Hmmz, hier komt dus m'n sig
Verwijderd
Geen idee wat ze moeten opbrengen, maar die speakers vind ik zelf erg goed. Ik heb ze icm de reference 2 gehoord. Aan JK apparatuur. Zelf zou ik ze kopen als je er niet te veel voor hoeft te betalen. Ze zijn 3225 euro per paar als je ze nieuw moet kopen.
http://www.jkacoustics.nl/ voor meer info.
Wij hebben op school eens een gastcollege gehad van iemand van JK Acoustics, was erg leuk! Verder ben ik geen audiofiel, dus info kan ik je niet geven, maar ik geloof dat ze erg goede producten maken!
Wij hebben op school eens een gastcollege gehad van iemand van JK Acoustics, was erg leuk! Verder ben ik geen audiofiel, dus info kan ik je niet geven, maar ik geloof dat ze erg goede producten maken!
"is dit wat?"
Je kan er zelf naar luisteren en een mening vormen en bepalen hoeveel je ze waard vindt. Verder is het zonder model al helemaal onmogelijk om te zeggen hoeveel het kost.
Deze vraag is ongeveer hetzelfde als vragen "hoeveel kost een mercedes en is het een goede en mooie auto?" Voldoet niet helemaal aan de policy
Je kan er zelf naar luisteren en een mening vormen en bepalen hoeveel je ze waard vindt. Verder is het zonder model al helemaal onmogelijk om te zeggen hoeveel het kost.
Deze vraag is ongeveer hetzelfde als vragen "hoeveel kost een mercedes en is het een goede en mooie auto?" Voldoet niet helemaal aan de policy
[ Voor 3% gewijzigd door JvS op 30-04-2003 20:34 ]
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Dit topic is gesloten.
![]()