Ik probeer dus voor school een presentatie te maken en voor die presentatie had ik iemand geïnterviewd. Dat dacht ik dus leuk ff in mijn presentatie te douwen (het bestand het btw interview.wmv). Op het einde wilde ik ook nog een liedje. Nu is alleen het probleem dat als ik via powerpoint een videobestand invoeg, en tijdens de presentatie er op klik, de data (het bestand eigenlijk dus) uit het originele bestand zelf haalt (in mijn geval: F:\Interview.wmv ). Maar dat werkt dus op school niet.. daar hebben ze geen F schijf (denk ik). En bij mij thuis is de letter voor de cd drive anders dan op school. En het doel van het bronbestand is niet zomaar te wijzigen.. dan moet je hem opnieuw importeren. Hetzelfde geld voor het muziekbestandje (mp3). Met knippen/kopieëren en plakken kan het niet. Als ik dan tijdens de presentatie er op klik gaat ie windows media player openen
. Kan iemand mij helpen om deze bestanden als het ware te integreren in mijn powerpoint presentatie ?????
{nu is hij nog 6,76 mb groot. Video bestand is 7.97 mb groot.. en het liefst zou ik dus zien dat als ik het opsla, het powerpoint bestand minimaal 14.73 mb is (exclusief mp3 bestand)}
{nu is hij nog 6,76 mb groot. Video bestand is 7.97 mb groot.. en het liefst zou ik dus zien dat als ik het opsla, het powerpoint bestand minimaal 14.73 mb is (exclusief mp3 bestand)}