Toon posts:

Pinnacle studio 8 DvD Maken...foutmelding

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb pas een brander gekocht, een nec 1100 A, hiermee wil ik filmpjes in studio 8 branden. waneer ik een filmpje heb gemaakt, en deze word gerendeerd krijg ik een fout melding, korte filmjes gaan wel goed(15 min) maar langere niet (>40min),
ook met de optie; niet op cd branden maar een image maken gaat niet goed |:(

wat heb ik er al aan gedaan? hier (op GOT) gezocht;
nieuwe patch geinstalleerd (5.5 en 7.7 beta)
Op mijn Pc slaan;
Gillend door de kamer rennen;
Met een rode hamer op mijn hoofd slaan 8)7

Werkelijk niets helpt, het renderen duurt ook erg lang >2,5 uur (voordat hij een foutmelding geeft), ik wil wel wat anders gebruiken maar met studio 8 kunnen mooie dvd menus gemaakt worden en het werkt verder erg fijn

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

En die hamer hielp niet?

Maar vraagje, op wat voor filesystem loop je te editten?
FAT32 heeft een limiet van 4GB (-2 bytes B)) voor een enkel bestand.
Dus het kan zijn dat hij daar net op hangt, heb hier hetzelfde gehad bij verschillende proggies die grote bestanden uitspuugt.

probeer eens NTFS (als je dat nog niet deed) (moet ja natuurlijk wel NT draaien).

Verwijderd

Terw_Dan schreef op 30 April 2003 @ 22:46:
En die hamer hielp niet?

Maar vraagje, op wat voor filesystem loop je te editten?
FAT32 heeft een limiet van 4GB (-2 bytes B)) voor een enkel bestand.
Dus het kan zijn dat hij daar net op hangt, heb hier hetzelfde gehad bij verschillende proggies die grote bestanden uitspuugt.

probeer eens NTFS (als je dat nog niet deed) (moet ja natuurlijk wel NT draaien).
dan wel Win2K of Win XP

Verwijderd

Topicstarter
Tuurlijk gebruik ik al NTFS, ik begin al met een bestand van 15 gig, verder draai ik XP profesional (FCKGW) ;) en geen servicepak 1 mischien moet ik dat es doen.
Zijn er geen meer mensen die studio 8 gebruiken? en soortgelijke problemen hebben?

• NaliXL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-07 19:19
Ff een vraagje, wat voor input-formaat gebruik je? Heel toevallig MPEG, misschien toevallig zelfs van een Hauppauge WinTV PVR kaart? Ik heb nl. met MPEG's van die kaart de ervaring dat die de meeste software laat crashen. Vraag me niet waarom.....

Genoeg is meer dan veel, en tart den overvloed

Verwijderd

Topicstarter
Nee ik capture via fire wire, in avi formaat mbv dv-codec, heb ook wel es direct in mpeg formaat gecaptured maar dan krijg ik dezelfde foutmelding 8)7

Verwijderd

hieronder een link naar een update voor studio8, is wel een beta, maar werkt wel. Heb zelf dezelfde brander en ook dat probleem gehad.

http://www.pinnaclesys.co...20version%208&page_id=521

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 30 April 2003 @ 20:35:

wat heb ik er al aan gedaan? hier (op GOT) gezocht;
nieuwe patch geinstalleerd (5.5 en 7.7 beta)
Op mijn Pc slaan;
Gillend door de kamer rennen;
Met een rode hamer op mijn hoofd slaan 8)7
heb ik dus al gedaan zie openings post, Welke beta heb jij het over

Verwijderd

Willem,

heb je al gevonden waar het aan lag? Ik heb hetzelfde probleem (denk ik): bij mij gaat het renderen goed, maar bij het compileren hangt-ie.

Ik splits mijn projecten nu op in kleine stukjes van 15 minuten elk, en met IFOEdit combineer ik daarna alles weer tot 1 geheel, inclusief de menu's. Maar da's wel een kl*tewerk...

laat even weten hoe het ermee staat?

doei

Diver007
Pagina: 1