Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
ik zag dat er nog amper wat over te vinden was op dit forum, en het is toch een mooi telefoontje wat kan concurreren met de se/nokia camera telefoons. Ik zelf wil er graag eentje aanschaffen, en zou er graag wat meer over weten.

dit is em:
http://www.samsung.nl/cgi...ailpagina?id=198mKa-49b-0

(wick wil kiezen tussen samsung v200 en nokia 7250)

post je mening,reviews,fotos hiero

Verwijderd

Topicstarter
delete deze even, heb mijn keuze al gemaakt :)

Daarom hoeft een topic over deze telefoon nog niet meteen dicht hoor :)

[ Voor 56% gewijzigd door intoxicated op 01-05-2003 14:15 ]

• Animal_X
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01:01

Animal_X

Rodin

tsja ik had m'n mening hier Samsung v200 of Nokia 7250? ook al gegeven. Vond het ook enigsinds vreemd dat dat topic gesloten werd maar goed... Hoop voor je dat deze niet dicht gaat :)

edit:
delete deze even, heb mijn keuze al gemaakt
En welke is het geworden?

[ Voor 25% gewijzigd door Animal_X op 01-05-2003 14:14 ]

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."

Verwijderd

Topicstarter
ow intox, tja ik voelde me nogal aangevallen door die opmerking omdat ik net toevallig nog een topic heb gepost over gprs of v-live hehe, maar goed
keuze is gevallen op v200, ik kies toch de looks boven functies 8) jammer, als de 7250 een zakelijker uiterlijk had had ik die gekozen. en ik ben al jaren gecharmeerd van telefoons met klepjes :)

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 30-11 20:43

Nitai

Live the life you love.

wick, ik bedoelde et niet zo, hierbij mijn excuses dan ook. Hoop dat je je ervaringen post als je die phone hebt genomen....ik ben immers wel benieuwd naar de V200. :)

Vraag me gelijk dan ook af of die mini antennes voor de a800 enzo ook hierop past...

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Verwijderd

Topicstarter
zal ik doen, kijk dinsdag/woensdag nog maar es hier :)
o, enne, ik heb nog iets gepost bij het vodafone live topic, over een GPRS of live bundel (ivm mailen, mms, inet etc), misschien kan jij me helpen?

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2003 14:39 ]

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-11 21:52

timovd

Voorsprong door techniek

toch wel jammer dat zo'n topic al 2 weken oud is.
Ik zit erg te twijfelen tussen de Siemens SL55 en de Samsung V200.
De SL55 ziet er strakker uit
heeft een beter accu
heeft geen klepje(vind ik ZELF beterkheb dus liever geen klepje)
geïntrigeerde antenne

De V200 heeft geïntrigeerde camera
beter scherm
(digitale)zoom
standaard meer accesoires

kheb nu Vodafone, maar kan ook zo overstappen op Orange.
Welke zal ik nemen?

[ Voor 5% gewijzigd door timovd op 15-06-2003 20:21 ]

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

• timovd

timovd

Voorsprong door techniek

Toch maar ff de specs:

• Geïntegreerde digitale camera
- 180 graden draaibaar
- Digitale foto’s in CIF-resolutie
- 352x288 pixels
- Zoek- en in/uitzoom functie (20 standen)
• Fotoalbum met opslagcapaciteit voor 100 foto’s
• Foto’s downloaden op PC met bijgeleverde software
• TFT kleuren display binnenkant met 65.536 kleuren
- Contrast instelling met 23 niveaus
- 128 x 160 pixels
- Tijd, datum, alarm en netwerk weergave in display
- Geanimeerde achtergronden in kleur
• Felblauw verlicht toetsenbord
• Triband (900/1800/1900 Mhz)
• GPRS Class 8 (1 uplink / 4 downlink), PBCCH/PCCCH support
• 40 polyfone beltonen:
- SMAF
- iMelody
- MIDI
• Infraroodpoort en interne softmodem
• MMS (Multimedia Messaging Service)
• EMS (Enhanced Messaging Service)
- Versturen van beltonen, afbeeldingen en animaties
• WAP 1.2 met directe Internet button
- Downloaden van afbeeldingen en beltonen via WAP/GPRS
• Smart Messaging: Downloaden van logo’s, beltonen en afbeeldingsberichten via SMS
• T9: snel en eenvoudig versturen van SMS berichten
• Groeps SMS
• Telefoonboek voor 500 namen
• Oproepenlijst met 20 gemiste, 20 uitgaande en 20 inkomende gesprekken
• 3-delige kleuren LED met 7 verschillende kleuren
• 3 spelletjes met geluids- en trileffecten
• Agendafuncties:
- Agenda en kalender
- Notities
- Alarm eenmalig, dagelijks, wekelijks
- Rekenmachine
- Tijd en datum (wereld klok)
- Euro convertor
• Conference call (indien ondersteund door operator)
• Ingebouwde trilfunctie
• Opnemen via willekeurige toets of klepje

Gewicht: 102 gr. standaard accu/ 96 gr. slanke accu
Afmetingen (lxbxd): 90 x 48 x 23 mm
Batterijen: Li-Ion 720 mAh / 900 mAh
Spreektijd: max. 4 uur / 5 uur
Standby tijd: max. 120 uur / 140 uur
Spreekcode: FR + EFR + HR

Afbeeldingslocatie: http://www.samsung.nl/upload/product/images/V200%20gesloten.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.samsung.nl/upload/product/images/V200%20geopend.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door timovd op 15-06-2003 19:56 . Reden: wat heb je anno 2003 aan n euroconverter? ]

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Verwijderd

Dit is echt een vette telefoon als de prijs wat daalt is ie na de vakantie lekker van mij :9 .

Verwijderd

timow schreef op 15 June 2003 @ 19:36:
toch wel jammer dat zo'n topic al 2 weken oud is.
Ik zit erg te twijfelen tussen de Siemens SL55 en de Samsung V200.
De SL55 ziet er strakker uit
heeft een beter accu
heeft geen klepje(vind ik ZELF beterkheb dus liever geen klepje)
geïntrigeerde antenne

De V200 heeft geïntrigeerde camera
beter scherm
(digitale)zoom
standaard meer accesoires

kheb nu Vodafone, maar kan ook zo overstappen op Orange.
Welke zal ik nemen?
Ik heb nu de sl55, en ik denk dat ik hem vandaag ga omruilen naar een v200. Omdat de sl55:

Hele slechte menu heeft
4096 kleuren heeft
16 polyfonische ringtones heeft
Geen ingebouwde camera heeft
Geen data kabel bij zit

Alleen het design ven de sl55 is leuk.

En voor iets duurdere prijs krijg je een betere telefoon, dus de sl55 is erg duur.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2003 15:52 ]

Verwijderd

toch liever een V200 dan een T610? want daar zat je eerst ook tussen te twijfelen he? Ik twijfel nog steeds tussen een T610, SL55 en de V200.. vind ze alle3 wel wat hebben nl

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 juni 2003 @ 11:40:
toch liever een V200 dan een T610? want daar zat je eerst ook tussen te twijfelen he? Ik twijfel nog steeds tussen een T610, SL55 en de V200.. vind ze alle3 wel wat hebben nl
Yep, want het design van de t610 vind ik niets. En ik hou van telefoons met klepjes. Is soort bescherming voor je scherm.
Alleen wat jammer is dat ze bij de v200 niet het buitenste scherm met kleur hebben gedaan.

