Past een Eheim pomp in een shuttle SN41G2 ?

Pagina: 1
Acties:

• robbynaish
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-01 16:14
Ik vroeg me af als ik geen cdrom en floppy drive gebruik in een Shuttle SN41G2 of
daar dan een Eheim 1046 pomp in past?

De Radiator komt dan buiten de kast maar de pomp moet in de kast blijven.

• Maximus
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06:36

Maximus

There is no substitute

wrom zou je een Barebone willen water koelen?
die fan er in is al te stil voor woorden en een barebone is klein omdat je hem dan makkelijk mee kan nemen :?

* Maximus thinks robbynaish is weird

PhD i.o. | You know what, Stewie, if you don’t like it, go on the Internet and complain.

• robbynaish
Ik wil het altijd net iets anders.

• Alaksandus
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15-02 13:52

Alaksandus

Vae puto deus fio

Maar die dingen zijn al muisstil, en qua overklokken zul je aan zo'n apperaat ook niet veel hebben. Of zit ik nu maar wat te blaaten?

Als een god in Nijmegen.

• Tele
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Draadje over watergekoelde SFF, op dit forum hebben nog meer mensen een H2OSFF, misschien kan je zien welke pompjes ze gebruiken :)

• Steefph
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 02-02 10:38
Lijkt me niet als je er nog een radiator bij wil :p

Of je moet zo'n kleine rad nemen dat het opp. te klein wordt en luchtkoelen dus meer effekt heeft

Alles is terug te redeneren naar 4

• robbynaish
Tele schreef op 30 April 2003 @ 21:21:
Draadje over watergekoelde SFF, op dit forum hebben nog meer mensen een H2OSFF, misschien kan je zien welke pompjes ze gebruiken :)
Bedankt voor die link is echt super.

Ik wil het alleen doen met een Eheim pomp. Die heb ik nog liggen en daar heb ik tot nu toe goede ervaringen mee. (met ander merk pomp niet).

Als ik voor een shuttle ga dan koop ik hem gewoon past de pomp niet dat zal ik er andere leuke dingen op/aan/in modden.

Topic kan wel dicht dan.

• AtlonXP1800
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-01-2025

AtlonXP1800

Ondertitel?

Coronaextra schreef op 30 April 2003 @ 21:15:
Maar die dingen zijn al muisstil, en qua overklokken zul je aan zo'n apperaat ook niet veel hebben. Of zit ik nu maar wat te blaaten?
zo stil is een sn41g2 anders niet, ik kan mijne goed horen. Ik ga binnenkort de 2 fans modden om em wat stiller te maken. Helaas maakt de maxtor disk (7200 rpm 80GB 8mb cache) ook een vervelend fluitend geluid

Verwijderd

Het nadeel van die kasten is dat je geen Voltage van de cpu kan instellen.
Ik heb het nou vooral op de SN41g2. Wou graag deze kast kopen en dan waterkoeling in gaan gooien met een xp 1700 of 2100. En deze dan te gaan overklokken.
Weet iemand of er binnenkort een andere shuttle uitkomt die deze mogelijk wel heeft.
Of je iets kan modden dat het wel kan ?

Verwijderd

Wat ik nou op een duits forum heb gelezen, dat veel mensen een Hydor L 20 gebruiken.
Om zijn goedkope aanschaf prijs , en om zijn grote !!
Pagina: 1