okee, als soort van vervolg op dit topic
de voodoo 1 zit weer in mijn broertje's pc (die 133 mhz pentium ja, arme jongen
)
Ik heb vandaag van de 30 april markt een creative 3d blaster voodoo 2 weten te plukken (10 euro).
Hij zit op dit moment in mijn pc en drivers heb ik ook wel (thnx voor de link vinnie)
maar het grote probleem nu is dat hij een mapmem error geeft,
via google waren er wel 2 hits
die dus allebij buitenlands zijn waarvan 1 er dus al niet meer bestaat
deze opmeking staat ook in het 3dfx must live on deel 3 topic alleen heb ik niet last van vastlopers, alleen van crashende spellen
is deze voodoo nu een sleutelhanger van 10 euro (brak geheugen?) of is het mijn systeem dat niet echt goed samenwerkt met deze vergane grootheid?
(voodoo 1 doet het niet in mijn pc (ook in win98 niet) en wel in die van mijn broertje)
systeem :
msi k7t266pro
amd 1400
512 mb ddr pc2100
geforce 4 ti 4200
verder zoek ik nog een andere voodoo 2 maar dat staat al in vraag en aanbod
de voodoo 1 zit weer in mijn broertje's pc (die 133 mhz pentium ja, arme jongen
Ik heb vandaag van de 30 april markt een creative 3d blaster voodoo 2 weten te plukken (10 euro).
Hij zit op dit moment in mijn pc en drivers heb ik ook wel (thnx voor de link vinnie)
maar het grote probleem nu is dat hij een mapmem error geeft,
dat is er als ik opstart en ook als ik glide games probeer te draaien (Unreal)Mapmem returned an Error trying to map memory
via google waren er wel 2 hits
deze opmeking staat ook in het 3dfx must live on deel 3 topic alleen heb ik niet last van vastlopers, alleen van crashende spellen
is deze voodoo nu een sleutelhanger van 10 euro (brak geheugen?) of is het mijn systeem dat niet echt goed samenwerkt met deze vergane grootheid?
(voodoo 1 doet het niet in mijn pc (ook in win98 niet) en wel in die van mijn broertje)
systeem :
msi k7t266pro
amd 1400
512 mb ddr pc2100
geforce 4 ti 4200
verder zoek ik nog een andere voodoo 2 maar dat staat al in vraag en aanbod
[ Voor 3% gewijzigd door boiert op 30-04-2003 21:58 ]