e geëindigd bij DPC @ SETI-classic
Verwijderd
11 mei moederdag? Thnx voor de info, kan ik dit keer misschien wel op tijd een cadeautje halen
Mijn nieuwe P4 doet nu dus ook seti
Ik doe dus ook meteen mee met de moederdag flush
Verwijderd
Winzip kan je eventueel van www.winzip.com afhalen.
Als jullie nog steeds niet begrijpen hoe het werkt kan je contact zoeken via msn (pietarensman@hotmail.com) of dit forum.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2003 19:30 ]
Eerst dan maar eens wat WU'tjes downloaden en de poorten sluiten....
[ Voor 43% gewijzigd door Xaverius op 01-05-2003 19:52 ]
https://smashrun.com/hans.vandermeer/invite
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht
There are better things in life than alcohol, but alcohol makes up for not having them.
Is het ook mogelijk om wu's met SetiQueue binnen te trekken zonder dat de lading wachtende wu's richting berkeley gaan ??
[ Voor 37% gewijzigd door SterBeek op 01-05-2003 20:34 . Reden: ff een vraagje bij gevoegd ]
Verwijderd
maar ik heb maar één amd 1800 en één amd k6 350 (412) tot mijn beschikking.
ik kan dus niet beloven dat ik veel zal flushen op de 11e.
maar ik doe mijn best.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2003 20:30 ]
Verwijderd
Ja, dat kan heel makkelijk. Ga naar de webbased settings van Setiqueue.SterBeek schreef op 01 May 2003 @ 20:28:
Ook ik ben dit keer van de partij. Het is waarschijnlijk de laatste kans dat we een mega flush kunnen doen.
Is het ook mogelijk om wu's met SetiQueue binnen te trekken zonder dat de lading wachtende wu's richting berkeley gaan ??
Log in als admin en ga naar settings, klik bovenaan die pagina op "Click to edit settings" en ga vervolgens naar het blokje Upload pending results. Zet deze op disabled. Om WEL nieuwe WU's op te halen zet je het hokje bij Download new WUs op enabled. En je buffert lekker verder tot 11 mei !!
Succes, en ik ben er ook met de 11e van de 5e !!
oke, thxVerwijderd schreef op 01 mei 2003 @ 21:05:
Ja, dat kan heel makkelijk. Ga naar de webbased settings van Setiqueue.
Log in als admin en ga naar settings, klik bovenaan die pagina op "Click to edit settings" en ga vervolgens naar het blokje Upload pending results. Zet deze op disabled. Om WEL nieuwe WU's op te halen zet je het hokje bij Download new WUs op enabled. En je buffert lekker verder tot 11 mei !!
Succes, en ik ben er ook met de 11e van de 5e !!
laat het sparen maar beginnen
Oke, ik heb er ook al een stuk of 16, maar ja dat komt omdat ik normaal gesproken maar 1 keer per week flush, ik werk maar op een amd 1200 en af en toe een p4 @ 2 ghz op mijn werk. dus ut gaat niet zo snel maar allebeetjes helpenVerwijderd schreef op 01 May 2003 @ 21:42:
beginnen? ik heb er al een stuk of 10 in m'n buffer
Verwijderd
ghe ghe, ach ja verschil moet er zijn... maar zelfs ik verbleek als jebandzija zijn queue een paar dagen dicht houdt!The following 100 Results are Queued to be sent to the Seti@Home server
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2003 08:44 ]
Je kunt idd zoals pieie zegt SetiHide gebruiken.AMD_er schreef op 01 mei 2003 @ 19:06:
k wil wel meedoen, maar dan wil k wel even weten hoe ik dat moet doen
dus uitleg
Echter als je ergens een servertje hebt staan (maar kan ook op een single PC) kun je beter SiteQueue gebruiken.
Als je dit programma goed insteld kun je het namelijk wel WU's op laten halen zonder dat er results verstuurd worden. Dat is iets dat voor zover ik weet niet kan met SetiHide, die kan maximaal 99 WU's bufferen (is 10 dagen 10 WU's) en daarna moet ie weer contact maken met berkeley.
Ik heb op mijn Queue ook nog wat ruimte voor wat kleine flushers ( -proxy 212.238.185.191:5517) dan hoef je je bijna nergens druk om te maken...
