Toon posts:

[XP] Powertoy Image Resizer .jpg settings?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand toevallig of je de compressie-instellingen kan wijzigen?
Aangezien er van een foto van bv. 2560*1920 (1MB) na resizen naar 800*600 slechts een bestandje van 40kb overblijft, en dan is een beetje te veel van het goeie.
De kwaliteit blijft overigens wel acceptabel, maar iets groter kan geen kwaad. ;)

Voor degenen niet niet weten waar het over gaat: Hier te halen.

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-09 15:27
Gwoon resizen in Photoshop dan maar?

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

Verwijderd

Topicstarter
Yohan schreef op 30 april 2003 @ 19:47:
Gwoon resizen in Photoshop dan maar?
Ik geloof niet dat dat de vraag was...

Verwijderd

Klinkt niet helemaal logisch....
Je foto is kwalitatief in orde maar je wilt dus dat hij meer schijfruimte inneemt?

• Positron
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-08 20:21

Positron

Immer positief! +1,6*10^-19 C

Zo'n programmaatje zocht ik eigenlijk al, bedankt. :Y)

jtnapel: Ik neem aan dat KIP bedoelt dat de compressie te hoog is, dus wat je zegt, is op zich wel waar, maar hij bedoelt het niet zo doelloos als jij denkt dat het is. ;)

KIP: De kracht van het programmaatje is de eenvoud ervan, en ik vrees voor je dat de compressie niet in te stellen is. Op download.com zijn een hoop van dit soort programmaatjes te vinden die het wél kunnen. :)

[ Voor 99% gewijzigd door Positron op 01-05-2003 12:43 ]

Garmin Fenix 6 Sapphire | Swim.. Bike.. Run!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
offtopic:

een linkje naar de pagina met de powertoys zou netter zijn IMO, i.p.v. direct naar de .exe....

ontopic:

Ik heb de dll (C:\WINDOWS\System32\phototoys.dll) effe "ontleed" en zie er weinig in staan dat met het register ofzo te maken heeft, dus je kunt het (vrees ik) niet tweaken met een registry setting ofzo.

[ Voor 64% gewijzigd door RobIII op 01-05-2003 13:08 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Verwijderd

Mag ik even offtopic vragen of er mensen zijn die toevallig xp toys voor 2003 hebben gezien? Ik wil die webcamgrabber nl. gebruiken op m'n server...
Pagina: 1