Verwijderd schreef op 01 mei 2003 @ 12:27:
Het bestand wat ik wil uitvoeren middels Server.Execute heeft de functie om een bestand te genereren.
Later in het scriptje wordt er gecontroleerd of het bestand werkelijk gemaakt is om vervolgens verder te gaan met de rest van de transactie...
Maar In het NT option pack zit standaard IIS 4 Toch.
Ik heb net gekeken naar de release notes, en daar staat dat het Idd om IIS4 gaat... Maar in mijn MMC Staat een tabje IIS3 Admin

Even alles samen vatten:
Personal Webserver (voor op Win 98): --> ASP 2.0
NT Option Pack 4 --> IIS 4.0 --> ASP 2.0
IIS 5.x en IIS 6.0 (resp. Windows 2000 (IIS 5.0), Windows XP (IIS 5.1) en Windows 2003 (IIS 6.0) hebben allen ASP 3.0
En dat server object dan? Dat Server object zit er idd al in vanaf ASP 1.0 bij wijze van spreken. Echter, de methods Transfer en Execute zijn pas aanwezig vanaf 3.0
Goed, voor zover de theorie. Nu de rest. Je wilt gaan controleren of een bestand gemaakt is mbv Server.Transfer?

Daar hebben ze het FSO (File System Object) voor uitgevonden. Deze heeft de method FileExists oid; hier zal genoeg op Google over te vinden zijn.
Server.Execute / Server.Transfer werden 'misbruikt' voor dynamische includes. In ASP 2.0 kan je dus alleen gebruiken maken van statische includes. Verder kan je dus geen server side redirects gebruiken, maar alleen clientside redirects.
[
Voor 13% gewijzigd door
gorgi_19 op 01-05-2003 17:21
]