Maar ff offtopic: Ik heb nu de sl55 vanaf vorig week woensdag bij de orange shop gehaald. Kan ik hem nog inruilen?

Verwijderd

Dat is dus weer iets waarom ik altijd mijn telefoons bij Belcompany koop, binnen 2 weken nog te ruilen namelijk... De Orange shop weet ik niet, ik hoop het voor je...

Verwijderd

Ja dat doe ik ook altijd, telefoontje halen, ff uitproberen en dan omruilen. Lekker handig.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 June 2003 @ 11:47:
Dat is dus weer iets waarom ik altijd mijn telefoons bij Belcompany koop, binnen 2 weken nog te ruilen namelijk... De Orange shop weet ik niet, ik hoop het voor je...
Weet je al welk toestel je wilt?

Ik ga vandaag met mijn moeder praten, dat ik hem wil omruilen. Ik hoop dat het lukt. Ik vind persoonlijk de sl55 ERG leuk maar ik mis paar dingen
Ik ben zo een type die zeg maar naar de specs kijkt.
;)

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2003 11:54 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 June 2003 @ 11:50:
Ja dat doe ik ook altijd, telefoontje halen, ff uitproberen en dan omruilen. Lekker handig.
ja ik heb het dus nog nooit geprobeerd omdat ik er altijd pas na 3 weken of een maand achter kom dat ik het echt niks vind... maar doen ze er moeilijk over als je bv een krasje erop hebt zitten? mijn telefoons zien er altijd piekgaaf uit maar was even benieuwd

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2003 11:54 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 June 2003 @ 11:54:
[...]

ja ik heb het dus nog nooit geprobeerd omdat ik er altijd pas na 3 weken of een maand achter kom dat ik het echt niks vind... maar doen ze er moeilijk over als je bv een krasje erop hebt zitten? mijn telefoons zien er altijd piekgaaf uit maar was even benieuwd
Er zit helemaal niks op de telefoon, geen kras niets.
De knoppen doen nog steeds zgan.
Ik heb die box van de telefoon niet eens 1 keer aangeraakt
handleidingen niet 1 keer doorgelezen
Dus de telefoon is gewoon goed.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 June 2003 @ 11:53:
[...]

Weet je al welk toestel je wilt?
;)
Nee ben er nog steeds niet uit... met de T610 wil ik eigenlijk nog even wachten vanwege dat "hissing" probleem, de SL55 vind ik wel vet maar het siemens menu vind ik nooit zo geweldig, en ik hecht vaak grote waarde aan het display die bij de Sl55 ook niet top is.. en de samsung vind ik vooral vanwege het display, het design en het draaiende cameraatje erg leuk.. de enige nadelen daaraan zijn dan weer het menu en het geit dat hij misschien ietjes te groot is.. pfff moeilijk! ;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 June 2003 @ 11:57:
[...]

Nee ben er nog steeds niet uit... met de T610 wil ik eigenlijk nog even wachten vanwege dat "hissing" probleem, de SL55 vind ik wel vet maar het siemens menu vind ik nooit zo geweldig, en ik hecht vaak grote waarde aan het display die bij de Sl55 ook niet top is.. en de samsung vind ik vooral vanwege het display, het design en het draaiende cameraatje erg leuk.. de enige nadelen daaraan zijn dan weer het menu en het geit dat hij misschien ietjes te groot is.. pfff moeilijk! ;)
Koop de sl55, bevalt het niet? koop dan de v200, bevalt die ook niet. Haal dan pas de t610. ;)

Verwijderd

hehe, nah ik zou wel een van de 3 kunnen nemen en die dan later eventueel omruilen als ik er niet tevreden mee ben.. ;) maar ach ik denk er nog wel even over

Verwijderd

Is iemand al naar de orange shop gegaan hoeveel de v200 met een 2 jarig abbonomet kost?

edit: Heeft iemand al een telefoon omgerolen bij orange shop. Ik ga morgen met mijn moeder omruilen mijn telefoon _/-\o_ .

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2003 15:46 ]

Verwijderd

Ik ga morgen naar de orange shop en ga hem omruilen naar de v200 _/-\o_ >:)

(alleen ik hoop dat het kan , omruilen, bij de orange shop :X )

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2003 17:24 ]

Verwijderd

hmmn, 2 bijna identieke posts? :?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 June 2003 @ 19:47:
hmmn, 2 bijna identieke posts? :?
Sorry :X .
Ik heb proefwerkweek, dus ik weet niet wat ik doe. Ben gestresst enz.

sorry, sorry 8)7

Verwijderd

hehe.. rustig maar! ;)

• gitaarwerk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

ik had zelf gekozen voor de orange SPV boven deze 2 telefoons

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

Verwijderd

Gitaarwerk schreef op 16 juni 2003 @ 21:55:
ik had zelf gekozen voor de orange SPV boven deze 2 telefoons
waarom?

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

symbian vind ik niet zo lekker werken.. buiten dat is de orange spv goedkoper.. daar nog eens bijkomend dat orange precies het abbonement heeft wat ik wou (in tegenstelling tot tmobile wat ik nu heb). Zowieso is het lekker dat het ms is, buiten alle verhalen uiteraard..

Ik ben absoluut tevreden met dit ding.. ook de keyboard die er bij verkrijgbaar is is erg 1337, die moet ik nog wel aanschaffen btw

hij heeft gewoon tig meer mogelijkheden voor dezelfde prijs(minder zelfs)

[ Voor 7% gewijzigd door gitaarwerk op 16-06-2003 22:54 ]

Verwijderd

Ik heb ergens gelezen dat je geen spellen kan downloaden op de v200, ken je wel zo doen dat je van een site een spel download en via de datakabel naar de telefoon haalt. En heeft de telefoon JAVA?

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

Telefoon heeft java ja.. daar kan je dus wel spellekes mee doen, en het heeft nog steeds een prachtig kleuren scherm..

maar kan buiten java geen
-smartphone games (ala doom, links_golf etc)
-wave ringtones/sms tomes
-uitgebreid contactpersonen
-uitbereidingen via sd kaart
-cradle
-groot tft scherm
-gaat langer mee met de batterij
-mp3 spelen
-divx, wma,avi spelen
-msn
-emailen
-skins veranderen
-normaal internet via gprs
-backups via orange server
-updates
-keyboard mogelijkheden
-powerpoint viewer
-text editor
-telnet mogelijkheden
-remote desktop

dat is even een rijtje wat ik nu met mijn SPV kan :) dit soort dingen over het algemeen (behalve van java programmatuur) kan dit alles NIET op een v200,.het blijft een beregeil mooie telefoon, en die SPV ziet er wat minder mooi uit, maar je mogelijkheden zijn bijna eindeloos :) (VOOR MINDER GELD :P )

voor meer info zie het topic :
[rml]Orange SPV Smartphone [ Deel 2][/rml]

[ Voor 6% gewijzigd door gitaarwerk op 17-06-2003 09:26 ]

Verwijderd

Gitaarwerk schreef op 17 June 2003 @ 09:25:
Telefoon heeft java ja.. daar kan je dus wel spellekes mee doen, en het heeft nog steeds een prachtig kleuren scherm..

maar kan buiten java geen
-smartphone games (ala doom, links_golf etc)
-wave ringtones/sms tomes
-uitgebreid contactpersonen
-uitbereidingen via sd kaart
-cradle
-groot tft scherm
-gaat langer mee met de batterij
-mp3 spelen
-divx, wma,avi spelen
-msn
-emailen
-skins veranderen
-normaal internet via gprs
-backups via orange server
-updates
-keyboard mogelijkheden
-powerpoint viewer
-text editor
-telnet mogelijkheden
-remote desktop

dat is even een rijtje wat ik nu met mijn SPV kan :) dit soort dingen over het algemeen (behalve van java programmatuur) kan dit alles NIET op een v200,.het blijft een beregeil mooie telefoon, en die SPV ziet er wat minder mooi uit, maar je mogelijkheden zijn bijna eindeloos :) (VOOR MINDER GELD :P )

voor meer info zie het topic :
[rml]Orange SPV Smartphone [ Deel 2][/rml]
Oke de specs van de spv zijn beter dan die van de v200, maar het design. Ik vind de spv lelijk!....

