EagleTEC: waarom zo onbekend in Nederland?

Pagina: 1
Acties:
  • 437 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zou ik misschien mogen vragen waarom EagleTEC zo onbekend is in Nederland?
Of ook elders in Europa? Ik heb zelf een EagleTEC M847LMU. Ik moet zeggen dat er niks te klagen valt over deze mobo. Maar ik kan ze bijna nergens vinden die moederborden. Zelfs bij pricewatch staat er niks bij. Heeft er ooit wat over EagleTEC gestaan in pc-magazines? Zijn ze slecht of slechts onbekend?

p.s. ik ben zelf er op gekomen omdat een vriend bij EagleTEC werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Onbekend maakt onbemind .. Ik heb zelf 12 jaar in pc-winkels als tech-nerd gewerkt maar kan me niet herinneren ooit zo'n bord gezien te hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het niet gewoon zo'n 'fabrikant' die een andere sticker op een PC Chips mobo plakt en het doorverkoopt onder hun eigen naam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-09 12:49
Één woord: Marketing :) Ik bedoel, bekijk alleen al hun site http://www.eagletec.nl en de producten; het straalt er nu niet bepaald vanaf nietwaar ;)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02:55
Eagletec is gewoon een van de vele ECS/PCCHIPS klonen. PCCHIPS heeft de brakke naam, ECS heeft de naam goed te zijn voor een lage prijs.

Heb ze ook wel gehad, die eagletec borden, dan bestelde je een ECS K7S5A en dan kreeg je een Eagletec. Heb er nog geen probleem mee gehad, zijn gewoon goede bordjes, de naam is alleen anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:23
Abbadon schreef op 01 mei 2003 @ 09:28:
Één woord: Marketing :) Ik bedoel, bekijk alleen al hun site http://www.eagletec.nl en de producten; het straalt er nu niet bepaald vanaf nietwaar ;)
Ik vind nou niet dat je daar een fabrikant opmag afrekenen.

Je hebt nu gewoon een verkapte poging om de site af te zeiken, of iig te laten merken dat je het zelf, persoonlijk, niet zo denderend vind, van wat daar word gepresenteerd op de btreffende website.
Ondanks de gebruikte :) en ;)

Tis een mening, en een mening is persoonlijk. Wil je het zo goed mogelijk doen, zul je alles zelf moeten testen, en dan nog blijft het een mening. En je eventuele tekort komingen mee nemen inhet geheel.

Betrouwbare revieuw site vormen denk ik nog het beste vergelijkings middel, om te kunnne beoordelen of iets goed of niet goed is naar jouw mening, en of de mening van de betrokken reviewer.

Persoonlijk lijkt het me een merk ala: opkopen, en niet of minimaal aanpassen, en mischien voorzien van een ander jasje, merkje erop, en klaar.

[ Voor 11% gewijzigd door PsYgHo op 01-05-2003 10:02 ]

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb zelf nooit zo'n board gehad , maar weet wel dat er voor aantal jaar terug een hele groep was die helemaal gek was van EagleTEC.
Omdat het gewoon goed was en niet duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abbadon
PsYgHo schreef op 01 May 2003 @ 09:57:
[...]

Ik vind nou niet dat je daar een fabrikant opmag afrekenen.

...verhaal...
Ik reken nergens iemand op af, ik haal alleen het feit aan dat deze fabrikant niet aan marketing doet. De site is daar een exponent van; deze is gewoon niet te vergelijken met iets als die van MSI, Asus, Tyan o.i.d.

Daarenboven heb ik niet gezegd dat het niet denderend is, het vol tekortkomingen zit of dat het niet goed is. Ik weet niet waar je dat nu weer vandaan haalt :? En dan met een paternalistich verhaaltje over meningen komen en betrouwbare reviewsite's :? Please, give me a break. Het enige wat ik zeg is dat de site nu niet bepaald straalt. En ja dat is dan natúúrlijk een mening (duh, dat heb je altijd met smaak) maar het is tevens, en ik ben zo arrogant dat te durven stellen, de communis opinio; anders zouden site's als Asus, Intel en noem ze maar op ook niet aan imago werken of enorme bedragen in markering steken nietwaar? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:05
_JGC_ schreef op 01 May 2003 @ 09:52:
Heb ze ook wel gehad, die eagletec borden, dan bestelde je een ECS K7S5A en dan kreeg je een Eagletec. Heb er nog geen probleem mee gehad, zijn gewoon goede bordjes, de naam is alleen anders.
Een lokale computerverkoper hier (ik ga geen namen noemen) bouwt zelf veel van die computers met EagleTEC moederborde, vooral voor budget-pc's. Volgens hem zijn die moederborden een stuk betrouwbaarder dan ECS, waar hij daarvoor pc's mee uitrustte.

@ PsYgHo: je moet niet te snel iets zien in een post dat er niet staat. De marketing van EagleTEC mag dan niet al te best zijn, hun moederborden zijn niet slecht als ik die verkoper mag geloven.

Dan moet ik zelf ook zeggen dat ik de site niet écht je van het vind. De kleuren doen een beetje denken aan het 16 kleuren tijdperk, linkjes naar andere pagina's die helemaal onderaan staan, terwijl site navigatie eigenlijk zonder scrollen te vinden zou moeten zijn. Maar ala, wie ben ik om in PMG te gaan zeuren over een website?

Abbadon, ga eens kijken op http://www.eagletec.net/, ziet er al heel wat beter uit.

