Toon posts:

Logitech Cordless Desktop Optical

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb deze set nu ongeveer 2,5 maand en heb hem gekocht bij een Dell computer. Wat het probleem nu is dat met gamen ( vooral online met MOH Spearhead ) de muis blijft niet goed reageert :( ook al staat het ontvangertje nog geen meter van de muis weg. In windows loopt de muis helemaal perfect, maar met Spearhead dus niet. Ook ligt het niet aan de batterijen, heb 3 dagen geleden nieuwe batterijen erin gedaan. Zou het ook kunnen zijn als de batterijen van hoet toetsenbord bijna leeg zijn, dat de muis hierom hapert ?? Ook heb ik niet de cd geinstalleerd !! Weet iemand waar dit aan ligt of heeft iemand hetzelfde probleem als mij ???

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 30-04-2003 21:20 ]

Verwijderd

Ik heb de MX-700 en ik merk hetzelfde.. dat hij niet echt precies reageert.. Hij doet alles goed maar soms dan schiet ik en dan blijft hij schieten. (blijft steken dus) en ook regelmatig moet ik 2 keer klikken voordat hij reageert. Ik heb geen iedee hoe het kan maar ok . Iemand anders wel een verklaren of oplossing?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 30-04-2003 21:21 ]

• Hydraulik-Phunk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Bij alle spellen of bij bepaalde spellen ?

Screw you guys, I'm goin' home! >_>

Verwijderd

Bij mij reageert het toetesnboard neit goed en in windows wel.

Verwijderd

staat me iets van bij dat dat een bekend probleem was bij Logitech. Kijk eens op de site voor patches

Verwijderd

Topicstarter
Hij hapert vooral bij MOH Spearhead. Dit is ook bijna het enigste spel dat ik speel.
Heb vandaag nog gehad dat ik zo'n 10 keer op de muis drukte voordat hij pas begon met schieten :? Maar ik zal een kijken naar patches. Alvast bedankt voor de reply's _/-\o_

• Choller
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-05-2024
Dat heb ik ook met mijn (no name) optische muis.

En ik speel RTCW online, erg irritant als je wil schieten dat hij dat niet doet.
Pagina: 1