Flevostrand rulez! - It's a bird NO It's a plane NO IT IS SUPER SNACKMAN
Of een soort stealth-plaatje voor maken, is ook errug mooi.
19x 300Wp Trina Solar + 12x 320Wp Q-cells op een SolarEdge SE7K
Ik pas in mijn jas. Mijn jas past in mijn tas. Dus ik pas in mijn tas.
zoals ik het zie is het wel loshaalbaar . gewoon beetje creatief met de dremel of met een boortje .
maar dan moet het later ook weer vast , gebruik dubbelzijdig tapen of een klein beetje kit of secondenlijm.
dan wordt et pas echt mooi gespoten .
anders een dik stuk karton in de vorm van de gleuf knippen en die in de opening leggen en dan spuiten kan ook nog .
think creative , be creative!!
in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!
Maar lijmen is wel een goede optie. Ff kijken of ik daar iets voor vinden kan. Want het zou zonde zijn dat ik mijn kast spuit, behalve de DVD
Verwijderd
ik heb het gewoon losgehaalt, en na het spuiten er weer opgedrukt. Ging prima
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
lukt je wel anders heel licht erover heen spuiten... de kans dat het verf naar binnen gaat is klein want je hebt natuurlijk ook nog een stofding zitten aan het begin...
Als je dat zwarte ding ergewoon afhaald...
Verwijderd
mocht je het willen zien, check me site, misschien niet zeer duidelijk maar ik heb zeg maar geen duidelijk digicam om close-ups mee te maken.
iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Verwijderd
naja, die haartjes werden wat stijf (duh), maar CD's kan ik er nog gewoon indouwen. En ze komen er ook zonder krassen uit. Echter, ik adviseer je om toch enige moeite te nemen met het " niet spuiten van het vilt " .
En haal iig het plastikje wat tegen het ledjes aan zit eruit. Zie je tenminste wanneer die wat doet
Ik kan je ook meteen het resultaat tonen. Omdat men kast zwart is, het ik men floppydrive en Plextor 16/10/40a ook zwart gespoten. Het lichtje van de floppy kon ik er uit wippen, en het ledje van de plextor heb ik afgedekt met een gewoon stukje plakband op maat gesneden met een stanley mes. Het resultaat is niet perfect, maar stoort niet.
Ik had besloten om de knoppen niet mee te spuiten, om nog een beetje te kunnen zien waar ze zaten, en de verf zou waarshijnlijk toch wel er van af slijten. De paar krassen die er op zitten zijn amper te zien zonder een fel licht erop. De flits van een foto toestel bijv. Die kwamen door CD's die ik er niet meteen in douw ofzo. Zelfde bij de floppy drive.
Stof op je drives zie je echter vrij snel. Dat is wat minder.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2003 17:03 ]
Niet echt storend, maar wel netter. Voor de rest, mooi gespoten (doe ik je niet na)
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
woei!
een l33t FongKai kast! ,die herken ik uit duizenden
ik had btw ook die slot-in Pioneer, ik had dat probleem, kon niet een perfecte oplossing vinden, toen was me broertje zo vriendelijk om 'm om teruilen tegen zijn lade Pioneer, die heb ik gewoon gestealth, zo'n slot-in maakt btw ook veel meer herrie
zelf dacht aan groene zeep of vloeibare zeep.
maar het moet wel weer uit het 'vilt' (geen haartjes ? zoals bij een brievenbus, maar dan kleiner ?) te halen zijn.
eagle
Weet je wat ? Pak een stukje karton/dik papier, snij het iets groter dan het gat van je slot-in, en prop het er tussen, dat moet gewoon lukken als ik dat ding zo zie.
En anders spuit je er gewoon overheen, ff goed laten drogen maar ik denk dat dat nog wel goed gaat hoor, desnoods ff weer gangbaar maken met een oude cd of schroevendraaier.
Screw you guys, I'm goin' home! >_>
Water en zeepHydraulik-Phunk schreef op 01 May 2003 @ 19:09:
Vaseline is dus geen goeie oplossing, hoe wil je het er af halen zodat jje cd's niet hartstikke vettig worden
[ Voor 13% gewijzigd door Rataplan op 01-05-2003 19:55 ]
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Gewoon afdekken, da's toch zelf ook wel te bedenken zeg.
Vandaar dat ik zeep opperde. Vetheid van vaseline lijkt me inderdaad lastiger te verwijderen (maar groene zeepisook vettig)
Wellicht een idee om de raadgevingen te combineren: plaats een kartonnen schijf/reep, breng zeepsop (of groene zeep) aan, en haal het weg van de delen die wél geverfd moeten worden, maar waar de zeep(sop) op is terechtgekomen. Zo zou ik het nu doen.
eagle
Binnenkort foto's van de (simpele) case-mod inclusief het aansmelten
Ik wou het nog melden, je kan makkelijk met je soldeerbout de boel vastsolderen, en in iedere hobbywinkel kan je een reepje vilt krijgen, kan je het zelfs nog in een funky kleurtje doen. Snee er in maken en vastsmelten.