hi
ik las net het topic van karp over stickeren in de w&g.nu zag ik dat die gesloten was en las toen in schop een modje dit.
ik las net het topic van karp over stickeren in de w&g.nu zag ik dat die gesloten was en las toen in schop een modje dit.
persoonlijk ben ik het hier helemaal mee eens!,Nu vroeg ik me af waarom dit topic gesloten werd?Door waxle - Wednesday 30 April 2003 23:27
Nu moet ik toegeven, ik kom weinig meer op GoT; en over de reden ga ik nu niet zeiken, dat is al te vaak naar voren gekomen (ja, ik doel op het nivo, ja)
Vandaag opende Karp een topic over stickeren, wat een interessante discussie leek te worden. Leek, want Bosmonster hing er plompverloren een slot op en gaf reden dat stickeren en graffiti per definitie vandalisme was. Normaliter ben ik het eens met het strenge modbeleid, maar ik vind dit toch echt een brug tever. (ja, boz, ik heb je ook al een mail gestuurd)
Ik vind het jammer dat er, zoals nu, een interessante discussie-topic (over kunst, cultuur) in W&G wordt geopend en een moderator een dooddoener en daarmee een slotje plaatst. Dat schept imho precedenten om elke topic die niet naar de smaak of de interesse van een mod is op slot te jenzen, toch? Als dit symptomatisch is voor het modereren verbaas ik me niet langer over het nivo.
none