ik denk dat het nog al wat uitmaakt wat je voor de rest in je PC hebt zitten. (ik heb natuurlijk geen idee wat het aantal watt is van jouw componenten, als goed is staat het er op)
Athlon 1 GHz. slurpt geloof ik wel meer dan 50 watt, maar een P3 733 EB valt geloof ik wel mee. (25 watt ofzo, behalve als je overklokt)
maar aangezien je 3 cd-spelers hebt, als je ze allemaal tegelijk laat opspinnen is dat geloof ik 75 watt (HD en CD hebben geloof ik zo'n 25 watt piekverbruik) maar is zeer onwaarschijnlijk dat je al die apparaten tegelijk op piekvermogen krijgt (better safe than sorry)
Als je nu een goeie 235 watt voeding hebt, moet dat (volgens mij) net zo goed werken als een goedkope 300 watt, als je ook een goeie 300 watt zou nemen, is dat natuurlijk veel beter, maar of je het nodig hebt geen idee (je moet rekening houden dat een 'normale' pc volgens het energie-bedrijf gemiddeld zo'n 40-50 watt gebruikt, zonder monitor, maar die hebben natuurlijk geen GeForce>:) en houden ook geen rekening met piekbelasting)
canard: ik heb geen idee of je eenheid klopt, maar zo niet dan is het in ampère (om watt te krijgen moet je maal voltage doen, 3.3 volt bij AGP toch?) dat zou dan ruim 50 watt zijn voor GeForce256...