Toon posts:

instellen iiyama A902MT VM Pro 451

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net een nieuwe iiyama A902MT VM Pro 451 19" monitor :) en nu krijg ik het beeld niet goed, daarmee bedoel ik de afstelling in het:
shape menu -> Pincushion, Trapezoid, Pin-Balance, Parallelogram, Tilt

en in het Picture Quality menu -> H-Convergence en V-Convergence.

Wat ik wilde vragen is of iemand die dezelfde monitor heeft even zijn afstelling (in procenten) van deze opties zou kunnen posten hier, hopelijk heb ik dan ook een goed beeld. :)

ik heb verder geen verkleuringen enzo zoals ik dat las in andere topics over deze monitor.

ik draai 1280x1024 32bit @ 100 Hz

alvast Bedankt

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2003 02:29 ]

Verwijderd

Instellingen zijn persoonlijk, het heeft totaal geen zin om hier instellingen te gaan posten terwijl we niet weten hoe jij achter je monitor zit.... je zult dit zelf moeten doen vrees ik :)

• Qylos
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-08 17:31
De percentages noemen heeft niet veel zin: het hangt van de reso af, de videokaart en uiteindelijk de monitor. Dus gewoon een tijdje zitten testen met de instellingen en je krijgt het wel goed (ik wel dus). Het is niet zo moeilijk :)

9800X3D | 4090 TUF | 64 GB DDR5 6000

Verwijderd

Topicstarter
okee dan zal ik dat doen. wat ik wel heb is dat het scherm gewoon niet recht te krijgen is, het schrem ziet er ongeveer zo uit (wel wat extremer dan het werkelijk is) :

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~kool0168/scherm.GIF

ik kan dit niet wegstellen en het is bij iedere resolutie, het scherm verkleurt nu ineens ook rechtsonderin. ik neem aan dat ik ''het'' VM Pro 451 probleem heb, zoals al veel mensen voor mij hadden?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2003 13:01 ]

• Tha BasZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

inruilen.nl