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2003 13:02 ]

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

klopt..maar goed... dat valt eigenlijk wek mee als je eenmaal dat ding een keertje gebruikt heb.. ik heb em op mijn werk nog eens naast de samsung geled.. en van mij kan die samsung gelijk de prullemand in ;)
btw..een s300 is mooier dan de v200 denk ik

Verwijderd

Gitaarwerk schreef op 17 June 2003 @ 13:24:
klopt..maar goed... dat valt eigenlijk wek mee als je eenmaal dat ding een keertje gebruikt heb.. ik heb em op mijn werk nog eens naast de samsung geled.. en van mij kan die samsung gelijk de prullemand in ;)
btw..een s300 is mooier dan de v200 denk ik
Maar geen camera ;) .
De s300 heeft een vriend van mij, heb op gespeeld en het is een leuk toestel.
Maar ik wil toch de v200 door die camera, en ze zeggen dat de s300 hetzelfde is als de v200, alleen de v200 heeft een camera maar de buitenste scherm is blauw en niet kleur.

Maar ik hooop echt dat het vandaag lukt met het omruile, ik ga om 3 uur daarheen. Jullie horen nog wel van mij..... O-)

• timovd

timovd

Voorsprong door techniek

De SPV gaat 100 uur mee met de batterij de Samsung 120/140 uur mee
Edit: spreektijd is 4/5 uur.
hang af van batterij: Li-Ion 720 mAh / 900 mAh

[ Voor 38% gewijzigd door timovd op 17-06-2003 15:46 ]

Verwijderd

Pfff, ben net naar orange shop gegaan en ik zei zo van ik heb een sl55, 6 dagen gebruikt geen beschadigingen. U kunt het zelf ook kijken, er is helemaal NIKS op de telefoon. Ik wil hem omruilen. Zegt die vrouw zo van even bellen en vragen. Belt ze naar 2 plaatsen zegt ze nee kan niet. Mijn moeder werkt bij de politie en zei maar in de wetboek staat alles mag in 7 dagen, onbechadigd, origibeel in de doos omgeruild worden. Nou belt ze nog een keer zegt ze zovan nee het mag niet, wij hebben dat niet blablabla.
Ze zegt ja hij heeft 24x gebeldt, de software is veranderd. Ik zei je kan hem resetten. Toen was ze stil....zei ze jah ik kan toch ook geen auto die 6 dagen gebruikt is terug brengen naar de garage en hem omruile. Toen zei ik jah maar een auto is heel iets anders dan een telefoon. Was ze weer stil. Zei ze wat u het beste kunt doen is een klachtbrief schrijven. Ik zei mijn vader heeft ook orange, hij heeft heel veel problemen mee gehad met de klantenservice en hij heeft heel veel klachtebrieven geschreven, maar we hebben helemaal geen antwoord gehad. Dat gaat mij dus ook gebeuren.
Zegt ze ja ik kan nu voor jullie een klachtenbrief typen dan staat die geregistreed ( wha!! hoe spel je dat :)) en kunt u zelf thuis ook een schrijven en sturen. Als ze zeggen zo van ja het kan dan ruilen we het om.
Naast die orange shop heb je the phone house ( is nieuw geopend ) we vroegen zo van ja dit is ons overgekomen, en die man zei aardig ja dat doen ze altijd. Eerst problemen maken en later zeggen oke het kan.

Ik ben nu echt boos man, dat dit mij overkomt. Ik wist niet dat orange shop zo was en bij het kopen van de telefoon zeiden ze NIETS van ja je kan niet omruilen enz. Anders had ik echt niet daar gekocht.
( Ik heb hem daar gekocht omdat die nergens anders was de sl55 en wou hem zo spoedig mogelijk hebben, maar hij beviel mij dus niet! ) :( :( :(

Verwijderd

Het feit dat ze zelf al klachtenbrieven hebben is wel geinig :/

Verder kun je naar een consumentenorganisatie gaan, of gratis rechtshulp inschakelen.
Als dat wetboek verhaal van jou klopt, moet je daar keihard op doorgaan, en eigenlijk
NU nog laten bevestigen (schriftelijk!) dat je daar vandaag bent geweest! Binnen de 7
dagen dus. Als je dat doet, en je hebt gelijk, zijn ze de lul :P

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 June 2003 @ 16:32:
Het feit dat ze zelf al klachtenbrieven hebben is wel geinig :/

Verder kun je naar een consumentenorganisatie gaan, of gratis rechtshulp inschakelen.
Als dat wetboek verhaal van jou klopt, moet je daar keihard op doorgaan, en eigenlijk
NU nog laten bevestigen (schriftelijk!) dat je daar vandaag bent geweest! Binnen de 7
dagen dus. Als je dat doet, en je hebt gelijk, zijn ze de lul :P
Ik kan niet NU gaan... Ik ga morgen naar een rechtshulp bureau en vertel alles.
Met dat wetboek, dat zei die aardige gozer van the phone house ook dat het klopt dus.
Maar wat een k*t service heeft orange zeg........ :(

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 June 2003 @ 16:24:
Ik ben nu echt boos man, dat dit mij overkomt. Ik wist niet dat orange shop zo was en bij het kopen van de telefoon zeiden ze NIETS van ja je kan niet omruilen enz. Anders had ik echt niet daar gekocht.
( Ik heb hem daar gekocht omdat die nergens anders was de sl55 en wou hem zo spoedig mogelijk hebben, maar hij beviel mij dus niet! ) :( :( :(
Maar hoe moet de Orange Shop dat ding ooit nog als nieuw verkopen? Dat kan dus niet, en dat is dus waarschijnlijk ook het probleem.

Heb je bij je aankoop ook gevraagd of je 'm nog om kon ruilen? Anders is het niet zo raar dat ze er niets over zeggen... Er worden namelijk over het algemeen (in alle winkels) echt heel weinig toestel geruild (tenzij het natuurlijk een defect o.i.d. is).

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2003 17:14 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 June 2003 @ 17:10:
[...]

Maar hoe moet de Orange Shop dat ding ooit nog als nieuw verkopen? Dat kan dus niet, en dat is dus waarschijnlijk ook het probleem.