Vraag CoFRElNino maar hoe je SetiQueue moet instellen (die is er een week mee in de weer geweest
[ Voor 7% gewijzigd door NBK op 02-05-2003 10:19 ]
Verwijderd
Setihide kan 99 wu's opslaan op een single pc maar op een netwerk 99, je kan ook importeren en exporteren, dus ik haal er 99 binnen die exporteer ik naar een map en dan buffer ik er weer 99, je kan dus eindelijk onbeperkt bufferen alleen kan je er 99 in je buffer zetten.NBK schreef op 02 mei 2003 @ 10:15:
[...]
[...]
Je kunt idd zoals pieie zegt SetiHide gebruiken.
Echter als je ergens een servertje hebt staan (maar kan ook op een single PC) kun je beter SiteQueue gebruiken.
Als je dit programma goed insteld kun je het namelijk wel WU's op laten halen zonder dat er results verstuurd worden. Dat is iets dat voor zover ik weet niet kan met SetiHide, die kan maximaal 99 WU's bufferen (is 10 dagen 10 WU's) en daarna moet ie weer contact maken met berkeley.
Ik heb op mijn Queue ook nog wat ruimte voor wat kleine flushers ( -proxy 212.238.185.191:5517) dan hoef je je bijna nergens druk om te maken...
Vraag CoFRElNino maar hoe je SetiQueue moet instellen (die is er een week mee in de weer geweest)
Ehhh...klopt...maar volgens mij is dat weer meer werk dan het opzetten van een Queue...Verwijderd schreef op 02 May 2003 @ 12:58:
[...]
Setihide kan 99 wu's opslaan op een single pc maar op een netwerk 99, je kan ook importeren en exporteren, dus ik haal er 99 binnen die exporteer ik naar een map en dan buffer ik er weer 99, je kan dus eindelijk onbeperkt bufferen alleen kan je er 99 in je buffer zetten.
Verwijderd
Verwijderd
dit is voor NBK
Ik had je mailadres gegokt maar dat was schijnbaar niet de goedeHallo,
Dit is ff een gok, maar ik neem aan dat je NBK bent van GoT J
Het lukt me zo snel niet om een Linux server op te zetten dus vandaar dat mijn vraag is ofdat ik jouw proxy kan gebruiken om mijn WU’s te downloaden en te uploaden? (Ervan uitgaande dat de server 24/7 online en de packets op de SETI homepage onder mijn naam komen te staan J ) Kan je me even de settings mailen als dit zo is?
Met vriendelijke groet,
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2005 17:46 ]
Arggg...wordt gek van de door elkaar lopende draadjes
Als het om niet te veel WU's gaat kun je ze wel bij mij dumpen.
Ze worden gewoon op jouw account bijgeschreven en de verbinding is gewoon 24/7 up.
De server hangt wel op een ADSL lijntje van 786/128 (waar ook nog over geinternet wordt) dus het kan wat langszaam zijn...
Klein advies: gebruik setidriver met een buffer van 2 WU's, dan begint seti vast aan een nieuwe WU terwijl seti driver 'm upload.
Om te connecten naar mijn server moet je als proxy 212.238.185.191 instellen op poort 5517.
http://www.setiqueue.org/linux.asp :
Good news, starting with revision 2.2 of SetiQueue the executable binary has been reported to run on Linux using the WINE emulator. Once you've installed the WINE emulator, download the SetiQueue executable and copy setiqueue.exe to its own directory and run it. I believe WINE causes some minimal CPU usage even if SetiQueue is not doing anything, but when the application is minimized the CPU usage is very similar to Windows (which is to say it doesn't use any CPU until used).
http://www.speakeasy.org/~kenr/SetiQueue22bExe.zip
Verwijderd
already done als t goed is zie je nu dat er 2 WU's gedownload zijn van jeNBK schreef op 02 May 2003 @ 14:51:
offtopic:
Arggg...wordt gek van de door elkaar lopende draadjes
Als het om niet te veel WU's gaat kun je ze wel bij mij dumpen.
Ze worden gewoon op jouw account bijgeschreven en de verbinding is gewoon 24/7 up.
De server hangt wel op een ADSL lijntje van 786/128 (waar ook nog over geinternet wordt) dus het kan wat langszaam zijn...
