Toon posts:

[internet explorer 5.5] uitrollen via SMS 2.0

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet niet of ik dit in het goede forum zet.. anders mag ie gemoved worden.

hier in het bedrijf moeten we internet explorer 5.5 (ja we liggen achter :P maar 6 werkt niet met alle applicaties hier) company wide uitrollen via system management server 2.0

De OS'en van de clients zijn windows NT/9x

We hebben hem zo ingesteld dat de update bij de login moet gebeuren maar dit blijkt niet te werken. (precies zoals in de ieak 5.5 whitepaper)

op de test machine(s) start hij pas een tijdje na de het inloggen.. soms pas 10 minuten of meer later.

omdat er in het pakket een geautomatiseerde reboot zit is dit het niet wenselijk dat mensen de tijd krijgen om programma's op te starten.

We willen geen pissige mensen die na toch blijven doorwerken en niks saven.

Iemand een suggestie hoe we dit kunnen oplossen ?

Verwijderd

De reboot uitzetten nadat ie5.5 is geïnstalleerd. De volgende ochtend als men hun pc weer opstart staat ie5.5 erop....

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 01 mei 2003 @ 12:29:
De reboot uitzetten nadat ie5.5 is geïnstalleerd. De volgende ochtend als men hun pc weer opstart staat ie5.5 erop....
die optie zit er niet in zover ik kan vinden in de admin kit.. jammer genoeg
anders zou het vrij simpel zijn.

Verwijderd

Ik denk dat je moet zien te achterhalen waarom het zo lang duurt. Pas dan kun je oorzaak aanpakken.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 01 May 2003 @ 13:21:
Ik denk dat je moet zien te achterhalen waarom het zo lang duurt. Pas dan kun je oorzaak aanpakken.
door een bug?

zelfs na 2 service packs op de server en nadat ms laatst de hele server heeft nagekeken doet ie het niet goed.

• blueline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:30
Verwijderd schreef op 01 mei 2003 @ 10:39:
op de test machine(s) start hij pas een tijdje na de het inloggen.. soms pas 10 minuten of meer later.
Dit komt volgens mij door een policy, maar dan van windows 2k AS. Draaien jullie die als domain controller ?

The ones with the greatest power protect those who don't.

Verwijderd

Topicstarter
blueline schreef op 05 mei 2003 @ 10:07:
[...]

Dit komt volgens mij door een policy, maar dan van windows 2k AS. Draaien jullie die als domain controller ?
we draaien w2k op de domaincontroller.
maar als NT compatible

en wat is 'AS' ?

Verwijderd

Volgens mij moet je dit probleem zoeken in het usergedeelte .. heb users een standaard logon script?

• Dionisus19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-03-2024

Dionisus19

Blah != Meuk

AS = Advanced Server...

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 05 May 2003 @ 10:55:
Volgens mij moet je dit probleem zoeken in het usergedeelte .. heb users een standaard logon script?
iedereen heeft hetzelfde maar de installatie wordt door een sms client geregeld.
Pagina: 1