Heb je bij je aankoop ook gevraagd of je 'm nog om kon ruilen? Anders is het niet zo raar dat ze er niets over zeggen... Er worden namelijk over het algemeen (in alle winkels) echt heel weinig toestel geruild (tenzij het natuurlijk een defect o.i.d. is).
Nee, want ik dacht zo van bij alle winkels wordt er geruild dus ik denk hier ook

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 juni 2003 @ 17:10:
[...]

Ik vraag me altijd al af , hoe ze dat nu bij de belcompany doen.. Er is dus een kans dat als je een toestel bij de Belcompany koopt dat het een toestel is waar al iemand anders 1,5 week mee heeft gelopen!? 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2003 17:41 ]

Verwijderd

Je kan natuurlijk een beetje kortsluiting veroorzaken :X >:)

Dan is ie kapot, en dan zo van: "ow, ruil dan maar in voor die Samsung"

:P

offtopic:
just my 2 cents

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 June 2003 @ 17:40:
[...]

Ik vraag me altijd al af , hoe ze dat nu bij de belcompany doen.. Er is dus een kans dat als je een toestel bij de Belcompany koopt dat het een toestel is waar al iemand anders 1,5 week mee heeft gelopen!? 8)7
Dat kan :)

Verwijderd

AAAAHHH! ;)

• vliegjong
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-08-2017

vliegjong

Bump!

Dit is echt een uber toestel!~!!!!!!
Het geluid is hard en zuiver, beeldscherm ook zeer duidelijk maar ik zit met 1 klein dingetje en kon het niet vinden..... dat is als ik hem openklap gaat het front lcd verlichting aan.
Maar als ik hem dichtdoet gaat hij gelijk uit.
Kan ik dit zo instellen dat hij pas na 10 sec uitgaat?

Ik ben een Nerd, jij ook? Dan zijn er namelijk 10 toffe mensen :)

Verwijderd

als het omruilen niet lukt, heb ik dan iemand nodig die zijn v200 met mij wilt ruilen, ik betaal wel extra want de v200 is duurder.........

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Verwijderd schreef op 17 June 2003 @ 17:40:
[...]

Heb ik een keer bij Dixtone gehad. Een 3330 gekocht met abonnement (toestel voor mijn moeder), kreeg ik een toestel met alle beschermfolie verwijderd, een paar kleine krasjes, geen Nederlandse handleiding en een doos met een ander imeinummer. Ik had helaas het contract al getekend en het was de laatste (zeiden ze). Het toestel was duidelijk al gebruikt, en misschien zelfs vanwege een defect teruggebracht, want een paar dagen later was het display kapot.

Een winkel is trouwens niet verplicht een aankoop ongedaan te maken of een artikel voor een ander artikel om te ruilen. Behalve bij defecten natuurlijk, maar ook dan moet je genoegen nemen met een vervanging door hetzelfde product.

Van www.staiksterk.nl
Als u achteraf spijt hebt van een product, is het ruilen van een product geen recht, maar slechts een gunst die een winkelier u verleent. Bij veel winkels kunt u binnen een bepaalde termijn uw spullen ruilen als ze tenminste ongebruikt en onbeschadigd zijn. Soms krijgt u een tegoedbon als u niets anders kunt vinden. Grote winkelbedrijven gaan in hun service soms nog verder en geven u het aankoopbedrag terug als u het product terugbrengt binnen een bepaalde termijn.

Twijfelt u over een aankoop, informeer dan altijd of u uw geld terug kunt krijgen als u het terugbrengt.
Helaas.
Wat ze bij de politie tegen je moeder zeggen en bij de prutsers van de Phonehouse (ze kunnen nu wel aardig tegen je doen, natuurlijk, maar als het erop aankomt zijn ze net zo, voorbeeld: laagste prijsgarantie waar ze mee adverteren niet nakomen) klopt dus niet.
edit:
Ik zeg ook 'prutsers' omdat ze het zwakste middel gebruiken dat er is, namelijk concurrentie zwart maken of praatjes verspreiden. Ik werk zelf ook in een winkel en dat is iets wat ik op mijn werk nooit zal doen. Hoe fout andere winkels ook gehandeld hebben of klanten beweren te hebben meegemaakt. Je kunt je als winkel alleen onderscheiden door zelf goed te handelen.

[ Voor 41% gewijzigd door Canaria op 17-06-2003 20:03 ]

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Verwijderd

haas schreef op 17 June 2003 @ 19:43:
[...]

Heb ik een keer bij Dixtone gehad. Een 3330 gekocht met abonnement (toestel voor mijn moeder), kreeg ik een toestel met alle beschermfolie verwijderd, een paar kleine krasjes, geen Nederlandse handleiding en een doos met een ander imeinummer. Ik had helaas het contract al getekend en het was de laatste (zeiden ze). Het toestel was duidelijk al gebruikt, en misschien zelfs vanwege een defect teruggebracht, want een paar dagen later was het display kapot.

Een winkel is trouwens niet verplicht een aankoop ongedaan te maken of een artikel voor een ander artikel om te ruilen. Behalve bij defecten natuurlijk, maar ook dan moet je genoegen nemen met een vervanging door hetzelfde product.

Van www.staiksterk.nl

[...]

Helaas.
Wat ze bij de politie tegen je moeder zeggen en bij de prutsers van de Phonehouse (ze kunnen nu wel aardig tegen je doen, natuurlijk, maar als het erop aankomt zijn ze net zo, voorbeeld: laagste prijsgarantie waar ze mee adverteren niet nakomen) klopt dus niet.
edit:

Ik zeg ook 'prutsers' omdat ze het zwakste middel gebruiken dat er is, namelijk concurrentie zwart maken of praatjes verspreiden. Ik werk zelf ook in een winkel en dat is iets wat ik op mijn werk nooit zal doen. Hoe fout andere winkels ook gehandeld hebben of klanten beweren te hebben meegemaakt. Je kunt je als winkel alleen onderscheiden door zelf goed te handelen.
Damn! :'( :( dan moet ik dus iemand zoeken die met mij wilt ruilen ( met mij betaling van mij natuurlijk )
:'( waarom heb ik ook een sl55 gekocht. pff ik wa de v200 helemaal vergete

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2003 20:51 ]

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

is niet zo haas,..
nieuwe consumenten wetten

binnen 14 dagen is men verplicht het om te ruilen mits het artiekel en verpakking onbeschadigd geretourneerd kan worden of als er geschillen zijn die niet blijken door onjuist gehandeld en/of ondeskundig gebruik (lees ondeskundig gebruik : deze gebruik ikzelf heel vaak in de winkel..want 9/10 keer is het ook zo.. )
Aangezien ik zelf hiermee te maken heb, en op dit moment heel moeilijk moment is op het gebied van klachten met nieuwe wetten..

aangezien ik niet lullig ben en jullie gewoon vertel dat je het gewoon om kan ruilen..
zorg even dat je het artiekel goed retoerneerd (dus alles ook gereset)

wetterlijk mag je nu alles binnen het half jaar terug brengen (mits dus in goeie staat)als het niet bevalt.

binnen de garantie periode moet de winkelier aantonen dat het product geschillen heeft door ondeskundig gebruik/misbruik van de gebruiker

buiten de garantie moet de klant kunnen aantonen dat het apparaat geschillen toont dat niet door zijn/haar ondeskundig gebruik/misbruik is

by the way.. had je natuurlijk dit soort dingen voordat je een telefoon zelf even kunnen uitzoeken..wat wel zo netjes is dan em even later terugbrengen.. maar even dat buiten beschouwing..