Klein advies: gebruik setidriver met een buffer van 2 WU's, dan begint seti vast aan een nieuwe WU terwijl seti driver 'm upload.
Om te connecten naar mijn server moet je als proxy 212.238.185.191 instellen op poort 5517.
uploaden gaat best redelijk hoor
Mijn WU's worden straks tegelijk met de jouwe geflushed?
met SSH op afstand is dit wat moeilijk te realiseren voor mijcybermans schreef op 02 May 2003 @ 14:54:
@neographikal
http://www.setiqueue.org/linux.asp :
Good news, starting with revision 2.2 of SetiQueue the executable binary has been reported to run on Linux using the WINE emulator. Once you've installed the WINE emulator, download the SetiQueue executable and copy setiqueue.exe to its own directory and run it. I believe WINE causes some minimal CPU usage even if SetiQueue is not doing anything, but when the application is minimized the CPU usage is very similar to Windows (which is to say it doesn't use any CPU until used).
http://www.speakeasy.org/~kenr/SetiQueue22bExe.zip
[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2003 15:16 ]
Maar ik heb sinds vandaag 2, maybe 3 extra P4 2.2 ter beschikking, die het ganse weekend 24/24 kunnen draaien, dus ik ga onze kleine witte keffertjes het dit weekend al wat moeilijk maken
-| Hit it i would ! |-
Verwijderd
vul dan gewoon als je de CLI draait -proxy en dan de bovenstaande adresssen in of bij de GUI client ff in de menus de proxy invullen. Dan wordt tie met moederdag geflushstFalcon10 schreef op 02 mei 2003 @ 15:27:
* Falcon10 doet niet mee ( heb nog geen setique ofzo geinstalled, das pas voor als de volgende seti van start gaat )
Maar ik heb sinds vandaag 2, maybe 3 extra P4 2.2 ter beschikking, die het ganse weekend 24/24 kunnen draaien, dus ik ga onze kleine witte keffertjes het dit weekend al wat moeilijk maken
Uploaden gaat redelijk omdat er momenteel niemand zit te internettenVerwijderd schreef op 02 May 2003 @ 15:13:
[...]
already done als t goed is zie je nu dat er 2 WU's gedownload zijn van je
uploaden gaat best redelijk hoormisschien dat er zometeen een WU binnen gaat komen en anders krijg je er morgen 2 of 3
( dr staat 1 Athlon 1600 als ie idle is te rekenen, 1 2200 mobile als ie aan het stroomnet hangt en een P433 die een x aantal uur per dag uit zn neus staat te vreten
)
Mijn WU's worden straks tegelijk met de jouwe geflushed?
Verwijderd
[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2003 16:25 ]
ut lijkt wel een kudde wilde stieren, maar het hek gaat nie eerder open dan moederdag
ehm
dus de teller staat nu op 6
[ Voor 6% gewijzigd door Fear-factoR op 12-05-2003 16:25 . Reden: stupid typo ]
Verwijderd
Mijn queue draait, en als je wilt kan je er op kwijt hoor !!NBK schreef op 02 mei 2003 @ 10:15:
[...]
[...]
Vraag CoFRElNino maar hoe je SetiQueue moet instellen (die is er een week mee in de weer geweest)
Flush maar naar: http://213.84.80.160 Poort 5517
Succes !!
Verwijderd
Aangezien de kleine witte keffers in de buurt zijn het komen hoop ik dat we weer een mooie brug slaan op de 11e. Hier staat de teller iig al op 374 packets! Muwhahahah
Verwijderd
Ik hou me van harte aanbevolenNBK schreef op 05 May 2003 @ 10:55:
door het korte weekend heb ik er dus gewoon maar 18...misschien toch maar ff een tussentijdse CPU upgrade uitvoeren...
Verwijderd
nee ben weinig thuisgeweest dus stond me comp niet echt hard te draaienNBK schreef op 05 May 2003 @ 15:28:
@ neographikal
Ik heb nu een WU'tje van je in m'n Queue staan maar vervolgens niks meer van je gehoort...heb je een eigen Queue gestart ofzo?