[ Voor 39% gewijzigd door Jaap-Jan op 01-05-2003 11:20 ]

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hermanvh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-09 08:27

Hermanvh

webOS fan, hacker, developer

ECS, PCChips, EagleTEC, allemaal 1 pot nat (zelfde fabriek)! Heb er al meerdere pc's mee gebouwd en het bevalt mij tot nu toe betere dan alle MSI en Asus boarden bij elkaar. De prijs/kwaliteitsverhouding is gewoon goed :)

webOS all the way!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsYgHo
Abbadon schreef op 01 May 2003 @ 10:55:
[...]

Ik reken nergens iemand op af, ik haal alleen het feit aan dat deze fabrikant niet aan marketing doet. De site is daar een exponent van; deze is gewoon niet te vergelijken met iets als die van MSI, Asus, Tyan o.i.d.

Daarenboven heb ik niet gezegd dat het niet denderend is, het vol tekortkomingen zit of dat het niet goed is. Ik weet niet waar je dat nu weer vandaan haalt :? En dan met een paternalistich verhaaltje over meningen komen en betrouwbare reviewsite's :? Please, give me a break. Het enige wat ik zeg is dat de site nu niet bepaald straalt. En ja dat is dan natúúrlijk een mening (duh, dat heb je altijd met smaak) maar het is tevens, en ik ben zo arrogant dat te durven stellen, de communis opinio; anders zouden site's als Asus, Intel en noem ze maar op ook niet aan imago werken of enorme bedragen in markering steken nietwaar? ;)
Ik heb ook nooit gezegd (getyped) dat je het niet denderend vond, dus waar je dat vandaan haalt, ik weet het niet :? Jouw antwoord komt wel zo over, en dat heb ik gebruikt. Niets meer niets minder.

Van mij mag je wel ff pauze hebben hoor. Word ik niet anders van ;)

Tis gewoon dat ik vind dat je niet zo er mee om mag gaan, of iig niet meteen, Vooroordelen heeft iedereen wel, en ja mischien kijkt men daar eerst op, je vergeet dat zon stukje website ontwikkeling, best wel veel geld kost, en wat heb je als klein bedrijfje, of als net boven waterhoudend bedrijff, etc ,meestal een gebrek aan ??, juist...... Dus geen fancy sites voor hun...

In die opini heb ik het geschreven.

[sub]
offtopic:
Dat je nu alles probeert te weerleggen, vind ik prima, denk alleen dat als je een gewone usert was, dat dit in veel mindere mate zo was geweest.
Nu worden er dingen bij bedacht , die als je de text weer letterlijk leest, of verkeerd begrepen worden, of er daadwerkelijk niet eens staat.
Dit is iets wat ik gewoon veel vaker zie /merk bij crew leden.. Waarom :? Geen idee, maar bespreekbaar maken van dit soort zaken heeft in het verleden ook al geneigd naar een begatieve ondertoon in betreffende topic. Dus dat laten we maar... De sfeer is net weer beter aan het worden heb ik het idee, en laten we dat nou zo houden!

In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Third Man
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:55

The Third Man

The Third Jellyfish

PsYgHo schreef op 01 May 2003 @ 09:57:
[...]
Je hebt nu gewoon een verkapte poging om de site af te zeiken, of iig te laten merken dat je het zelf, persoonlijk, niet zo denderend vind, van wat daar word gepresenteerd op de btreffende website.
Ondanks de gebruikte :) en ;)
PsYgHo schreef op 01 May 2003 @ 11:10:Ik heb ook nooit gezegd (getyped) dat je het niet denderend vond, dus waar je dat vandaan haalt, ik weet het niet :?
B) :? :/

EDIT:
Inhoudelijk gezien: PsYgHo, jij kan behoorlijk overdrijven hoor, Abaddon heeft het enkel over de marketing, niet over de kwaliteit van de moederborden. Topicstarter vraagt ook niet of het merk EagleTEC goed of slecht is, hij vraagt waarom ze niet bekend zijn en nauwelijks/nergens te vinden. Dat is grotendeels een marketingskwestie (+ dat de meeste mensen niet meer op low-end el-cheapo pcchips mobo's zitten te wachten (denk aan de probs die je nu met de k7s5a krijgt en zo)). Een website van een moederbordenfabrikant is zijn grootste marketingmiddel. Immers, zij hebben geen radio- en tvreclames en maar weinig gedrukte reclame (enkele keer misschien een pctoko die de fabrikant van het mobo 'per ongeluk' vermeldt (pctoko's doen dat weinig)), dus behalve andere internetreclame moeten ze het toch met hun website doen. En als je die niet eens volwassen weet aan te kleden, dan zit er natuurlijk ook weinig marktaandeel voor ze in.

Ik heb ook een keer meegemaakt dat een klant van mijn bedrijf eerst 12 pc's met een msi bord wilden kopen, maar toen iemand van dat bedrijf (de klant dus) merkte hoe irri de msi-site werkte (toen met erg veel mysql fouten en niet ladende pagina's), moest er toch echt een ander merk in...

[ Voor 56% gewijzigd door The Third Man op 01-05-2003 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsYgHo
[mierneuk, en offtopic}

uhm, te laten merken dat hij het niet denderend vond, of wel, hij laatmerken dat hij het niet denderend vind. Niet dat hij zelf dat gezegd heeft. Die conclusie trek ik eruit, omdat het er mee overeen komt.

tis maar net wat je wel niet wilt zien... En hoe je bepaalde dingen interpreteerd. :)

Ik doe dat anders dan jij, en mischien ook wel anders dan dat de post van hem bedoeld was.... Mischien ook wel niet... :+

annyways, ON TOPIC!

[ Voor 23% gewijzigd door PsYgHo op 01-05-2003 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abbadon
PsYgHo schreef op 01 May 2003 @ 11:10:
[...]