als ik jou was, en je zeer zeker wilt, moet je dat ding terug brengen..neem evenkes je pa mee,..dan sta je toch wat sterker (ook als is het vervelend dat ineenkeer 2 mensen tegen een verkoper aan staan te schreeuwen :( :( ) en laat ze maar gewoon lekker bellen met het hoofdkantoor.. aangezien die mensen over het algemeen geen bevoegdheden hebben om dat soort dingen te doen..

niet laten wegsturen.. je zegt dat je gewoon graag een v200 wilt hebben..voor hun is het omzet, en als er niets mee aan de hand is moeten ze alleen een imei nummer veranderen (als het goed is moeten ze dat dan bij het hoofdkantoor doen)
Ik vind het reeel dat je misschien nog wel wat moet bijbetalen voor de gemaakte handelingskosten :? misschien.. maar dat moet je maar zelf regelen..

de consumentenbond kun je zeker hierover informeren/raadplegen (een aanrader is het zeker om er lid van te zijn.. (heeft ook met chello bij ons geholpen :9 ))

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Gitaarwerk schreef op 18 juni 2003 @ 00:02:
is niet zo haas,..
nieuwe consumenten wetten
[...]
De informatie im mijn quote van de site www.staiksterk is gebaseerd op de nieuwe consumentenwet! Dat staat expliciet onder de tekst op die site.
Wat je schrijft geldt alleen als er een defect is. Of als de verkoper de klant verkeerd heeft voorgelicht over de mogelijkheden van het product waar de klant om heeft gevraagd.
Aangezien geen van beide het geval is, heeft rightone_ gewoon pech.
Je kunt niet zomaar iets omruilen of je geld terugvragen als je later spijt krijgt van je aankoop. Een aankoop in een gewone winkel, dus niet een internetshop, is bindend (ja, de winkelier heeft ook nog enige rechten).
Het beschermt tegelijk de consument, want wie wil nu tweedehands artikelen kopen voor de nieuwprijs? De kans bestaat dat je bij een winkel die telefoons binnen 8 dagen kosteloos omruilt, dat je wordt opgezadeld met een gebruikte telefoon.
Waar al mee gebeld is, waar door de hardreset veel extraatjes zijn verwijderd (Sony Ericsson: afbeeldingen en mms templates), waar al beltonen of logo's zijn veranderd die je met een hardreset niet wegkrijgt (Nokia), waarvan de joystick al duizenden bewegingen heeft gemaakt als je in het servicemenu kijkt (ook Sony Ericsson), waarbij al een klein krasje met Displex bijna onzichtbaar is weggepoetst, etc.

[ Voor 30% gewijzigd door Canaria op 18-06-2003 07:35 ]

Verwijderd

haas schreef op 18 June 2003 @ 07:20:
[...]

De informatie im mijn quote van de site www.staiksterk is gebaseerd op de nieuwe consumentenwet! Dat staat expliciet onder de tekst op die site.
Wat je schrijft geldt alleen als er een defect is. Of als de verkoper de klant verkeerd heeft voorgelicht over de mogelijkheden van het product waar de klant om heeft gevraagd.
Aangezien geen van beide het geval is, heeft rightone_ gewoon pech.
Je kunt niet zomaar iets omruilen of je geld terugvragen als je later spijt krijgt van je aankoop. Een aankoop in een gewone winkel, dus niet een internetshop, is bindend (ja, de winkelier heeft ook nog enige rechten).
Het beschermt tegelijk de consument, want wie wil nu tweedehands artikelen kopen voor de nieuwprijs? De kans bestaat dat je bij een winkel die telefoons binnen 8 dagen kosteloos omruilt, dat je wordt opgezadeld met een gebruikte telefoon.
Waar al mee gebeld is, waar door de hardreset veel extraatjes zijn verwijderd (Sony Ericsson: afbeeldingen en mms templates), waar al beltonen of logo's zijn veranderd die je met een hardreset niet wegkrijgt (Nokia), waarvan de joystick al duizenden bewegingen heeft gemaakt als je in het servicemenu kijkt (ook Sony Ericsson), waarbij al een klein krasje met Displex bijna onzichtbaar is weggepoetst, etc.
Jah, maar ik heb er niet mee geknoeid met de telefoon. Zelfs de telefoon is niet eens elke dag gebruikt, ik had hem 4 dagen uit. 1 dag aan. En dat was het eerste dag.
:X ;(

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

I see Haas,...
ik vind het maar een lastig pakketje.. tenminste.. zo als ik het zei denken iig veel consumenten..
pfff.. kutwetten |:( teveel veranderingen enzo.. (maar wel handig om te weten :9 )

meestal kan je trouwends altijd wel gelijk krijgen met een grote bek.. alleen vind ik zoiets eigenlijk altijd associaal, als mensen dat doen :(

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Gitaarwerk schreef op 18 juni 2003 @ 09:16:
meestal kan je trouwends altijd wel gelijk krijgen met een grote bek.. alleen vind ik zoiets eigenlijk altijd associaal, als mensen dat doen :(
Mensen die een grote bek trekken en in de winkel gaan staan schreeuwen krijgen misschien wel veel dingen voor elkaar, maar de mensen die rustig blijven en het probleem eventueel zelfs vriendelijk uitleggen en netjes om een oplossing vragen, krijgen meer dingen sneller voor elkaar. Klinkt gek, maar het is echt zo!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 June 2003 @ 08:32:
Jah, maar ik heb er niet mee geknoeid met de telefoon. Zelfs de telefoon is niet eens elke dag gebruikt, ik had hem 4 dagen uit. 1 dag aan. En dat was het eerste dag.
:X ;(
Je kan 'm bij Orange wel binnen 1 á 2 dagen omruilen als je er echt nog (bijna) niets mee gedaan hebt. Overigens heeft Orange dan niet deze service, ze hebben wel een SWAP service tijdens je hele garantie periode. Mocht 'ie binnen een jaar stuk gaan en het valt onder de garantie dan krijg je zo een nieuwe. Bij The Phone House (en iedere andere winkel) zou je 'm lang kwijt zijn voor reparatie... Dat is dus weer service op een ander gebied.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 June 2003 @ 13:16:
[...]

Je kan 'm bij Orange wel binnen 1 á 2 dagen omruilen als je er echt nog (bijna) niets mee gedaan hebt. Overigens heeft Orange dan niet deze service, ze hebben wel een SWAP service tijdens je hele garantie periode. Mocht 'ie binnen een jaar stuk gaan en het valt onder de garantie dan krijg je zo een nieuwe. Bij The Phone House (en iedere andere winkel) zou je 'm lang kwijt zijn voor reparatie... Dat is dus weer service op een ander gebied.
Jah, ik was weg vrijdag. En had de telefoon thuis gelaten. Ik kwam maandag weer terug. Heel vroeg. En dan naar school gegaan, ik moest nablijven kwam later terug en het volgende dag ging ik naar de orangeshop. :Z

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2003 14:56 ]

• CookiePower
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-11 15:29

CookiePower

Heeft iemand mijn bal gezien?

Is er ook al iemand met gebruikerservaringen? Ik kan hem voor 275 euro van iemand overnemen, maar ik twijfel nog, omdat ik nergens objectieve reviews kan vinden.

