Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!
nah..toeval, als het al meerdere keren is.Verwijderd schreef op 30 april 2003 @ 22:12:
Dan heeft iemand die je belt alweer opgehangen voordat jouw telefoon over ging...
En als je het zelf test? dus even met een andere telefoon bellen ?
Het zal niets te maken hebben met KPN, maar het toestel..in de vorm van een defect.
Ik heb het overigens ook met een vriend van mij. Als hij mij belt, dan schijn ik dat nooit te merken. Ik heb alles nagekeken, maar ik vind het wel erg merkwaardig dat ik alleen zijn telefoontjes nooit opmerk.
the -<::::::::::D is mightier than the <:::::::::[=@
Als iemand mij belt, dan zie ik het nummer (mits het wordt meegezonden, in de meeste gevallen wel) pas, zodra de telefoon trilt, en na 2x trillen begint de melodie. De telefoon ligt op een houten tafel, dus als ie trilt hoor je dat ook goed.
Ik ken degene niet die me heeft gebeld, nummer stond in het scherm, maar geen naam.
Het is ook vreemd als iemand belt. Ik ben eerst terug gegaan naar het uitzend bureau en gevraagd of ze de telefoon langer willen laten rinkelen. (rinkelde 1x en dan werd er opgehangen) Zij laten naar eigen zeggen de telefoon gemiddeld 8 tot 10 x overgaan.
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!
* Check je telefoon (met een andere simkaart)
* Check je simkaart (met een andere telefoon)
Nog nix?......
* Bel KPN (netwerk foutje?)
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Lijkt me niet dat dat kan...
"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]
Met een netwerk kunnen de meest vreemde dingen gebeuren.
Dit 'kan' dus ook....
`K zeg niet dat het zo is, maar het zou zo kunnen.
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Verwijderd
Nokia 7110 die was HEEEEEEEL erg spontaan uit, geen netwerk, niet trillen en geen beltoon, geen smstoon enz enz enz (ramp toestel) kreeg een nieuwe en een maand later idem
Nokia 6210 deed het ook wel minder maar ook regelmatig geen netwerk geen beltoon, tril od sms geluid, ook zomaar uitgaan
Nokia 6510 heel soms geen geluid
(dit alles vaak na het wisselen/editen van profiel) foon uit en weer aan en dan is het weer oke
Laat hem jouw eens bellen als je naast hem staat... dan weet je of het echt altijd zo is als hij jouw belt.MrE schreef op 30 April 2003 @ 22:15:
Ik heb het overigens ook met een vriend van mij. Als hij mij belt, dan schijn ik dat nooit te merken. Ik heb alles nagekeken, maar ik vind het wel erg merkwaardig dat ik alleen zijn telefoontjes nooit opmerk.
euhhhh ... als je telefoon een oproep heeft gemist moet je hem toch heel eventjes horen overgaan hoor ???Verwijderd schreef op 30 April 2003 @ 22:12:
Dan heeft iemand die je belt alweer opgehangen voordat jouw telefoon over ging...
Want als je ophangt voordat ie overgaat dan heeft de andere kant GEEN oproep gemist.
[ Voor 13% gewijzigd door NuKeFaCe op 02-05-2003 09:25 ]
Hij stuurt eerst nummer gegevens, dan gaat je foon kijken wel belprofiel er bij dat nummer hoort en DAN pas gaat ie trillen en/of melodietje spelen. Als je precies optijd ophangt voordat ie overgaat heb je gewoon oproep gemistNuKeFaCe schreef op 02 mei 2003 @ 09:25:
[...]
euhhhh ... als je telefoon een oproep heeft gemist moet je hem toch heel eventjes horen overgaan hoor ???
Want als je ophangt voordat ie overgaat dan heeft de andere kant GEEN oproep gemist.
Zelfde als vaste telefoon, heb je nooit gehad dat je de hoorn opneemt en dat je dan al iemand aan de andere kant hoort die jouw op dat moment belde maar dat jij net opnam voordat ie overging.
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
girlpower!