Ik heb ook nooit gezegd (getyped) dat je het niet denderend vond, dus waar je dat vandaan haalt, ik weet het niet :? Jouw antwoord komt wel zo over, en dat heb ik gebruikt. Niets meer niets minder.

Van mij mag je wel ff pauze hebben hoor. Word ik niet anders van ;)

Tis gewoon dat ik vind dat je niet zo er mee om mag gaan, of iig niet meteen, Vooroordelen heeft iedereen wel, en ja mischien kijkt men daar eerst op, je vergeet dat zon stukje website ontwikkeling, best wel veel geld kost, en wat heb je als klein bedrijfje, of als net boven waterhoudend bedrijff, etc ,meestal een gebrek aan ??, juist...... Dus geen fancy sites voor hun...

In die opini heb ik het geschreven.

[sub]
offtopic:
Dat je nu alles probeert te weerleggen, vind ik prima, denk alleen dat als je een gewone usert was, dat dit in veel mindere mate zo was geweest.
Nu worden er dingen bij bedacht , die als je de text weer letterlijk leest, of verkeerd begrepen worden, of er daadwerkelijk niet eens staat.
Dit is iets wat ik gewoon veel vaker zie /merk bij crew leden.. Waarom :? Geen idee, maar bespreekbaar maken van dit soort zaken heeft in het verleden ook al geneigd naar een begatieve ondertoon in betreffende topic. Dus dat laten we maar... De sfeer is net weer beter aan het worden heb ik het idee, en laten we dat nou zo houden!
Ik vind het allemaal prima maar zag dat jij me uitspraken, suggesties in de mond legde die ik niet gedaan heb, daar reageer ik dan duidelijk op.

En wat betreft user of crew, ik weet niet waarom je dát er nu weer bij betrekt maar als user reageerde ik ook precies zo op zulke posts. Overigens doe ik deze posts ook in de hoedanigheid van user, trek je dus vooral niks van dat kleurtje aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsYgHo
Abbadon schreef op 01 May 2003 @ 11:38:
[...]
Overigens doe ik deze posts ook in de hoedanigheid van user, trek je dus vooral niks van dat kleurtje aan :)
Ik heb een hekel aan discriminatie :) behalve op electronisch gebied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:57

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Japie_17 schreef op 01 May 2003 @ 11:02:
[...]

Een lokale computerverkoper hier (ik ga geen namen noemen) bouwt zelf veel van die computers met EagleTEC moederborde, vooral voor budget-pc's. Volgens hem zijn die moederborden een stuk betrouwbaarder dan ECS, waar hij daarvoor pc's mee uitrustte.
Misschien dat dit wel de soort kromme redenering is die die lui in Taiwan gebruiken om met tig merknamen voor hun bordjes te komen. Ik heb een paar jaar in het pand naast de NL distributiecentrum van PC-Chips gewerkt en kan zeggen dat daarnaast zowel PC-Chips, Eagletek, ECS, Eaglemax en zo nog een paar merken in de pallets geladen werden :z

Iig getuigt die lokale verkoper niet van denderend diepgaande kennis van z'n producten- hij zou toch wel moeten merken dat zowel z'n ECS als z'n Eagletec van dezelfde adres in Wijchen kwamen :+

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Third Man

The Third Man

The Third Jellyfish

PsYgHo schreef op 01 mei 2003 @ 11:36:
[mierneuk, en offtopic}

uhm, te laten merken dat hij het niet denderend vond, of wel, hij laatmerken dat hij het niet denderend vind. Niet dat hij zelf dat gezegd heeft. Die conclusie trek ik eruit, omdat het er mee overeen komt.

tis maar net wat je wel niet wilt zien... En hoe je bepaalde dingen interpreteerd. :)

Ik doe dat anders dan jij, en mischien ook wel anders dan dat de post van hem bedoeld was.... Mischien ook wel niet... :+

annyways, ON TOPIC!
[offtopic]
Op zich wel grappig dat je je er nu onderuit probeert te lullen met "ON TOPIC" enz. Jij was de eerste die offtopic ging, en heb dan ook gewoon de ballen om je excuses te maken en te zeggen dat je wat overdreven reageerde. Je hebt wel degelijk dingen over het hoofd gezien (wat ik ook al liet zien), en dat is niet erg, zo lang je er maar eerlijk voor uit komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

De marketing zal vast een aspect zijn in de naamsbekendheid van bordjes. De Eagletech bordjes zullen vast goedkoper kunnen zijn door onder andere op marketing te beknibbelen. Een schuiver van complete systemen zal het worst zijn wat voor plank erin zit, als het maar werkt. Met ECS als grote moeder is er zowaar iets van pseudo support voor dit soort borden op gang gekomen. Vroeger hoefde ik niet voor support te zoeken op internet voor een VX Pro bordje van PCChips ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
  • Laatst online: 22:05
dion_b schreef op 01 May 2003 @ 12:16:
[...]

Misschien dat dit wel de soort kromme redenering is die die lui in Taiwan gebruiken om met tig merknamen voor hun bordjes te komen. Ik heb een paar jaar in het pand naast de NL distributiecentrum van PC-Chips gewerkt en kan zeggen dat daarnaast zowel PC-Chips, Eagletek, ECS, Eaglemax en zo nog een paar merken in de pallets geladen werden :z

Iig getuigt die lokale verkoper niet van denderend diepgaande kennis van z'n producten- hij zou toch wel moeten merken dat zowel z'n ECS als z'n Eagletec van dezelfde adres in Wijchen kwamen :+
Hehe, rollen die mamaplankjes echt van dezelfde rollende band af :D, maar met een andere sticker erop? Hij baseerde zich in ieder geval op het feit dat veel computers met ECS plankjes (maar voornamelijk bij losse verkoop) weer terugkwamen, in tegenstelling tot de EagleTEC's, die hij ook zowel in complete pc's, alsook los verkocht. Van die zut had hij er nog nooit eentje teruggekregen die niet werkte. Wazig dus...