Bijvoorbeeld hoe de accuduur in de praktijk is en of je het trilalarm wel voelt als je hem in je broekzak of binnenzak hebt zitten.

• GeeMoney
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:36
Het supergrote gemis aan deze telefoon is wel dat er geen Java ondersteuning aanwezig is, en dat hij zo enorm lomp en groot is, de S300 daarintegen behalve dat dat beeld minder goed is en geen camera heeft, een ouder model is maar met WEL java ondersteuning, dan maar geen camera zou ik kiezen, maarja ieder zijn meug :)

Verwijderd

kijk dit is wel een vette telefoon enzo, maar als je kijkt naar die los prijs is het niet te doen haast :( (kzit nog steeds vast aan mijn abbo)

• CookiePower

CookiePower

Verwijderd schreef op 25 June 2003 @ 12:39:
kijk dit is wel een vette telefoon enzo, maar als je kijkt naar die los prijs is het niet te doen haast :( (kzit nog steeds vast aan mijn abbo)
Ja klopt, ik zou er ook nooit 500+ euro voor betalen hoor. Ik heb trouwens ja gezegd, en krijg hem 2 maanden oud voor 225, en aangezien ik toch een nieuwe telefoon moest, omdat mijn oude overleden is, en ik wel nog een abo heb, besloot ik om het maar gewoon te doen. Het lijkt me een nette prijs.

• KreKkeR241
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 17:56

KreKkeR241

11101001010

Weet iemand of je met de V200 gemaakte pics ook makkelijk via kabel op je PC kunt zetten?

In een review las ik namelijk dat dit op het moment v/d review (nog) niet kon.

http://www.mobile-review.com/review/samsung-v200-en.shtml

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Je moet EasyGPRS 2.1.2 hebben.
Dan gaat het supereenvoudig!
(even googelen, downloaden (wel +/- 36MB), installeren en klaar) :)

Oh nee, is zo'n 12MB geloof ik (36 na uitpakken)... scheelt weer! :+

[ Voor 23% gewijzigd door readytoflow op 26-06-2003 02:31 ]

• CookiePower

CookiePower

Klopt, ik heb het toestel inmiddels, en er zat easy gprs bijgeleverd. Daar zat gewoon een knopje bij (wat de eerdere versies niet hebben) om de foto's van je telefoon af te halen. Je krijgt dan een lijstje en je kan zelf selecteren welke je wil hebben.

De foto's zijn trouwens van matige kwaliteit, maar het is wel aardig om af en toe een kiekje te schieten. Ik heb nog niet echt een nadeel gevonden bij de telefoon, behalve dat de handleidingen van de telefoon zelf en van easy gprs best slecht zijn voor noobs als ik :)

• Pogostokje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-11 12:32

Pogostokje

* twiet *

Een paar nadelen van deze telefoon:
- Ondersteunt weinig via infra rood. Je kan geen plaatjes gewoon oversturen van/naar de telefoon, evenmin met beltonen e.d.
- Standaard geen synchronisatie met Outlook en dergelijke mogelijk (er is een oplossing voor maar die krijg je er niet bij en ik weet niet zeker of dat 'gratis' is)
- Hij crasht wel eens, software is nog niet fout-vrij.
- T9 leert geen woorden bij, en ook niet welke je vaak gebruikt
- De gemaakte foto's zijn niet zo groot als bv. die van een nokia 7650
- Geen profielen. Je hebt de standaardinstelling en een 'stil' knop waarbij hij alleen trilt. Snel wisselen naar helemaal stil zonder trillen of juist harde volumes enzo kan niet.

Verder wel leuk toestel hoor. ;)

... ook ik heb soms per ongeluk gelijk.

• timovd

timovd

Voorsprong door techniek

Pogostokje schreef op 28 June 2003 @ 16:58:
Een paar nadelen van deze telefoon:
- Ondersteunt weinig via infra rood. Je kan geen plaatjes gewoon oversturen van/naar de telefoon, evenmin met beltonen e.d.
- Standaard geen synchronisatie met Outlook en dergelijke mogelijk (er is een oplossing voor maar die krijg je er niet bij en ik weet niet zeker of dat 'gratis' is)
- Hij crasht wel eens, software is nog niet fout-vrij.
- T9 leert geen woorden bij, en ook niet welke je vaak gebruikt
- De gemaakte foto's zijn niet zo groot als bv. die van een nokia 7650
- Geen profielen. Je hebt de standaardinstelling en een 'stil' knop waarbij hij alleen trilt. Snel wisselen naar helemaal stil zonder trillen of juist harde volumes enzo kan niet.

Verder wel leuk toestel hoor. ;)
Die eerste 3 punten is slechts een software probleem. Zou het mogelijk zijn om deze met een nieuwere firmware te updaten?
Edit: De andere 3 punten ook, maar vind ik persoonlijk niet zo'n groot nadeel.

[ Voor 6% gewijzigd door timovd op 29-06-2003 13:15 ]

• Pogostokje

Pogostokje

* twiet *

timow schreef op 29 June 2003 @ 13:13:
Die eerste 3 punten is slechts een software probleem. Zou het mogelijk zijn om deze met een nieuwere firmware te updaten?
Ik vrees dat puntje 1 en 2 geen probleem zijn met de software. Dat is gewoon expres gedaan.
Maar zo onderscheidt de V200 zich wel in negatieve zin van andere toestellen in die prijsklasse. Want vergeet niet, het is best een duur toestel.

Verwijderd

weet je wat gewoon het hele probleem is met die camera telefoontjes van tegenwoordig...
(zit zelf al paar weken forums te volgen om een keuze te maken)

Elke cameratelefoon (inklapbaar bijv samsung, sharp of panasonic of weet ik veel welke) er zitten altijd wel ergens kleine dingen fout die bijv niet (goed) worden ondersteunt (een heeft java andere niet, ene heeft geen t9 andere wel maar leert nix, geen meerdere namen en dergelijke onder een naam, slechte camera, infra-rood of datakabel (half)gelockt.)
ze hebben allemaal wel iets.

Nokia daarin tegen heeft telefoons die werkelijk alles hebben wat je eigenlijk gewoon moet kunnen verwachten van een hedendaagse telefoon.
maar de ECHTE (7650 en 3650) die niet onderdoen qua beeldscherm voor de andere zijn gewoon veel groter en logger dan de andere (vaak in klapbare) telefoons...

aangezien ik al jaren vervent nokia liefhebber ben maar de nieuwste gewoon lelijk vind, probeer ik erachter te komen welke ik dan buiten nokia om het beste kan aanschaffen...maar er is gewoon altijd wel iets!!

wat ik persoonlijk een erg groot gemis vin (correct me if im wrong) is dat je met de vlive telefoons geen plaatjes kunt emailen maar alleen via MMS (infrarood +datakabel zijn bij die toestellen waardeloos behalve weer de nokia)
dat de v200 weer compleet geen java kent (waarom toch in godsnaam niet is het nou zo een nieuwe ontwikkeling? d8 het niet!)

voor mij geldt: nokia ruled gigantisch qua ondersteuningen voor software en qua specs, samsung puur en alleen qua uiterlijk..
dus als nokia samsung nou overneemt (net als dat er bij sony ericsson veel goeds is uit voort gekomen) ben ik heel erg tevreden...

nu moet ik het dus nog maar voorlopig met mn 2 jaar oude 6210 zien te doen die om de haverklap uitvalt...

tering wat een verhaal,
ZIE HIER -> ik heb mijn eerste biografie geschreven :)

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2003 00:22 ]

Verwijderd

ff voor de zekerheid..

