divx menu

Pagina: 1
Acties:

• cgok
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-07 19:52
Ik wou graag 6 divx films branden op een dvd en afspelen op mijn kiss 500 dvd/divx player. hoe kan ik een menu maken waaruit ik de film kan kiezen.
op de dvd player kan je zelf ook kiezen welke film je wilt kijken,maar hij begint altijd weer bij de eerste film

ik wil het branden met nero en nec 1100a dvd brander

[ Voor 10% gewijzigd door cgok op 01-05-2003 12:55 ]

Verwijderd

www.vcdhelp.com
www.doom9.org
www.digital-digest.com

Op bovenstaande sites staan shit-loads aan beginner-guides over hoe je een DVD kan/moet volzetten met statische menu's, geanimeerde menu's en meer.

Ook de help-file van Nero kan je een heeel stuk verder helpen met die probleem. Zorg er wel voor dat je een redelijk recente editie van Nero hebt; de "ouderen" misten standaard de SCANDATA.DAT, waardoor je dus niet kon spoelen in een film.

[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2003 12:59 . Reden: Edit van TS. ]

• tweakerbee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09 08:53

tweakerbee

dus..?

Ehm... dat is leuk als je een DVD wilt maken, maar volgens mij wil hij een DIVX-DVD maken... Die zie ik er niet 1-2-3 tussen staan.
Hoe werkt het anders met die Kiss speler? Hij speelt gewoon het eerste bestand af van de CD (of DVD)?

You can't have everything. Where would you put it?

• cgok
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-07 19:52
je kan kiezen tussen de verschillende films,maar hij begint altijd bij de eerste film