[word] achtergrond tabel

Pagina: 1
Acties:
  • 552 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62810

Topicstarter
Hoi,
Ik heb een tabel in word, maar nu wil ik als achtergrond van de tabel een foto invoegen met watermerk (in de tabel dus!), daaroverheen wil ik als het ware de tekst uit de cellen leggen....

iemand enig idee of dat kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MissingDog
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Plaats de tabel in een tekstvak, het tekstvak kan je een achtergrond geven, als je dan de lijnen van het tekstvak uitschakelt, lijkt het net alsof de achtergrond van de tabel is (vergeet niet de achtergrondkleur van de tabel 100% transparant te zetten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denker
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-05 16:36
Ik geloof dat het niet mogelijk was om een plaatje als achtergrond van een tabel te gebruiken. Je kunt 'm natuurlijk wel gewoon in de tabel zetten, watermerken, fixeren, en dan 'achter tekst plaatsen'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pin0
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Ja dat kan, gewoon een figuur invoegen, de eigenschappen van dit figuur zo zetten dat het figuur achter de tekst wordt weergegeven en de figuur op de juiste plaats achter de tablel slepen

Mijn Lego Mocs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Pin0 schreef op 01 May 2003 @ 12:29:
Ja dat kan, gewoon een figuur invoegen, de eigenschappen van dit figuur zo zetten dat het figuur achter de tekst wordt weergegeven en de figuur op de juiste plaats achter de tablel slepen
deze manier werkt niet, want je word plaatst dat gifje in een cel...terwijl hij als achtergrond van de hele tabel moet komen....
Plaats de tabel in een tekstvak, het tekstvak kan je een achtergrond geven, als je dan de lijnen van het tekstvak uitschakelt, lijkt het net alsof de achtergrond van de tabel is (vergeet niet de achtergrondkleur van de tabel 100% transparant te zetten).
kan je het plaatje op deze manier nog wel watermerken? zo ja hoe dan? dat lukt me namelijk niet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
MissingDog schreef op 01 mei 2003 @ 12:27:
MissingDog tnx, tis misschien niet de meest logische manier, maar jouw optie werkt wel! ;)
Pagina: 1