Toon posts:

Geen AA geforce 4 ti 4200

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Een paar weken geleden ben ik eens flink aan het 3dmarken gegaan (op of net over het randje CPU een GPU OC) en heb toen m'n detonators ook van 41.09 naar 43.45 geupgrade. Een paar dagen later kwam ik erachter dat m'n AA niet meer werkte, geen enkele optie. Ik kan alle opties wel selecteren en m'n 3dmark scores gaan dan ook wel achteruit maar het efect is helemaal 0,0! Nog steeds evenveel kartelrandjes dus. Ook van texture-sharpening vraag ik me ernstig af of het wel werkt.
Ik heb inmiddels 41.09 weer geïnstalleerd evenals directX 9. Maar nog steeds geen merkbare AA. Ook heb ik Anti Aliasing geforceerd aangezet mbv powerstrip, weer geen resultaat.
Dit geldt bij zowel Direct3D als OpenGL
Wie o wie heeft een oplossing?
:?

edit: sorry: pixelview geforce 4 ti 4200 128 mb
msi ms6701
p4 2.66 northwood
winxp home build 2600 +sp1

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 30-04-2003 22:32 . Reden: specs ]

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Al eens geprobeerd om de drivers helemaal te uninstalleren (Detonator Destroyer) en dan pas opnieuw drivers erop te zetten?

En zie je dit effect (niet werken AA) alleen in 3D Mark of ook in spellen?

Verwijderd

Topicstarter
zowel in 3d mark als in spellen. Ik heb de drivers uiteraard al helemaal gedeinstalleerd.

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04:15

KneoK

Not in a million lightyears

Wat ik wel raar vind is dat je 3DMark score er wel gewoon op achteruit gaat...

Heb je ook alle AA settings geprobeerd (2x, quincunx, 4x etc...) ? Zie je wel verschil tussen 2x en 4x bijvoorbeeld ?

Verder lijkt het toch op een achtergebleven restje van je vorige drivers. Zoals je al zegt, na het terug gaan naar 41.09 nog steeds hetzelfde probleem. Heb je echt alle drivers via Software gedeinstalleerd ? En heb je Detonator Destroyer oid. ook gebruikt ?

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-08 18:50

Pubbert

random gestoord

Heb je al geprobeerd om via je Driver opties (eigenschappen beeldscherm -> instell. -> geavnceerd) en dan Direct3D instell. je AA op 4x gezet?

Welke resolutie draai je 3dmark? in 1600x1200 merk je er bijv zeer weinig van

[ Voor 3% gewijzigd door Pubbert op 02-05-2003 17:34 . Reden: typo :) ]

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Verwijderd

Ik ben er net achter gekomen dat ik hetzelfde probleem heb. :'( Heeft iemand al een oplossing gevonden? Want ik dacht eindelijk van die kartelrandjes af was (had een TNT2) maar ja ze gaan nog vrolijk door :(

Club3D GeForce 4 Ti4200
Athlon Xp 1800+
MSI KT3 Ultra
Windows XP

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2003 13:57 ]

• vacuumcleaner
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-12-2025
Nieuw schandaal nvidia, geen AA en AF om 3dmark scores te verhogen ;)

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

vacuumcleaner schreef op 15 August 2003 @ 14:25:
Nieuw schandaal nvidia, geen AA en AF om 3dmark scores te verhogen ;)
nee ,want de score gaat wel omlaag ;)

heb je verschillende detonaters geprobeerd :?
heb je ze goed verwijderd met detonater destroyer :?

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Pagina: 1