Telefoon die niet overgaat, maar wel een gemiste oproep

Pagina: 1
Acties:
  • 5.150 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandra198
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-01-2013
Een vraagje:

ik liep net voorbij mijn telefoon, keek ff, en zat dat ik een gemiste oproep had. Vreemd, want de telefoon is helemaal niet overgegaan. De melodie staat nu op tril+bel. Dit is al vaker voorgekomen. Ik heb nog garantie.

Waaraan kan dat liggen?

Provider: KPN (prepay)
Bereik: vol
Batterij: voor 3 kwart vol
Toestel: Samsung R210S Wap

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan heeft iemand die je belt alweer opgehangen voordat jouw telefoon over ging...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wisey
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online
Verwijderd schreef op 30 april 2003 @ 22:12:
Dan heeft iemand die je belt alweer opgehangen voordat jouw telefoon over ging...
nah..toeval, als het al meerdere keren is.
En als je het zelf test? dus even met een andere telefoon bellen ?
Het zal niets te maken hebben met KPN, maar het toestel..in de vorm van een defect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freddy_Fish
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:29

Freddy_Fish

de Verdwenen Zeewierzaadjes

Leuk als je nog 50 cent beltegoed hebt, iemand bellen, dan 1 keer over laten gaan gelijk ophangen in de hoop dat ze je terugbellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrE
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-09 20:52

MrE

Sugardaddy take me home..

Heb je degene die heeft gebeld geen eigen beltoon/instelling gegeven?

Ik heb het overigens ook met een vriend van mij. Als hij mij belt, dan schijn ik dat nooit te merken. Ik heb alles nagekeken, maar ik vind het wel erg merkwaardig dat ik alleen zijn telefoontjes nooit opmerk.

the -<::::::::::D is mightier than the <:::::::::[=@

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandra198
  • Laatst online: 31-01-2013
nee, ik stel nooit een aparte beltoon in per persoon.
Als iemand mij belt, dan zie ik het nummer (mits het wordt meegezonden, in de meeste gevallen wel) pas, zodra de telefoon trilt, en na 2x trillen begint de melodie. De telefoon ligt op een houten tafel, dus als ie trilt hoor je dat ook goed.
Ik ken degene niet die me heeft gebeld, nummer stond in het scherm, maar geen naam.

Het is ook vreemd als iemand belt. Ik ben eerst terug gegaan naar het uitzend bureau en gevraagd of ze de telefoon langer willen laten rinkelen. (rinkelde 1x en dan werd er opgehangen) Zij laten naar eigen zeggen de telefoon gemiddeld 8 tot 10 x overgaan.

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

* Check je melodie/volume/ringtone instellingen
* Check je telefoon (met een andere simkaart)
* Check je simkaart (met een andere telefoon)

Nog nix?......

* Bel KPN (netwerk foutje?)

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
  • Laatst online: 28-08 21:01
Ginz schreef op 01 mei 2003 @ 23:15:

* Bel KPN (netwerk foutje?)
Lijkt me niet dat dat kan...

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Yohan schreef op 01 May 2003 @ 23:17:
[...]

Lijkt me niet dat dat kan...
Met een netwerk kunnen de meest vreemde dingen gebeuren.
Dit 'kan' dus ook....

`K zeg niet dat het zo is, maar het zou zo kunnen.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou ik kan je uit ervaringen vertellen met meerdere toestellen en per toestel meer dan 1 keer (sommige tot het extreeme TIG keer per week) allen nokias maar dat zegt nix ik heb nooit een ander toestel gehad...

Nokia 7110 die was HEEEEEEEL erg spontaan uit, geen netwerk, niet trillen en geen beltoon, geen smstoon enz enz enz (ramp toestel) kreeg een nieuwe en een maand later idem

Nokia 6210 deed het ook wel minder maar ook regelmatig geen netwerk geen beltoon, tril od sms geluid, ook zomaar uitgaan

Nokia 6510 heel soms geen geluid

(dit alles vaak na het wisselen/editen van profiel) foon uit en weer aan en dan is het weer oke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelis13
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-08 18:03
Heb met mijn ericsson T20s en Debitel Vodafone hetzelfde probleem. Heb mijn telefoon op trillen en melodie staan en heb mijn telefoon altijd in mijn broekzak. Kom ik er soms ook regelmatig achter dat ik gebeld ben, terwijl ik niks gevoeld of gehoord heb. En men heeft dan niet direct opgehangen, ik heb dan een voicemail. Komt wel vaker voor in rumoerige ruimtes, maar zo'n trillend ding tegen mijn tocus voel ik wel. Dus mijn conclusie is dat hij het soms ook niet doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:17
MrE schreef op 30 April 2003 @ 22:15:
Ik heb het overigens ook met een vriend van mij. Als hij mij belt, dan schijn ik dat nooit te merken. Ik heb alles nagekeken, maar ik vind het wel erg merkwaardig dat ik alleen zijn telefoontjes nooit opmerk.
Laat hem jouw eens bellen als je naast hem staat... dan weet je of het echt altijd zo is als hij jouw belt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdekreij
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-08-2024

wdekreij

Dubbelzinnig

ga gewoon ens langs de primafoon.. altijd vriendelijke mensen (bij ons wel iig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NuKeFaCe
  • Laatst online: 08-09 20:43
Verwijderd schreef op 30 April 2003 @ 22:12:
euhhhh ... als je telefoon een oproep heeft gemist moet je hem toch heel eventjes horen overgaan hoor ???
Want als je ophangt voordat ie overgaat dan heeft de andere kant GEEN oproep gemist.

[ Voor 13% gewijzigd door NuKeFaCe op 02-05-2003 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:17
NuKeFaCe schreef op 02 mei 2003 @ 09:25:
[...]

euhhhh ... als je telefoon een oproep heeft gemist moet je hem toch heel eventjes horen overgaan hoor ???
Want als je ophangt voordat ie overgaat dan heeft de andere kant GEEN oproep gemist.
Hij stuurt eerst nummer gegevens, dan gaat je foon kijken wel belprofiel er bij dat nummer hoort en DAN pas gaat ie trillen en/of melodietje spelen. Als je precies optijd ophangt voordat ie overgaat heb je gewoon oproep gemist

Zelfde als vaste telefoon, heb je nooit gehad dat je de hoorn opneemt en dat je dan al iemand aan de andere kant hoort die jouw op dat moment belde maar dat jij net opnam voordat ie overging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 15:49

mrsar

waar een sar is,is een wodka

ik heb het soms ook wel hoor bij vodafone,heeft iemand mij gebelt,maar is mijn telefoon niet overgegaan,maar heb wel een voicemail bericht :| meestal doe ik dan ff mijn telefoon uit en aan,en dan werkt het weer goed (mja mijn tel.staat eigelijk 24/7 aan wegens bepaalde dingen)

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allochtoon
  • Niet online

Allochtoon

bakhar

probeer je sim es in een ander toestel, en anders gewoon omruilen joh..
girlpower! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit kan voorkomen als je geen bereik hebt gehad toen iemand je probeerde te bellen.
Pagina: 1