D.net gaat eraan als ze niet betalen !

Pagina: 1
Acties:

• Elect
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
hehehe, topic lijkt beetje terrorist achtig, maar ik wil jullie nogmaals duidelijk maken dat als Processtree begint dat DPC in 1x inklapt !!

jullie denken wel dat iedereen doorgaat, maar als je betaal kunt krijgen met je Athlon 800 dan is toch iedereen echt weg hoor !!!!

Zeg nou zelf, alleen de mensen die het niet leuk vinden geld te verdienen gaan er toch mee door ????

HelmChat.eu - Free Motorcycle Group Chats

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Dan bestempel ik jou bij deze als: Onsportieve, commerciele pik!

natuurlijk niet... ik doe het echt niet voor geld!

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 26-05 16:42
Voor dnet doe je nog wat 'leuks' met wat competitie enzo, aan procestree verlies je alleen maar geld (reken de stroomkosten maar eens uit voor de Athlon 800 van je en vergelijk dat met de fooi die je betaald krijgt bij die gasten)

We spend our years as a tale that is told

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Iemand met de ware mentaliteit blijft bij d.net !

Virussen? Scan ze hier!

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22-05 23:35

Chakotay

Lick here to continue

Ja Elect je bent idd gewoon een commerciele lul.....

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0

• DaZZle
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 19-05 18:59
hoeveel krijg je van die processtree dan voor je processortijd? en wat is hun homepage?

• DaZZle
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 19-05 18:59
volgens mij krijg je er niet heel veel voor....

homepage www.processtree.com

• Gregoor
  • Laatst online: 08-05 10:56
Pas stond er op Tweakers.net anders nog een artikel van ik geloof Webwereld dat het nog wel even zou duren voordat die projecten zouden starten omdat ze nu nog in de betafase verkeerden en dan het ook nog onduidelijk was hoeveel ze uitbetaalden, dus het kwam er op neer dat het allemaal nog erg onduidelijk was of het wel een beetje ging werken.

De link kan ik helaas niet meer vinden maar misschien dat iemand anders hem nog kan achterhalen.

• Elect
  • Niet online
ooww, commeciele lul ??

dat rc5 kost evenveel aan stroomkosten !!
en nou kan ik misschien mijn telefoonrekening betalen :)

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

en nou kan ik misschien mijn telefoonrekening betalen
Van die paar kwartjes ? Dacht het niet...

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

Heb net het verhaaltje gelezen bij processtree, en ze doen dus zeeeeeer vaag over de payments. Ze maken wel gebruik van een soort piramide-systeem waarbij je geld krijgt voor nieuwe clients die je aanmeld. Ben dus zeer benieuwd of dit wel helemaal legaal is, mag Bolkestein zich in het euro-parlement mee bezig houden.

Verder mis ik hier dus inderdaad het westrijd-element waar je het nou juist voor doet !
Ook begrijp ik het principe niet helemaal, zullen de opdrachtgevers nu echt goedkoper uit zijn met dit systeem ? Kost je toch ook bakken vol geld om iedereen te betalen, kun je net zo goed meteen een supercomputer of cluster aanschaffen lijkt me...

Komt nog iets anders om de hoek kijken:
Mijn baas (waar 90% van mijn farm van is) zal het er absoluut niet mee eens zijn dat ik geld ga verdienen met zijn hardware...
Al over nagedacht jongens ? Kwam deze opmerking namelijk ook tegen bij Anandtech, met de nodige reacties.

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ze maken wel gebruik van een soort piramide-systeem waarbij je geld krijgt voor nieuwe clients die je aanmeld. Ben dus zeer benieuwd of dit wel helemaal legaal is, mag Bolkestein zich in het euro-parlement mee bezig houden.
Als dit een piramide-systeem is, dan is het dus simpel : verboden.

Virussen? Scan ze hier!

• Elect
  • Niet online
okee, als ze maar een paar kwartjes gaan betalen blijf ik ook bij DPC ... maar als ze toch redelijk betalen (voor de tijd dat je pc aanstaat) dan zou het wel mooi zijn ..

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-06-2025

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Moi blijft fijn met zun 1030Mhzjes meegrazen in de DPC wei. Totdat ik er geen zin meer in heb ;)

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Verwijderd

ik vind het nogal vaag, ze weten niet een swat je 'salaris'wordt, en ze willen niet vertellen wat je cputje nou precies aan het berekenen is, misschien is het wel eevoor een nieuwe atoombom(of zo)
niet doen totdat ze wat concreter worden,en het dan nog niet doen.
idle-cpu time is voor dekoeien.
ik heb gesproken(getypt)

• dyna18
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-03 14:38
Ik zou eerst netjes RC5 afmaken, maar daarna ga ik natuurlijk ook snel omschakelen om er wat aan te verdienen.

(Dan hoop ik echter ineens wel dat RC5 snel is afgelopen :()

Verwijderd

http://www.computertotaal.nl/actueel/bericht.phtml?nummer=69

Vaag dus.

Ik hou het wel bij RC5.

Afbeeldingslocatie: http://www.koersfarm.nl/koe231.gif

Is toch veel leuker. :)

• SiGNe
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 10-05 01:18

SiGNe

Ook hoi!

hoeveel piek kreeg je ook alweer als je het juiste blokje binnen hebt gehaald?
$1000,- Dollar toch?

Niet?
[Specs]

Verwijderd

Ik heb een Athlon 800, maarruh....daar blijft alleen de Koe op draaien. I just love the stats.

Volgens mij is de payment nog minder dan de gemaakte stroomkosten.

• Trema
  • Niet online

Trema

Het kost wat

Als Processtree gaat betalen en met een pyramide-systeem gaat werken, wordt dat net zo'n verziekte boel als het betaald surfen nu al is. Loop voor de grap maar eens door het Internet-forum. Allemaal gezeur over welke aanbieder het best betaald, hoe je de zaak kunt flessen, etc. etc. Get a life! Als je geld wilt verdienen zoek je baan. Distributed net is er om de CPU-kracht die je zelf niet gebruikt in te zetten voor een goed doel.

(Hmm, misschien beetje warrig verhaal.)

• collin
  • Laatst online: 14-05 17:08

collin

Who da man !!

Zjeez!! Ga dan lekker desktop dollars en alladvantage doen!! Maar laat je idle time voor DPC!! Die paar knaken doen me nix..

Leve de DPC!!!!

Mijn iRacing profiel

• Ritchie
  • Laatst online: 23-05 10:49
Dan blijven dus alleen de echte over.
De die hards! :)
de wussies vallen af! :)

- NAC Breda -

• RobzQ
  • Laatst online: 21-12-2020

RobzQ

greedy as a pig

Elect:

Don't be a wussy, put a Frikandel in your compussy..

Sorry, 't is spam maar het moest er even uit!

Volgens mij krijg je slechts enkele tientjes per maand bij die gasten van processtree.

..so be wary of any man who keeps a pig farm..

• IceStorm
  • Laatst online: 22:13

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Doe mij maar lekker DPC, dan heb je tenminse nog wat... Je dacht toch niet dat je daar bij processtree rijk werd he? Volgens mij ging het om $10 per maand voor een nieuwe computer die 24/7 niks staat te doen.... nou geef mij dan maar DPC :)
Pagina: 1