Toon posts:

Goedkope betrouwbare leverancier

Pagina: 1
Acties:
  • 56 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik was eigenlijk wel eens benieuwd naar jullie meningen over leveranciers.
Welke is goedkoop, of juist niet... welke geeft goede service, garantie, goede telefonische support etc. En waarom juist bij die, en waarom niet bij een ander...

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:39

bonzz.netninja

Niente baffi

shopsurvey?
of bedoel je groothandels?

computer 2000 in deventer is betreft tussenhandel/groothandel/leverancier van computerwinkels wel prettig

[ Voor 28% gewijzigd door bonzz.netninja op 01-05-2003 11:11 ]

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.wegmetbigtech.nl

Verwijderd

Uit zijn vraag maak ik op dat hij gewoon dealers bedoeld.
En dan zou ik toch echt eens kijken in de shopsurvey.

Verwijderd

Topicstarter
Ik bedoel eigenlijk groothandels... sorry niet helemaal goed geformuleerd in m'n eerste post

• FlashBlue
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 02-08 22:53

FlashBlue

nog altijd een bèta versie ...

hangt ervan af waar je woont; maak anders effe een tripje naar keulen (snogard) , die hebben een aparte afdeling voor winkels/btw plichtigen www.snogard.de

is heel goedkoop; heeft goede support , alles wordt onmiddelijk getest en als het mis is; omgeruild; kunnen ze het niet testen, ruilen ze gewoon direct om.

[ Voor 34% gewijzigd door FlashBlue op 01-05-2003 11:14 ]

Verwijderd

Topicstarter
maar is die alleen voor de consument of ook voor bedrijven om te bestellen... Want dan ga je dus nog weer onder die prijs zitten wie nu op die site staat
En moet je invoerrechten betalen en wat zijn de transportkosten?

Verwijderd

hallo, lezen is ook een kunst ..hij zegt toch dat ze een aparte afdeling voor winkels enzo hebben. Als je er zelf heenrijdt en de spulletjes mee terug neemt lijkt het mij logisch dat je geen invoerrechten betaalt.

Verwijderd

Topicstarter
je denk toch niet dat ik 3x per week daar naar toe ga rijden :S
ik moet dat spul gewoon vervoerd hebben...

• FlashBlue
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 02-08 22:53

FlashBlue

nog altijd een bèta versie ...

Verwijderd schreef op 01 mei 2003 @ 11:57:
je denk toch niet dat ik 3x per week daar naar toe ga rijden :S
ik moet dat spul gewoon vervoerd hebben...
op het moment leveren ze niet in buitenland; ze hebben daarvoor geen contract met duitse post; daar zijn ze wel over aan het praten, maar dat kan effe duren.
wat wel kan; is dat je zelf het vervoer regelt met bv. tnt of een andere expressdienst.

en zoals ik al zei hebben ze een aparte afdeling voor winkels; die zit in hetzelfde gebouw maar handelt onder de naam "prococo" (pro computer communications).

als je het verder verkoopt moet je wel in nederland btw erop betalen; vermits je bij prococo dan zonder btw koopt

Verwijderd

Wij gebruiken hier op het bedrijf Bechtle http://www.bechtle.nl als leverancier.

Persoonlijk ben ik zeer tevreden over hun, vandaag bestellen morgen binnen en dat tegen zeer scherpe prijzen :)

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Daar is dus de genoemde Shopsurvey op de FP voor :)

/overbodig
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.