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Japie_17 schreef op 01 May 2003 @ 12:30:
[...]

Hehe, rollen die mamaplankjes echt van dezelfde rollende band af :D, maar met een andere sticker erop? Hij baseerde zich in ieder geval op het feit dat veel computers met ECS plankjes (maar voornamelijk bij losse verkoop) weer terugkwamen, in tegenstelling tot de EagleTEC's, die hij ook zowel in complete pc's, alsook los verkocht. Van die zut had hij er nog nooit eentje teruggekregen die niet werkte. Wazig dus...
Mwoeah, de quality control bij ECS/PCChips/die meuk is niet altijd even denderend en soms zijn er gewoon brakke batches. Maar dat ligt dus niet aan het merk, tenzij een brakke lading alleen op een van de merken verkocht werd. Die winkelier heeft een keer een brakke lading ECS gekregen en een keer een goede lading Eagletek en denkt daaruit verregaande conclusies te mogen trekken... hij zou duidelijk eens wat statistiek mogen leren :z

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Ja, zo'n brak bord had ik nou laatst in mijn handen. Statistiekjes of niet, nooit meer een ECS voor mij :( Moeten ze de kwaliteitscontrole maar goed aanpakken daar. De rotte appel spreidt wat dat betreft zijn verdervelijke waar uit over de rest.

Misschien dat met het meerdere merken voeren verschillende doelgroepen worden benaderd. Een beetje het Volkswagen-Audio Groep idee. De website van ECS is heel behoorlijk en er komen genoeg bios updates uit om te denken dat er wel iets aan support wordt gedaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hm.... Volgens mij zijn de meeste mensen niet zo tevreden met de EagleTEC moederboren. Maar als die 3 merken allemaal hetzelfde zijn, waarom maken die fabrikanten dan zoveel merken voor 1 zelfde product??? Net als bij sigaretten is dat zo. Maar daar zijn de prijzen hetzelfde. Maar ik heb geen problemen met mijn EagleTEC M847. Mijn vriend ( die bij EagleTEC werkt) zegt dat ze heel weinig RMA's hebben. Onder 1%. Het zijn geen verkooppraatjes, want ik ken hem al sinds ik 4 was of zo. Inmiddels kennen we elkaar al zo'n 20 jaar. Dus ik MAG aannemen dat hij niet liegt. Als ze van zeflde band af komen, waarom dan zoveel problemen met ECS en zo weinig bij EagleTEC?

Het blijft nog steeds een vraag waarom het zo onbekend is. Maar volgens mij bouwen de mensen de EagleTEC moederborden in systemen, en vermelden de naam er niet bij. Omdat ze bang zijn dat mensen niet kopen, omdat het onbekend is. EagleTEC is al onbekend, hierdoor BLIJFT het onbekend.

Maar ze zijn bezig met een profesioneler page. Ik vind ook dat webpage een (eerste) verbinding is naar klanten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Verwijderd schreef op 01 May 2003 @ 13:40:
hm.... Volgens mij zijn de meeste mensen niet zo tevreden met de EagleTEC moederboren. Maar als die 3 merken allemaal hetzelfde zijn, waarom maken die fabrikanten dan zoveel merken voor 1 zelfde product???
De namen van ECS/PC Chips woekeren idioot- hier is een (onvolledige) verzameling:

PC Chips actually goes by many names. PCChips = Ability = Alton = Amptron = Aristo = Asia Gate = Asiatech = Assa = Atrend = ECS = Elpina = Eurone = Fugu = Fugutech = Hi Sing = Houston = Hsing Tech = H Tech = Matsonic = Minstaple = PCWare = Pine = Protac = Warpspeed :+
Net als bij sigaretten is dat zo. Maar daar zijn de prijzen hetzelfde. Maar ik heb geen problemen met mijn EagleTEC M847. Mijn vriend ( die bij EagleTEC werkt) zegt dat ze heel weinig RMA's hebben. Onder 1%. Het zijn geen verkooppraatjes, want ik ken hem al sinds ik 4 was of zo. Inmiddels kennen we elkaar al zo'n 20 jaar. Dus ik MAG aannemen dat hij niet liegt. Als ze van zeflde band af komen, waarom dan zoveel problemen met ECS en zo weinig bij EagleTEC?
Statistiek he- als je 10000 ECS plankjes verkoopt met een uitval van zeg 1%, dan heb je 100 mensen zeuren met RMA. Verkoop je 100 Eagletec plankjes met dezelfde uitval, dan heb je waarschijnlijk maar een enkele RMA. Percentueel scheelt het niets, maar als jij daar op de TD werkt, zie je honderd mensen over ECS zeiken en maar een enkele over Eagletec, waardoor die beter lijken. Bovendien heb je bij een grotere sample (ECS) meer kans dat een brakke batch in de sample zit, wat de resultaten ook nog kan vertekenen.
Het blijft nog steeds een vraag waarom het zo onbekend is. Maar volgens mij bouwen de mensen de EagleTEC moederborden in systemen, en vermelden de naam er niet bij. Omdat ze bang zijn dat mensen niet kopen, omdat het onbekend is. EagleTEC is al onbekend, hierdoor BLIJFT het onbekend.