*ondersteunt de v200 nou wel of niet dat je meerdere nummers en adressen onder één naam zet?
*kun je nou wel je foto's op je pc krijgen (gratis) dus niet via mms ofzo?
*ondersteunt de telefoon GPRS? dus kan ik ermee info ophalen over bijvoorbeeld voetbal via websites?
*kun je foto's aan een contact verbinden zodat als je telefoon gaat dat plaatje in beeld komt?

alvast heel erg bedankt voor de antwoorden :9

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2003 00:34 ]

• Pogostokje

Pogostokje

* twiet *

Verwijderd schreef op 01 July 2003 @ 00:33:
ff voor de zekerheid..
*ondersteunt de v200 nou wel of niet dat je meerdere nummers en adressen
onder één naam zet?
Ja. Maar niet outlook-compatible. Je zit vast aan maximaal 3 telefoonnummers ofzoiets. Adressen gaat helemaal niet.
Via de bijgeleverde seriele kabel en bijgeleverde software.
*ondersteunt de telefoon GPRS? dus kan ik ermee info ophalen over bijvoorbeeld voetbal via websites?
GPRS is aanwezig, maar je vraagstelling klopt niet. Websites kan je niet bekijken, er zit geen html browser op. Wel een WAP browser, voor WAP-sites.
*kun je foto's aan een contact verbinden zodat als je telefoon gaat dat plaatje in beeld komt?
Nee.

• Pogostokje

Pogostokje

* twiet *

Verwijderd schreef op 01 July 2003 @ 00:14:
Elke cameratelefoon (inklapbaar bijv samsung, sharp of panasonic of weet ik veel welke) er zitten altijd wel ergens kleine dingen fout die bijv niet (goed) worden ondersteunt
Ja, dat vind ik nou ook....
Nokia daarin tegen heeft telefoons die werkelijk alles hebben wat je eigenlijk gewoon moet kunnen verwachten van een hedendaagse telefoon.
Dit is niet helemaal waar in het algemeen gesproken. Je zegt zelf al dat jij een Nokia fan bent dus je vergelijking gaat hier wat scheef. Er zijn zat mensen die de menu's van Nokia echt waardeloos vinden, die niet snappen waarom je geen slideshow in MMS kan maken, waarom er geen MP3 spelers op zit, waarom de 7650 geen bluetooth voice profielen heeft ... enz ...
dat de v200 weer compleet geen java kent (waarom toch in godsnaam niet is het nou zo een nieuwe ontwikkeling? d8 het niet!)
Java is overschat. Welke killer applicatie geschreven in Java gebruik jij dan op je telefoon?
Het probleem bij Java is dat het te generiek is. Dus, je moet voor elke telefoon weer een aparte versie maken die de beeldformaten kent, de extra functies van de telefoon kan aansturen (vibra, geluid, enz) .... dat schiet allemaal niet op. Dan kan je namelijk netzogoed voor elke telefoon een applicatie maken ... en waarom dan niet in in een andere taal dan Java waar alle ondersteuning gewoon wel direkt inzit, en dat zie je dan dus ook gebeuren.
nu moet ik het dus nog maar voorlopig met mn 2 jaar oude 6210 zien te doen die om de haverklap uitvalt...
Dan ben je geen freak. Want dan had je allang alle telefoons uitgeprobeerd. :+

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 June 2003 @ 19:33:
als het omruilen niet lukt, heb ik dan iemand nodig die zijn v200 met mij wilt ruilen, ik betaal wel extra want de v200 is duurder.........
Het is echt een zwaar klote toestel !!!

Sms-en gaat niet lekker:
- Geen woorden met T9 toevoegen.
- Herkent zelf geen verschil tussen hoofd- en kleine letters
- Zeer beperkt T9 woordenboek

Batterij is zwaar klote
-Light versie houdt het nog geen dag vol
-Heavy versie houdt het max 3 dagen vol

Telefoonboek is onlogisch ingedeeld, je kunt niet rechtstreeks naar je namenlijst.

Agendafunctie is slecht, als je meerdere afspraken op een dag hebt, moet je ze op een andere dag invullen en dan verplaatsen.

Ofwel, als het even kan wil ik ervan af :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 juli 2003 @ 00:33:
ff voor de zekerheid..

*ondersteunt de v200 nou wel of niet dat je meerdere nummers en adressen onder één naam zet?

alvast heel erg bedankt voor de antwoorden :9
- Ja, je kunt meerdere nummers onder 1 naam zetten, als ik me niet vergis maximaal 5 nummers.
- Je krijgt er standaard een datakabel en software bij, dus alle foto's kun je heel makkelijk over zetten naar je pc.
- De telefoon ondersteunt (uiteraard) GPRS, overigens ook MMS.
- Bij mijn weten kun je geen plaatje activeren als je gebeld wordt, sowieso, het schermpje aan de buitenkant is niet goed genoeg om plaatjes weer te geven.

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-10 13:59
Ik heb net een V200 gekocht, maar weet iemand hoe je in hemelsnaam dat ontzettend irritante camerageluid uitzet?

https://niels.nu

Verwijderd

Ik heb dus ook een V200 aangeschaft. mooi toestel en niet zo achterlijk klein zoals de S300.
Maar nu heb ik een vraagje; Ik heb gehoord dat je dus spelenderwijs spelletjes kan downloaden op de V200....maar HOE en Wat moet ik doen ??? Er is mij nog veel onduidelijk over dat java op de V200, bij veel reviews staat er bij dat ie dat wel ondersteund en bij andere weer niet ??? daar wordt ik niks wijzer van. Het schijnt gewoon te kunnen als je maar een beetje probeert spelenderwijs zoals ik zei maar HOE in godsnaam ??
Wie weet raad ?

Thanx

Verwijderd

ik biedt mijn V200 eventueel aan voor een 7250 of S300, ik woon in Beverwijk Noord Holland.
heb je interesse mail dan naar rbontes@wanadoo.nl of bel 06 52626781.

Verwijderd

ik zit te twijfelen tussen een samsung v200 en een samsung S300 nu heb ik gehoort dat de V200 een software fout heeft bij de agenda of sms 1 van de 2 wat je hele telefoon vast kan laten lopen is dit zo?of?
ik hoop dat mensen hier antwoord op kunnen geven want ik wil graag de V200 (met camera (kwijl))

Verwijderd

iemand?

Verwijderd

echt helemaaal niemand? :(

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21-11 12:17

mindcre8r

Tradepedia

mijn vriendin heeft een V200, heb daar iig helemaal geen vastlopers meegehad, prima toestelletje.
Ik heb zelf sinds gister een S300 erbij (moest abbo verlengen) werkt ook prima, althans voor zover ik hem heb aangehad (10 minutern ofzo :P )

Verkoop em toch maar denk ik, ik hou het toch maar bij mn SPV ;)

Bears and Bulls

• CookiePower

CookiePower

Nog geen last van gehad eigenlijk. Ik heb maar 1 vastloper gehad tot nu toe en dat was dat hij niet op wilde houden met trillen. Ik werd gebeld, hij trilde wat, en toen ik opnam bleef hij aan 1 stuk door trillen, zelfs toen ik de telefoon weer dichtklapte. Best freaky :) Kon hem alleen maar uitzetten om het weer goed te krijgen.

