Toon posts:

Videokaarten en such

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
:) Beste mensen,

Ik ben vrij nieuw hier. Eigenlijk weet ik niets van videokaarten. Echter heb er wel een paar aan het werk mogen zien. Vraag me niet welke merken en zo dat weet ik niet. Ik heb een vraag. Ik heb een pentium 3 een van de eerdere modelen en 20 gb hd.

Graag zou ik een goede video en tv kaart willen instaleren op deze computer, zodat de kwaliteit van de films die ik dan kan bekijken wat beter kan worden.

Wat raden jullie mij aan?

Groetjes,

Crowmaster

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19:45

Piggen

Lekker bakkie

TV kaart zeg je? Dan zou je BV een ATI All-In-Wonder kunnen kopen, heb je een videokaart en een TV kaart in 1. Maar het zou handiger zijn als je even zou zeggen wat je budget is.

• nadd
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-08 14:52
afhankelijk van budget zou ik een radeon9100 nemen of een geforce4 ti-4200, beide zijn overkill voor je processor maar niet al te duur.

PS lees ook even de FAQ

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Voor videocapture kaarten kan je het beste even kijken op www.vcdhelp.com

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Welkom op GoT :) Tijdens de registratie kreeg je de [FAQ]FAQ[/FAQ] te zien, welke je had moeten lezen eer je verder ging. Maar uit dit topic blijkt dus maar weer dat je deze niet (goed) had doorgenomen. Bij deze dus het verzoek om deze nog eens door te nemen en dan met name het Forumgedrag gedeelte.

Het antwoord op jouw vraag is namelijk gewoon in de FAQ van dit subforum en van Audio, Video & HiFi Forum te vinden B)

/faq

Dit topic is gesloten.