Maar ze zijn bezig met een profesioneler page. Ik vind ook dat webpage een (eerste) verbinding is naar klanten.
Tja, als je als bedrijf 20 merken hebt ga je niet evenveel energie steken in al die merken, vooral doordat alle support info van ECS/PC Chips, tot aan de BIOSsen toe rechtstreeks op Eagletec en de rest toe te passen is...

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
zoveel merken??? Ik d8 alleen ECS PCchip & EagleTEC.

Damn.... vind je gek dat die gasten dan grootste zijn. Maar die borden zijn toch alleen budget, niet slecht toch? Ze richten zich gewoon op mensen met weinig eisen. bv. pc's voor office-werk.

Maar wat is nut dan in zoveel merken? Verkopers weten toch dat het hetzelfde is. Dan kopen ze toch gewoon in bij de goedkoopste? Dan konden ze merk1 ook zo goedkoop maken als ze merk2 ook die prijs kan geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
zo weinig reply man?

Is EagleTEC echt zo oninteressant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Verwijderd schreef op 02 May 2003 @ 11:30:
zo weinig reply man?

Is EagleTEC echt zo oninteressant?
Wat valt er verder te vertellen? Ik heb een keer een Eagletec/PC Chips M741LMRT gehad (zelfs de typenummers zijn hetzelfde, maar het zat in een Eagletec doos). Prima allin bordje, brakke performance, maar je had alles (erg goede 4-kanaals geluid, redelijke VGA, modem en LAN) op een enkele plank. Enig minpunt was dat je geen IRQ vrij kon maken voor de enkele PCI slot (waardoor het eigenlijk bijna nutteloos was). Ik heb het (werkend) weggedaan toen ik een upgrade deed naar een Asus CUBX die meer mogelijkheden bood en veel meer performance- maar dat had een 'kale' ECS/PC Chips/Eagletec me net zo goed geboden. Ik ben momenteel erg blij met m'n K7S5A (ook onder een Eagletec naam verkocht, precies welke ontgaat me ff)

Maar wat wil je weten? Wees specifieker en je krijgt vast meer antwoord :)

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mentalmadnizz
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:01

mentalmadnizz

Deze nick was hip in de 90's.

Japie_17 schreef op 01 May 2003 @ 12:30:
[...]

Hehe, rollen die mamaplankjes echt van dezelfde rollende band af :D, maar met een andere sticker erop?
Ik had een keer te maken met een PCchips M590. Daar zat niet eens een sticker op. het kostte me een maand om erachter te komen wat voor bord het was.
de bios-string zei dat het een M570 was.
toen vond ik op internet dat de oude revisie van de M590 het nummer M570 in zn string had staan. "Don't get confused by that" stond er vrolijk bij.... 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door mentalmadnizz op 08-05-2003 22:10 ]

Turbo Turbo!! | www.analogaudio.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02:55
Goed jaar terug een stel PC CHIPS M810LMR bordjes gekocht met alles onboard voor een bedrijf. Toen ik de doos openmaakte kwamen er 3 EagleTec dozen met EagleTec borden en EagleTec boekjes uit. Nog steeds alle 3 stabiel en geen enkel probleem met die dingen.

Verder doe ik hier niets anders dan ECS boel leveren. Heb tot nu toe van de 20 die ik verkocht heb nog maar 1 terug gehad: doorgebrand door een voeding die +7V gaf op de 5V lijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NBK
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-11-2024

NBK

Weercam-Avatar

Mijn server draait op een EagleTec 1G (met geintergreerde VIA proc.) Ik heb nooit problemen gehad met het bord, alleen het zoeken naar een bios update* op de site was niet echt leuk...

*=bordje is ultra 100 en ondersteund standaard dus geen schijven van meer dan 137gB, na bios update trouwens nog steeds niet...

PC's; Home; Met 8619 units als 72e geëindigd bij DPC @ SETI-classic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
eigenlijk niks bijzonders.

Waarom het onbekend is. ASrock komt op de markt en overal zie je het en iedereen kent het. Terwijl EagleTEC al 2 jaar in Nederland is, maar nog steeds zo onbekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Verwijderd schreef op 02 mei 2003 @ 13:53:
eigenlijk niks bijzonders.

Waarom het onbekend is. ASrock komt op de markt en overal zie je het en iedereen kent het. Terwijl EagleTEC al 2 jaar in Nederland is, maar nog steeds zo onbekend.
Eagletec is al veel langer dan 2 jaar in NL- die M741LMRT waar ik het over had kocht ik in juli 1999 -bijna 4 jaar terug dus- bij DES Computers op de Nieuwe Binnenweg in R'dam.

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frijkhof
  • Laatst online: 05-03 17:32
;)

[ Voor 100% gewijzigd door frijkhof op 02-05-2003 14:51 ]

Whoever said nothing is impossible never tried slamming a revolving door

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
het gaat volgens mij niks worden met eagletec zolang zij niks doen aan promotie. Enkel winkels zullen het inkopen voor projecten zoals scholen en zo.....

:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abbadon
Verwijderd schreef op 02 mei 2003 @ 17:13:
het gaat volgens mij niks worden met eagletec zolang zij niks doen aan promotie. Enkel winkels zullen het inkopen voor projecten zoals scholen en zo.....