Verwijderd

Heeft er iemand eigenlijk een normale beltoon kunnen vinden?
Via easy gprs kan je beltonen uppen maar het zijn allemaal van die vrolijke net-niet deuntjes...
Iemand een standaard belsignaal? of waar kan ik die vinden?

• Scipionyx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 05 July 2003 @ 15:02:
Ik heb dus ook een V200 aangeschaft. mooi toestel en niet zo achterlijk klein zoals de S300.
Maar nu heb ik een vraagje; Ik heb gehoord dat je dus spelenderwijs spelletjes kan downloaden op de V200....maar HOE en Wat moet ik doen ??? Er is mij nog veel onduidelijk over dat java op de V200, bij veel reviews staat er bij dat ie dat wel ondersteund en bij andere weer niet ??? daar wordt ik niks wijzer van. Het schijnt gewoon te kunnen als je maar een beetje probeert spelenderwijs zoals ik zei maar HOE in godsnaam ??
Wie weet raad ?

Thanx
Weet jij (of iemand anders) of er ook software beschikbaar is waarmee je met de v200 video kan opnemen?

Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.

• doberman
  • Laatst online: 27-12-2022
timow schreef op 29 June 2003 @ 13:13:
[...]
Hmm er is wel firmware voor de V200 maar gek genoeg vind je die alleen op russische sites :(
http://www.mobilz.org/free/Samsung/V20x/v20x.rar

Verwijderd

Iemand nog wat stoers, goeds over deze telefoon te melden? :P

• knights16
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-11 09:46
ja ik wel:

Ver (9999) SW Version
Ver (8888) HW Version
Vib (0842) Vibrator
Buz (0289) Buzzer
Bat (0228) Battery Stat
Rtc (0782) RTC Display (???)
lcd (0523) LCD Contrast
err (0377) NVM error log (???)
logo (5646) GSM Logo set
sst (0778) Sim Serv. Table (???)
net (0638) SIM network ID
sim (0746) SIM info
pn (0076) Production No
dead (3323) Forced Crash (Klinkt niet goed!)
bakn (2576) SIM error
Help (4357) This screen (Dit Scherm)

*#0228# is bijvoorbeeld de temp. van je accu weergeven :)
*#9324# is Netmon van je netwerk...

heb je een van deze codes gebruikt druk dan ook pijltje naar beneden, er zitten vaak meerdere opties in een Netmon.. of een temp ding

ringtones zo om te downloaden: http://www.btinternet.com/~neild1999/Trance.htm :)

[ Voor 6% gewijzigd door knights16 op 08-08-2003 12:02 ]

PVoutput

Verwijderd

hoe staat het met de firmwares?

Ik heb hem nieuw voor 429 € gezien, zou ik hem halen of kan ik beter een andere telefoon halen uit deze prijsklasse?

Verwijderd

en ohja als je nieuwe firmware hebt, heb je dan wel de fijne T9 :? Met leerfunctie e.d?

• knights16
Ik weet dit niet.
in theorie zou het misschien kunnen... maar dan moeten ze wel een slimme firmware maken.
ten koste van download space aan Afbeeldingen of Ringtones...

PVoutput

Verwijderd

niemand die, zelf de v200 heeft, en dit kan zeggen? :)

• knights16
ik heb nog niet zo'n firmware gevonden.
:)

PVoutput

Verwijderd

ik heb ook de v200 en ben ook wel benieuwd naar nieuwe firmware! het alarm werkt bijvoorbeeld af en toe niet :)
en ik vraag me af hoe die infra rood precies werkt? ik het het geprobeert bij een nokia 7650, maar daar werkte het niet bij, of ik deed het verkeerd natuurlijk...

Verwijderd

weet iemand hoe je die even firmware update moet doen, die hier is gepost?

• knights16
Die infrarood van een V200 is volgens mij alleen maar gemaakt om te communiceren met een pc...
Voor het updaten van je firmware: http://www.mobiledia.com/forum/forum9.html
ik heb het zelf nog niet gedaan...

PVoutput

• knights16
Mensen met een V200, er wordt nu hard getracht om te zorgen voor een V200-Java firmware, dit zal betekenen dat er dus simpelweg nieuwe JAVA toepassingen kunnen worden gedownload en worden geinstalleerd op de v200...

hou http://www.howardforums.c...aeb16c6bd&threadid=185325 in de gaten voor deze zooi..

PVoutput

Verwijderd

die firmware updates kan je in je gprs software automatisch laten updaten (officiele firmware) .

die java firm is nog niet helemaal klaar helaas .

ik heb de V200 net en ik ben nu al een uurtje aan het kijken hoe ik E-mail kan ontvangen op dat ding . ik heb al wel gezien dat je naar email adressen kan sturen dus ontvangen moet ook geen probleem zijn lijkt mij .

wie kan mij ff zeggen hoe dat moet ?

erg mooi dingetje trouwens !

• knights16
Waar zie jij die optie om die firmwares te laten downloaden door EasyGPRS dan ?
ik ken hem nl. niet vinden...

PVoutput

Verwijderd

Ik ben nu ook van plan om de Samsung v200 te kopen.

Ik heb de specificaties op de site doorgenomen en ik vind het over het algemeen een goede telefoon :) ik vind klepjes kinky >:)

Alleen nu had ik nog 2 vraagjes, heb het topic vlugjes nu geheel doorgenomen maar het stond er naar mijn menig niet in.

Vraag1: Is er een mogelijkheid om FM/AM te luisteren via deze telefoons, zoals bij veel Nokia's? Dit is dus niet mogelijk :( Maar zou dat dmv een firemware update wel mogelijk zijn. Het lijkt me wel fijn, lekker XFM op _/-\o_
Vraag2: Zit er ook een handsfree functie op? Zodat al je vrienden zegmaar mee kunnen luisteren.

Dit vind ik 2 belangrijke functies en ik zie niet of ze in deze foon zitten of niet :?

edit:
topic doorgelezen :9

Hier heb ik de specificaties gevonden. Kan alleen iemand voor mij kijken of er nu wel of niet handsfree opzit. Ik zie het niet. Tekstverklaren is ook niet mijn beste vak 8)7

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2003 16:47 ]

• CookiePower

CookiePower

zit er zover ik weet niet op ... heb het in ieder geval niet kunnen vinden :)

Verwijderd

Is er dan geen ander alternatief?

Vind het wel frapant, dat ze nog steeds géén telefoon hebben die alles ondersteund.

Hiermee bedoel ik op IR, Java, voice dialing, camera, FM/AM, handsfree, enz...

Mijn stiekem verstopte vraag is:
Is er een telefoon die gewoon met kop en scouders boven alles uit steek? kijken naar de bovenstaande vereisden.

• knights16
voice dialing...

dat zit wel op DE v200.. alleen dit is nog niet geactiveerd :)
(schijnt)

PVoutput

Verwijderd

Dus daar moeten we nog gewoon op wachten.
Op een firmeware update :?

Zou het dan ook niet mogelijk zijn om een FM/AM programma te programmeren? en handsfree.
De techniek zit erin lijkt me B)

• knights16
heheh
FM AM.. denk niet dat er een radio iets in zit...

PVoutput

Pagina: 1 2 Laatste