Verwijderd
FoeiVerwijderd schreef op 05 May 2003 @ 15:35:
[...]
nee ben weinig thuisgeweest dus stond me comp niet echt hard te draaien
Dat kan natuurlijk niet je pc hoort dag en nacht aan net zoals die van de rest
Verwijderd
als jij de stroomrekening betaaltVerwijderd schreef op 05 May 2003 @ 15:56:
[...]
Foei![]()
Dat kan natuurlijk niet je pc hoort dag en nacht aan net zoals die van de rest![]()
![]()
Verwijderd
Gewoon je monitor uit en een windmolen naast het huis
Ik heb m'n xp trouwens 24 uur per dag draaien en ik denk zelf dat de verlichting op m'n kamer meer stroom gebruikt ( 5x 40 watt ).
Als je meer dan 40 WU's per dag doet, betaal ik wel een euroduppie per dag
En natuurlijk word er dan van je verwacht dat je mijn
Verwijderd
ff rekenen, mn laptop (snelste) doet er 1 in de 3,5 uur. 40 per dag...nope sorry gaat niet lukkenBud_s schreef op 05 mei 2003 @ 17:56:
[...]
Als je meer dan 40 WU's per dag doet, betaal ik wel een euroduppie per dag
En natuurlijk word er dan van je verwacht dat je mijn![]()
![]()
teampie joined
![]()
tjah wij gebruiken geen gloeilampen van voor de oorlog meer maar van die hypermoderne zuinige lampen van +- 6 wattVerwijderd schreef op 05 May 2003 @ 17:46:
[...]
Gewoon je monitor uit en een windmolen naast het huis![]()
Ik heb m'n xp trouwens 24 uur per dag draaien en ik denk zelf dat de verlichting op m'n kamer meer stroom gebruikt ( 5x 40 watt ).
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2003 19:55 ]
Verwijderd
Je crunchmonster is iets minder hypermodern zie ikVerwijderd schreef op 05 May 2003 @ 19:54:
[...]
ff rekenen, mn laptop (snelste) doet er 1 in de 3,5 uur. 40 per dag...nope sorry gaat niet lukken![]()
[...]
tjah wij gebruiken geen gloeilampen van voor de oorlog meer maar van die hypermoderne zuinige lampen van +- 6 watt![]()
Verwijderd
Dat valt zeker mee maar waarom doe je dan zo lang over 1 WU?
ik doe er 2,5 uur over met een overgeklokte 1700
Verwijderd
me 1600+ doet er een halve dag over ofzoVerwijderd schreef op 05 May 2003 @ 21:10:
[...]
Dat valt zeker mee maar waarom doe je dan zo lang over 1 WU?
ik doe er 2,5 uur over met een overgeklokte 1700
No news is bad news.
Verwijderd
vreemdVerwijderd schreef op 05 May 2003 @ 21:37:
[...]
me 1600+ doet er een halve dag over ofzosnap er niets van maar het schiet iig niet op op me desktop....Ik gebruik de CLI trouwens
Verwijderd
Ik draai Setihide en ik doe 1 WU per 7/8 uur, afhankelijk van de belasting van de CPUVerwijderd schreef op 05 May 2003 @ 21:37:
[...]
me 1600+ doet er een halve dag over ofzosnap er niets van maar het schiet iig niet op op me desktop....Ik gebruik de CLI trouwens
Gemiddelde van 3 a 4 per dag dus
specs onderaan
Neo, jouw 1600+ doet ongeveer 5 uur (CPU tijd) over een WU en je flaptop ongeveer 3uur en 45min. Vergeet niet dat er in je flaptop waarschijnlijk een mobiele XP en een mobiele chipset zit, die zijn meestal net iets langzamer...
ow, m'n classic athlon @586Mhz doet ongeveer 12a13 uur over een WU
M'n server'tje met VIA proc ongeveer 1 dag en 13 uur
[ Voor 34% gewijzigd door NBK op 06-05-2003 01:54 ]
updateFear-factoR schreef op 04 May 2003 @ 02:09:
[...]
ehmjij weet beter.... helaas heeft deze jongen z'n kruit verschoten... ik zat te rommelen met m'n setihide settings... gingen er perongeluk 8 wu's vandoor
![]()
dus de teller staat nu op 6
dus de teller staat al weer op 9
[ Voor 7% gewijzigd door Fear-factoR op 12-05-2003 16:24 . Reden: stupid typo ]
Verwijderd
zal de schijf binnenkort eens formateren van die pc, misschiens dat ie er wat sneller van wordt.
is overigens ook een via geloof ik.
