Hercules GF2MX OEM met 5.5ns!

Pagina: 1
Acties:

• Tjark
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23-08 13:31

Tjark

DON'T PANIC

Topicstarter
Tenminste voor zover ik het kan zien. Heb net even bij Memo een Hercules GeForce2 MX OEM (in een zakje (eigenlijk 2 ;)) met dun boekje en cdrom) gehaald. Helaas kan ik pas vrijdag (of na het weekend: HCC) hem testen. Ik was toch wel nieuwsgierig en keek ff naar de memchips:

Samsung 010
K45643232C-TC55

Bij bijna alle memchips die ik tot nu toe ben tegen gekomen (vid of simm/dimm) staat de ge-rate snelheid op een plaatsje achteraan zoals hier dus. Bij deze chips lijkt het dus om 5.5ns chips te gaan ipv de 7ns die "normaal" op een OEM GF2MX horen te zitten.

Iemand een reaktie hierop? Mensen met een relatief nieuwe (<1-2 weken) hercules in de zaal?

Nog 1 minpuntje: het kaartje is voor m'n vader en niet voor mij :'(

*insert signature here

Verwijderd

Wat kostte dat ding??

Verwijderd

normaal was het 6ns hoor ipv 7 6 = 166 mhz ( ddr ) x2 = 333 en dat draait de mem dan ook standaart

Verwijderd

wat sebastiaan zegt klopt voor geeen hol..
Deze geforce 2 mx heeft GEEn ddr geheugen, en loopt en het geheugen loopt bij de oem versie standaard op 7 ns.. niet 6

Verwijderd

oh sorry mx ik praate over de gts sorry

• TriLithium
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 25-08 17:54

TriLithium

7800Wp E/W + 7.5 kW Ecodan

ach mijn V6600-deluxe heeft ook maar 5ns geheugen, zo jammer dat het geen DDR is

Verwijderd

die Herc GF2MX verkopen ze bij Eynstein ook, 5.5ns voor 350 piek

Verwijderd

voor deze keer vergeef ik je..sebassie:)

Verwijderd

Een kennis van me heeft een Hercules GF2MX (OEM) met 7ns Hyundai ram.
dat loopt wel stabiel op 210 trouwens (verder gaat z'n slider niet zegt ie)

Verwijderd

Op woensdag 22 november 2000 19:22 schreef zuperkoetje het volgende:
voor deze keer vergeef ik je..sebassie:)
goed zo :+

• Crazy Harry
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-05 18:25

Crazy Harry

Altijd te laat

Heb m vandaag ook geokcht alleen niet gekeken naar welk geheugen er in zit, wil m nu ook eerst goed aan de praat hebben :)
welke versie van de detonator drivers geven bijvoorbeeld op dit moment de beste performance?

en speelt er iemand UT:StrikeForce hierzo, hij pakt daar namelijk software mode in plaats van hardware accelerated :'(
In UT pakt ie wel gewoon hardware... :?

Verwijderd

Altijd kijken naar wat voor soort geheugen op de kaart zit als je hem koopt.
Die lui kijken je altijd vragend/geirriteerd aan, maar het heeft mij al twee keer een snellere kaart opgeleverd.
Pagina: 1