:(
Hoezo de " :( "? Het bedrijf heeft duidelijk voor deze markt gekozen. Wil jij moederborden verkopen aan de eindgebruikers dan zul je deze eindgebruikers moeten benaderen (reclame) en o.a. moeten paaien met allerlei gimmicks, toeters & bellen en een zorgvuldig opgebouwd imago, dingen die qua investeringen allemaal erg kostbaar zijn. Kijk eens naar de bekende borden van tegenwoordig: allemaal flexe verpakkingen, flitsende termen en propvol features :) En telkens verzinnen ze weer wat anders, neem b.v. dat DPS van Gigabyte, MSI's nieuwste CoreCell&#8482 of Abit's beroemde SoftMenu&#8482 , allemaal dingen die geld kosten maar bedoeld zijn om zich te onderscheiden v.d. massa en de consument aan zich te binden. Dit zijn factoren die niet meer van belang zijn wanneer zo'n bord in een OEM doos verdwijnt; de OEM's leggen de nadruk op andere zaken (hun eigen merk en imago).
Wil een voor de massa onbekende mobo producent zich tegenwoordig op deze eindgebruikersmarkt roeren dan is daar flink wat inspanning voor nodig (genoemde drempels plus concurrentie); met alleen een goed fysiek product kom je er niet. Het werken binnen het OEM segment is iets compleet anders, meer BtoB'like, daar worden andere eisen gesteld aan het complete product; een OEM heeft niet zoveel zin om het dure prijskaartje wat aan het imago van een product v.d. toeleverancier hangt te betalen, alleen Intel is het gelukt dat voor elkaar te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wortelsoft
  • Laatst online: 21:02
Het bedrijf heeft ook onder de naam eaglemax bestaan. Ik heb een mobo gehad de m747 wat dus een pcchips bord was. kwaliteit was niet echt super. 1 dimmslot overleden, floppy controller overleden en het bord verbuikte bios batterijen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
:(-teken omdat niet alleen enduser het niet kent. Zelfs inkopers kennen het merk niet. Dan kan je moeilijk verwachten dat het loopt. Zelfs voor projecten loopt het niet, omdat niemand het kent. Wel jammer...... Zoals ik al zei, die M847 van mij is echt goed.

Wortelsoft ---> misschien toeval?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
krijg ik geen antwoord van je wortelsoft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Verwijderd schreef op 06 May 2003 @ 11:15:
Hij is ook sinds 2-5 niet meer online geweest :z

Maar het is waarschijnlijk wel toeval- ik ken mensen die op basis van een enkel geval een hekel hebben aan Asus borden :z

Punt is dat er sowieso altijd veel meer gerept wordt over negatieve dingen (als iets het doet is dat vanzelfsprekend, dus zegt men niets) en dat er in dit geval erg weing mensen überhaupt er iets over kunnen zeggen.

Om nog maar een klein beetje on-topic te gaan:

Probeer geen Mylex SCSI adapter in de enkele PCI slot van een Eagletec M741LMR te stoppen, hij gaat conflicteren met de mouse controller en je SCSI schijf gaat dan klikken als je met de muis beweegt. Erg raar om te horen 8)7

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
wat is een enkele pci slot?
sorry... ben nog een leek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Verwijderd schreef op 06 May 2003 @ 15:30:
wat is een enkele pci slot?
sorry... ben nog een leek
PCI slot: zo'n wit ding waar je een kaart in kunt steken :+

Een enkele PCI slot: de enige PCI slot op een mobo met 1 PCI slot :z

Afbeeldingslocatie: http://www.stud.fernuni-hagen.de/q3998142/pcchips/pccpics/m741lmrt.gif

Oftewel je kunt niet ff de kaart in een andere slot steken om de conflict op te lossen...

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:13
Goh, wij hebben wel eens van die bordjes verkocht vroeger. Wat een meuk was dat zeg! Je kon uiteraard geluk hebben en gewoon een werkend systeem krijgen maar het probleempercentage lag onacceptabel hoog bij meneer eagletec. Conclusie ---> EXIT!! >:)

(die ervaring komt ongeveer uit de p2/3 slot 1 tijd, ik weet niet wat ze vandaag de dag doen en ik heb er eerlijk gezegd al helemaal geen behoefte aan... :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ow.... is dat enkele PCI slot?
Nee, zo'n leek ben ik weer niet. Ik weet wel wat pci, socket en zo zijn.
Alleen dingen zoals FSB en overklokken e.d. dingen weet ik niet wat het is.

Dominator-----> in welke winkel heb je het verkocht? Ik heb nu dus die M847. Hij draait niet alleen goed, hij is ook gewoon goed met de Xabre200 erop. En die oncrashbare en geluidarme pc van DNE ( www.dne-it.com) zijn van EagleTEC moederborden. Dus zo slecht zijn ze zeker niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
Wat maakt het uit waar ze verkocht zijn? Als ik op een gegeven moment teveel problemen terug krijg met een bepaald artikel dan gaat er heus wel een belletje rinkelen bij de inkoop of dat het nog wel verstandig is om dat spul te voeren. Het mag dan wel goedkoop zijn maar als er mensen hun dag kunnen vullen met het oplossen van problemen (cq. vervangen) met eagletec spullen dan kun je moeilijk meer van winstgevendheid spreken.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ja dat snap ik.

Maar ik wilde (uit nieuwsgierighied) weten waar je werkt zeg maar. Ook wilde ik aangeven dat ze nu wel goed zijn. RMA percentage laag en goeie ervaring ermee.