Een hdd format zal niets uitmaken voor je CPU power tenzij je wat andere CPU trekkende software verwijdertVerwijderd schreef op 06 mei 2003 @ 22:27:
hier een overklokte amd 350@412 staan en die doet er maarliefst 40 cpu uren over
zal de schijf binnenkort eens formateren van die pc, misschiens dat ie er wat sneller van wordt.
is overigens ook een via geloof ik.
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Doel je op mijn server'tje
Die heeft niet alleen een VIA chipset maar ook een VIA CPU.
ff zoeken...
Gevonden: http://www.eagletec.nl/MB787C3.htm
heeft een onboard VIA Samuel2 @667MHz...
Verwijderd
FPU van die cyrixxen / VIA's is zo brak als het maar kan, daar ligt het waarschijnlijk aanNBK schreef op 07 May 2003 @ 12:20:
[...]
Doel je op mijn server'tje![]()
Die heeft niet alleen een VIA chipset maar ook een VIA CPU.
ff zoeken...
Gevonden: http://www.eagletec.nl/MB787C3.htm
heeft een onboard VIA Samuel2 @667MHz...
Verwijderd
succesNBK schreef op 07 May 2003 @ 16:48:
* NBK pakt een lading transistors en een bouwtekening van z'n athlon en VIA en gaat een nieuwe FPU bouwen...
Verwijderd
Verwijderd
vooruit dan, ik zal me laptop vandaag nog een paar WU's laten cruchenNBK schreef op 10 May 2003 @ 12:10:
Laatste waarschuwing!!!...
Je kunt je vandaag nog inschrijven voor de volgende MF...![]()
Ik zie dat je idd no even een PC'tje aan het werk heb gezet...gezamelijke output (tot nu toe) 44 WU's
Ik heb de staldeur weer open gezet...nu nog ff wachten tot het eerste koetje het door heeft, want "als er 1 koe de stal uit is wil de rest ook..."
Verwijderd
NBK schreef op 11 May 2003 @ 05:29:
@neographikal
Ik zie dat je idd no even een PC'tje aan het werk heb gezet...gezamelijke output (tot nu toe) 44 WU's
Ik heb de staldeur weer open gezet...nu nog ff wachten tot het eerste koetje het door heeft, want "als er 1 koe de stal uit is wil de rest ook..."
er komt er nog 1tje aan nu, ik denk dat ik er nog 4 vandaag bij ga doen
(ben alleen thuis dus tjah, dan heb je wat meer vrijheid
Lijstje met flushers (tot nu toe):
o25o & Dharkon 829 (zeker een MF
Mans & friends 41
NBK 41
lichtflits 38
Artigence 76
pieie 44
neographikal 10
edit:
ColdRain 237
Mentar 15 (is nu zeker een MF)
Niet zeker of dit MF zijn...
Pirate 68 (weet niet wat ie gem. doet en zit pas twee dagen bij DPC. 't zou dus een MF kunnen zijn
«Mecallie» 31
Planeswalker 22
crashburn 10
W.vdMeulen 15
'Grote' afwezige(tot nu toe)
Sterbeek
-MaxxiM-aal- (maar das een team dus alser 1 MF en de rest doet ff rustig aan zie ik dat niet...)
Opmerkelijk?
Totale output van de mensen die normaal hoog scoren ligt wat laag...
[ Voor 27% gewijzigd door NBK op 11-05-2003 21:01 ]
Verwijderd
Liefst op z´n vroegst over 3 weken dan is het echt een MEGA flush
Verwijderd
Prima dan doen we dat en wanneer het vaderdag is weet ik nietVerwijderd schreef op 11 May 2003 @ 21:23:
ik vond die 6 juni wel aardig op verjaardag van die gozer
wanneer is het vaderdag btw?
wel een dagje dat herrinert mag worden denk ik.
-| Hit it i would ! |-
Verwijderd
beter laat dan nooitSterBeek schreef op 11 May 2003 @ 22:05:
Door een pc probleem, mot ik wat later dan verw8 flushen, maar hier zijn mijn 44 wu's, samen met een maat want die heeft (omdat mijn proxy dicht stond) ook 44 wu's ingeleverd.
