beste mensen,
Ik heb sinds kort windows XP. Het leuke daarbij is dat je met windows messenger een leuk gesprek via een webcam kunt houden met iemand anders. Dat is mij ook gelukt.
Het probleem
Als ik nu msn messenger OF windows messenger start krijg ik geen verbinding meer met de andere computer. Ik zit in XP en de andere ook. Alles is goed aangesloten en ik kan mezelf zien via de webcam. Gisteren heb ik nog gepraat maar na even weg te zijn geweest lukt het niet meer. Ik heb zover ik weet geen andere instellingen gemaakt/ gedaan.
The facts
- Ik heb dus windows XP.
- Het werkt niet met windows messenger en niet met msn messenger
- Ik heb wel een router )Vigor 2200E(
- maar alle beveiligingen zoals zone alarm en avast! on-acces uit.
- Alles werkt alleen de verbinding niet
- Ik heb kabel aansluiting
- IK heb al veel gezocht, op de pagina van miscrosft geven ze helemaal geen aanwijzingen
- Google weet ook niks,
- maar jullie hebben al meerdere topics hier over, maar daar kom ik niet uit
- Kan iemand voor mij een simpelere versie geven van het poorten verhaal??
Hopelijk is er iemand die mij kan helpen,
Greetz, appie
Ik heb sinds kort windows XP. Het leuke daarbij is dat je met windows messenger een leuk gesprek via een webcam kunt houden met iemand anders. Dat is mij ook gelukt.
Het probleem
Als ik nu msn messenger OF windows messenger start krijg ik geen verbinding meer met de andere computer. Ik zit in XP en de andere ook. Alles is goed aangesloten en ik kan mezelf zien via de webcam. Gisteren heb ik nog gepraat maar na even weg te zijn geweest lukt het niet meer. Ik heb zover ik weet geen andere instellingen gemaakt/ gedaan.
The facts
- Ik heb dus windows XP.
- Het werkt niet met windows messenger en niet met msn messenger
- Ik heb wel een router )Vigor 2200E(
- maar alle beveiligingen zoals zone alarm en avast! on-acces uit.
- Alles werkt alleen de verbinding niet
- Ik heb kabel aansluiting
- IK heb al veel gezocht, op de pagina van miscrosft geven ze helemaal geen aanwijzingen
- Google weet ook niks,
- maar jullie hebben al meerdere topics hier over, maar daar kom ik niet uit
- Kan iemand voor mij een simpelere versie geven van het poorten verhaal??
Hopelijk is er iemand die mij kan helpen,
Greetz, appie