Sorry dat ik je daarmeelastig viel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
en kan iemand nog antwoorde geven op de vraag: waarom verpakken ze dezelfde produkten in zoveel soorten merken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
Komt omdat veel merken hun bordjes daar inkopen? Redelijk simpele vraag..... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-09 19:00
om voor iedere markt een andere merknaam te hebben misschien? :? mischien dat de jappaners bepaalde merknamen niet goed vinden ofzo, en risoc spreiding, kaak maar naar die winkelier eerder in dit topic, een slechte lading ECS gekregen, maar de naam EagleTec is niet beschadigd (hoewel het dus dezlefde bordjes zijn)

(offtopic)btw ik ben ook wel eens bij ECS in wijchen binnen geweest (en bij PB en eromes :P) maar het is daar inderdaat niet echt logisch, alles staat op een gorte hoop de MOBO's worden zonder antistatisch bandje in de doos gedaan, hoe het er bij PB aan toe gaat weet ik niet ik ben eenkeer op de TD geweest met me Pa (die moest daar een aggerator maken) en bij de Eromes maken ze alleen stoelen :D

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesse
  • Laatst online: 16-09 16:03
Verwijderd schreef op 06 May 2003 @ 11:15:
Mag hij een keer een dagje niet reageren? Kalmaan joh. Verder verteld hij puur en alleen zijn ervaring erover. Hij kraakt nergens in zijn post Eagletec af. (wat jij erg vervelend lijkt te vinden, ik krijg de indruk dat jij eagletec hier een beetje (positief) onder de aandacht probeert te brengen)
Wat voor antwoord zou hij jou moeten geven :?

En wat meer on-topic. Waarom zou het wel bekent zijn? Als je niet retailt en geen reclame maakt dan ben je niet bekent. Dat geld ook voor andere mobomakers.

Op basis waarvan zeg je eigenlijk dat ze nu wel goed zijn? Heb je reviews of tests? Heb je een bron van die RMA cijfers? Hoe verhouden ze zich met andere? 'Goede ervaring mee' daar koop je minder voor dan die reactie van wortelsoft.

En tenslotte mag je de edit knop wel eens opzoeken.

Edit: en houd er rekening mee dat ik misschien ook niet meer reageer :+

[ Voor 30% gewijzigd door Jesse op 07-05-2003 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hm.....
Ik vroeg me alleen af waarom ze zo onbekend zijn. En ik hoop dat je begrijp dat het een normale vraag was. Soms komt de toon beetje anders over bij chat/forum. Jij reageer wel een beetje onrustig. Ik probeer EagleTEC niet onder positief aandacht te brengen.

Ik zeg het op basis van mijn eigen ervaring, wat ik al eerder zei.En bron van de cijfers is dus de vriend die bij EagleTEC werkt. (beter lezen dus.....)

De reactie van Wortelsoft is toch ook ervaring? of zie ik dat verkeerd. Onze ervaring met deze moederbord is dus anders. Ik stelde hem een vraag en daar hoort normaal gesproken een antwoord. "Misschien toeval?" Hierop kan je ja of nee op antwoorden. As simple as that.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesse
  • Laatst online: 16-09 16:03
Je hebt gelijk dat mijn reactie ook 'een beetje onrustig' (of hoe je het ook wilt noemen ;) ) is. Na het nogmaals nalezen van je posts moet ik zeggen dat bewust 'positief onder de aandacht brengen' (door jou) niet van toepassing is.

Wat die cijfers betreft, is die bron voor mij niet overtuigend genoeg. (nofi naar jou of je vrienden, ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel) Dat je de cijfers van een vriend had had ik idd gelezen :).

De reactie van wortelsoft is idd een ervaring, maar met een wat concretere beschrijving. Jij zegt dat je goede ervaring hebt, maar laat verder in het midden wat voor.
Wat voor antwoordt zou je op die vraag willen hebben? Ja/Nee? (Bestaat toeval wel?) Hij schrijft zelf dat ie er één heeft gehad en kan het dus (hoogst waarschijnlijk) niet beoordelen.
Tenslotte vind ik dat een ieder vrij is om wel of niet te reageren.

[ Voor 11% gewijzigd door Jesse op 07-05-2003 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Third Man

The Third Man

The Third Jellyfish

Verwijderd schreef op 07 May 2003 @ 17:20:
hm.....
Ik vroeg me alleen af waarom ze zo onbekend zijn. En ik hoop dat je begrijp dat het een normale vraag was. Soms komt de toon beetje anders over bij chat/forum. Jij reageer wel een beetje onrustig. Ik probeer EagleTEC niet onder positief aandacht te brengen.

Ik zeg het op basis van mijn eigen ervaring, wat ik al eerder zei.En bron van de cijfers is dus de vriend die bij EagleTEC werkt. (beter lezen dus.....)

De reactie van Wortelsoft is toch ook ervaring? of zie ik dat verkeerd. Onze ervaring met deze moederbord is dus anders. Ik stelde hem een vraag en daar hoort normaal gesproken een antwoord. "Misschien toeval?" Hierop kan je ja of nee op antwoorden. As simple as that.....
Eh, wat kan je nou antwoorden op de vraag "Misschien toeval?", ik bedoel, moederborden gaan niet zó raar doen door toeval. Dit komt door óf slecht gemaakt, óf slecht gebruikt, óf allebei. Als een gebruiker erg voorzichtig met een moederbord omgaat en hij begeeft het, kan ik het best begrijpen dat die gebruiker voortaan een ander merk kiest, ookal kan het een heel toevallig maandagmorgen model zijn.

Ik betrap mezelf er ook op dat ik erg door mijn eigen 'gevoel' geleid wordt bij het kiezen van fabrikanten. Daar is reclame/marketing immers voor uitgevonden toch? Daarmee probeert de fabrikant dat 'gevoel' te beïnvloeden.