Verwijderd
Dit is geen MF van Pirate.NBK schreef op 11 May 2003 @ 19:47:
Pirate 68 (weet niet wat ie gem. doet en zit pas twee dagen bij DPC. 't zou dus een MF kunnen zijn...hoop het niet, dan is dit nl z'n daily output
)
..
Dit zijn "restjes" van zijn werkproductie. ( zal helaas minder worden).
In zijn toptijd stond ie op gemiddeld 300 per dag.
Dus af en toe komt er nog wel wat binnen op zijn account maar Pirate is niet echt actief meer.
Verwijderd
Ik kan momenteel geen wu's sparen, dus doe ff niet mee aan een megaflush.NBK schreef op 11 May 2003 @ 19:47:Pirate 68 (weet niet wat ie gem. doet en zit pas twee dagen bij DPC. 't zou dus een MF kunnen zijn...hoop het niet, dan is dit nl z'n daily output
)
Reken voor mijn dag opbrengst op ongeveer 1,8 wu's. Met hopelijk nog af en toe die paar extra zoals vandaag.
Misschien kan ik mijn vaste dag produktie binnenkort toch nog weer ietsie opvoeren. Maar dat gaat dan maar om een paar wu's. En omdat iedere wu er een is....
PS. In mijn profiel staat mijn avatar wel, waarom zie ik hem hier niet?
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2003 02:43 . Reden: geen avatar ]
Verwijderd
MF: NeenNBK schreef op 11 mei 2003 @ 19:47:
't is een beetje lastig vandaag om een betrouwbaar lijstje te geven maar ik probeer 't toch even...![]()
Planeswalker 22
is wat er gespaard is sinds aantreden DPC (minus 1 tot 3 losse WU's die nog niet in Setiqueue zaten)
dus zo'n 4~5 per dag.. wordt beter, want XP 2000 wordt server (ipv werk/game station) en 3000+ gaat ook wat werk verzetten in de uptijden
Verwijderd
Ik zie em wel hoorVerwijderd schreef op 12 mei 2003 @ 02:35:
[...]
Als je boven aan de pagina kijkt zie je naast "profile" "prefs" staan, daar moet je waarschijnlijk de optie "Toon webicons?" aanzetten...Verwijderd schreef op 12 May 2003 @ 02:35:
[...]
Verwijderd
Dat wassettum, bedankt!!NBK schreef op 12 May 2003 @ 10:16:
[...]
Als je boven aan de pagina kijkt zie je naast "profile" "prefs" staan, daar moet je waarschijnlijk de optie "Toon webicons?" aanzetten...
Ik vindt het opzich wel humor om op 6 juni te flushen maar 9 juni is pinksterren, das een internationale feestdag (dankzij het wijdverspreide christendom.)Falcon10 schreef op 11 May 2003 @ 22:01:
jup, die 6de juni aka .............. D-Day !!!
wel een dagje dat herrinert mag worden denk ik.
Voordelen:
Het is 3 dagen langer grazen en dat zijn ook nog eens weekend dagen dus dan kan ik ook nog wat extra grazen (eigenlijk is het dus 100% eigenbelang
Nadelen:
Het duurt 3 dagen langer voor we de resultaten zien
Een ander nadeel, maar dat geld ook voor 6 juni, is dat het wel erg ver weg is...
Verwijderd
Erg ver weg is geen prob, dan kan ik er mooi 500 wu's uitknallenNBK schreef op 12 May 2003 @ 10:38:
[...]
Ik vindt het opzich wel humor om op 6 juni te flushen maar 9 juni is pinksterren, das een internationale feestdag (dankzij het wijdverspreide christendom.)
Voordelen:
Het is 3 dagen langer grazen en dat zijn ook nog eens weekend dagen dus dan kan ik ook nog wat extra grazen (eigenlijk is het dus 100% eigenbelang)
Nadelen:
Het duurt 3 dagen langer voor we de resultaten zienen we flushen niet op falcon's verjaardag...
Een ander nadeel, maar dat geld ook voor 6 juni, is dat het wel erg ver weg is...
3 of 6 juni maakt mij ook nie uit.
