Ik hier al een tijdje een Sun Ultra 5 workstation staan. Alleen deze heb ik gekregen zonder monitor. Degene van wie ik hem gekregen heb zei mij dat ik er een gewone pc monitor aan kon hangen (17" inch minimaal).
Maar helaas, het werkte niet met mijn Compaq 17" inch monitor. Ook met een andere 19" monitor werktte het niet. Nadat ik dus op zoek ben gegaan op het internet kwam ik het volgende tegen bij Sun.com.
Bovendien werd ik getipt dat ik een Sun naar VGA connector zou moeten aanschaffen, maar mijn Sun heeft gewoon al een VGA connector, toch
Wie kan mij tips geven om toch beeld te kunnen krijgen op mijn Ultra 5 zonder daarvoor een al te dure 20" inch GDM-20E20 te moeten aanschaffen ?
Maar helaas, het werkte niet met mijn Compaq 17" inch monitor. Ook met een andere 19" monitor werktte het niet. Nadat ik dus op zoek ben gegaan op het internet kwam ik het volgende tegen bij Sun.com.
Ook hier kwam ik threads tegen waarin duidelijk werd aangegeven dat er op een Sun Ultra 5 een 'gewone' HD15 (SVGA) connector zit. Maar na 5 verschillende monitoren geprobeerd te hebben werkt het nog steeds niet. De monitoren hadden verschillende grotes (variërend van 14" tot 21" inch) en geen van allen gaven beeld. Ook andere results hier met de search boden mijn geen uitkomst.One graphics port (HD15), onboard 8- or 24-bit frame buffer
Bovendien werd ik getipt dat ik een Sun naar VGA connector zou moeten aanschaffen, maar mijn Sun heeft gewoon al een VGA connector, toch
Wie kan mij tips geven om toch beeld te kunnen krijgen op mijn Ultra 5 zonder daarvoor een al te dure 20" inch GDM-20E20 te moeten aanschaffen ?