Desalniettemin heb ik zelf wel door eigen ervaring een soort terughoudendheid bij sommige merken:

Asus
- Een (voor die tijd erg dure) videokaart kopen, een V7100 Deluxe Combo, met Gforce2 MX en een tv-tuner en tv-out/in, en er vervolgens achter komen dat de software zéér brak is en de tuner met moeite en framedrops met andere software te gebruiken valt, en asus reageert niet op mijn mails.... :(

Soltek
- Door een blunder mijnerzijds had ik flink wat jaartjes terug een zeer oud P1 mobo laten doorbranden, maar toen was ik nog niet zo tweakerig dus liet ik de computertoko in de buurt een nieuw mobo plaatsen, dat bleek de Soltek 54U5 (SuperSocket 7), die raar genoeg niet boven de 100 MHz wou gaan terwijl dat wel op het mobo stond? Ik mailen, kreeg een mail terug dat ik een oude revisie had die dat dus nog niet kon en dat ik er mee moest leren leven ("Chance is very little that chipmaker will sell cpus with 133 MHz FSB so 100 is enough for yu" schreven ze letterlijk). Ok, niet zo'n probleem totdat de floppy controller floppy's ging mollen... 2x andere kabel, 2 andere floppy drives, bleef hetzelfde. Garantie was al verlopen dus in de prullenbak ermee :(

PCChips
- Datzelfde mobo als dat dion_b eventjes eerder poste, deed het een paar jaartjes prima bij mijn baas, totdat er een nieuwe schijf in moest (12 GB), en het BIOS zag hem niet eens ?!? Ik toch maar een BIOS update, hielp niets, andere schijf dan maar (8,4), ook niets! Ik stomverbaasd, oude schijf (412 MB nog van Conner) deed het nog wel.... Ik dan maar een schijf van 1 GB erin, zag hij ook niet! Ook in de prullenbak :(

Abit
- Het overbekende probleem met de condensatoren op mijn eigen KA7 (de opvolger van de 54U5 voor mij) gehad (gelukkig pas na 1 jaar en 8 maanden), ik boos, mijn nieuwe mobo (Gigabyte 7VRXP) gekocht. Nu heb ik twee maanden later de kapotte elco's vervangen en hij *schijnt* het weer te doen... Maar voor de zekerheid ga ik hem alleen in een toekomstige koffermod gebruiken en niet in een standaard systeem.

Maar goed, ik lees nu voortaan altijd ongeveer álle reviews voordat ik een mobo koop en dat heeft me met mijn laatste bord nauwelijks windeieren gelegd (op het probleem met de 1/5 PCI divider na), maar ik denk dat mijn volgende (Nforce3 met 1 MB Opteron) toch weer een ander merk wordt... Epox schijnt goed te zijn :P ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ja, maar zoals ik al zei, het was niet zoiets van: " Krijg ik nog GVD een antwoord van je?!?!?!?!" Het was meer op de manier:"Zou ik misschien een antwoord van u kunnen krijgen?" En dan ook weer niet op een wedervragende manier. Ik hoop dat je dat begrijpt.

Hij heeft eentje die k*t was, ik eentje die top is. Dus vind ik dat onze ervaring even zwaar weegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-08 02:04

Mentalist

[avdD]

Beetje meer ontopic graag :)

Trouwens Lekkere Kwal.. Dat mobo met kapotte floppycontroller had je niet in de prullenbak hoeven doen imho, er zijn zat mensen die toch nooit floppy's gebruiken (ik had 'm wel in m'n server willen hebben anders :D) ;)

Maar als het verder niet goed ontopic kan blijven hiero zou er een slotje op moeten, zou toch zonde zijn, niet :? Al denk ik dat de conclusie al vrij duidelijk is : Eagletec/ECS/PC-chips/Amptron/etc doet niet veel aan marketing van hun losse producten (ooit een bericht op de FP gezien over een nieuw PC-chips mobo? Zelden, terwijl Asus e.d. vrij vaak langskomen), ze zitten gewoon meer in de kant-en-klaar markt. Daarmee is de discussie behoorlijk uitgeblust, denk ik... Ook hebben hun mobo's weinig extra features en OC mogelijkheden, die voor Packerd Bell e.d. niet interresant zijn, maar voor iemand die al zelf z'n mobo koopt wel.

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ECS=Europa
EagleTech=Azie en America
PCCHips is een ander merk

Dacht ik zo ongeveer in die richting. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-09 19:00
PCChips is ook ECS zo als dion_b al schreef
dion_b schreef op 01 May 2003 @ 13:52:
[...]

De namen van ECS/PC Chips woekeren idioot- hier is een (onvolledige) verzameling:

PC Chips actually goes by many names. PCChips = Ability = Alton = Amptron = Aristo = Asia Gate = Asiatech = Assa = Atrend = ECS = Elpina = Eurone = Fugu = Fugutech = Hi Sing = Houston = Hsing Tech = H Tech = Matsonic = Minstaple = PCWare = Pine = Protac = Warpspeed :+

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EagleTEC is volgens mij gewoon hetzelfde als PC Chips en ECS.

Ik heb hier iig een ECS k7s5a mobo en die doet het perfect :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is volgens mij gewoon een vorm van multi-brand marketing. Het ene "brand" wordt gebruikt om min of meer moderne moederborden te kunnen verkopen (ECS).

Het andere "brand" word gebruikt om moederborden die niet meer zo modern zijn tegen een lagere prijs te kunnen verkopen (Eagletec).

Weet je nog hoe de verbazing voor sommigen was toen bleek dat een notebook van Alienware (een merk dat op een of andere manier een hoog "gaaf/cool/kwijlgehalte" heeft), exact hetzelfde apparaat is dat wij in Nederland onder de naam Promedion kunnen kopen (een merk dat bij velen misschien meer een gammel/low-budget gehalte heeft?).

just my 2 cents...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
raar manier van handel drijven. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Het veel wisselen van naam en adres houdt ook om garantie zeurende consumenten buiten de deur :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Maar ze wisselen niet. Allemaal tegelijkertijd
Pagina: 1