LEZEN!!!(is ook een vak)Verwijderd schreef op 12 May 2003 @ 11:03:
[...]
Erg ver weg is geen prob, dan kan ik er mooi 500 wu's uitknallen
3 of 6 juni maakt mij ook nie uit.
Ik heb iedergeval m'n staldeur weer op slot zitten zodat alle WU's netjes in de gierput eindigen en niet in het weiland. Nu moet ik alleen nog even kijken of ik op 6 of 9 juni ga gieren...
[ Voor 28% gewijzigd door NBK op 12-05-2003 11:27 ]
Verwijderd
dagen maakt niet uit, ik heb de stal ook dicht en ik volg de andere koeien welNBK schreef op 12 mei 2003 @ 11:06:
[...]
LEZEN!!!(is ook een vak)het gaat dus om 6 of 9 juni
...
Ik heb iedergeval m'n staldeur weer op slot zitten zodat alle WU's netjes in de gierput eindigen en niet in het weiland. Nu moet ik alleen nog even kijken of ik op 6 of 9 juni ga gieren...
De oude crew... helemaal zo slecht niet.
De laatste twee MF(-jes) zijn een beetje rommelig verlopen (lees; niet echt georganiseerd, alhoewel het iets beter ging dan de bevrijdingsdag flush), iedereen is het een beetje verleerdVerwijderd schreef op 12 May 2003 @ 01:54:
Is toch wel even wennen hoor deze aantallen.
Als we bij S@NL en MF hielden dan hadden we qua aantallen het over een paar honderd de man
Wat zijn de periodes tussen zo'n megaflush?
Kan ik een indicatie geven wat ik eruit kan persen
Bovendien zat ertussen deze en de vorige (5 mei) vrij weinig tijd.
Een ander probleem is dat veel van onze leden zich niet elke dag laten zien in de hitparades, bij @nl is zoiets veel makkelijker te regelen aangezien seti daar een eigen forum heeft (hier wordt zo'n initiatief snel ondergesneeuwd door de andere projecten).
Voor alle duidelijkheid ik heb dus toch nog een beetje mee gedaan, met een dump van 42 wu's (wegens teambelangen lager dan de bedoeling was).
Hoi Pirate welkom bij het team, leuk dat je je hier ook laat zien (wees geen vreemde bij de daily hitparade's)
Ik zie alleen je avatar nog steeds niet, je kan 'm ook uploaden naar de GoT server...
Fear-factoR schreef op 12 mei 2003 @ 12:48:
Hoi Pirate welkom bij het team, leuk dat je je hier ook laat zien (wees geen vreemde bij de daily hitparade's)
Ik zie alleen je avatar nog steeds niet, je kan 'm ook uploaden naar de GoT server...
NBK schreef op 12 May 2003 @ 10:16:
Als je boven aan de pagina kijkt zie je naast "profile" "prefs" staan, daar moet je waarschijnlijk de optie "Toon webicons?" aanzetten...
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Ik had NBK's opmerking wel gezien hoor
Ik zag alleen nog steeds geen avatar, dus ik d8 ik geef 'm nog ff een kick
Maar flusht dat queue nu alles onder dezelfde naam of onder eigen namen? De queue van de 2 clients zitten namelijk onder 1 name maar dat is een raar id, hoe krijg ik daar een echte naam
De queue flushed op email adres. Dus niet op het mail adres dat je opgeeft bij de queue maar op het mail adres dat de queue ontvangt van de client.
Je kunt een naam instellen door in te loggen op je webinterface en vervolgens naar de client pagina te gaan, daar klik je op de client die je een naampje wilt geven en vervolgens kun je op de nieuwe pagina een naam opgeven...
kleine correctie : is niet mijn verjaardagNBK schreef op 12 May 2003 @ 10:38:
[...]
Ik vindt het opzich wel humor om op 6 juni te flushen maar 9 juni is pinksterren, das een internationale feestdag (dankzij het wijdverspreide christendom.)
Voordelen:
Het is 3 dagen langer grazen en dat zijn ook nog eens weekend dagen dus dan kan ik ook nog wat extra grazen (eigenlijk is het dus 100% eigenbelang)
Nadelen:
Het duurt 3 dagen langer voor we de resultaten zienen we flushen niet op falcon's verjaardag...
-| Hit it i would ! |-