Toon posts:

Probleem met Detonator driver installatie

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het lukt mij niet goed om de nieuwste Detonator driver te installeren.

Ik heb de oude verwijderd en na restart vind WinXP een VGA kaart. WinXP kan 'm niet installeren en vraagt of ie op internet moet kijken naar een stuurprogramma.

Ik heb op die computer geen internet dat kan dus niet. Geen probleem , want ik heb de nieuwste Detonator driver op een cdtje staan :)

Ik start de computer ff opnieuw op en begin met de installatie. Gaat goed tot de 42 % , ik krijg een melding dat de driver niet gecertifeerd is (ofzoiets) , ik druk op "Toch Doorgaan" en dan beginnen de problemen. Er wordt opeens tijdens de installatie een Plug & Play monitor gevonden. Na de Detonator installatie kan ik niet meer verdergaan met de monitor installatie.

De boel werkt dus niet goed :'(

Ik dacht slim te wezen door na de uninstallatie van de oude videokaart driver en een restart , de monitor drivers te installeren , maar de installatie wil niet eens starten , programma reageert niet :'(

Ik heb nu al 10 images terug gezet maar steeds wil het niet lukken de Detonator driver goed te installeren.

Help...

WinXP Home
Chaintech Geforce 4 Ti4200 AGP 8x
Hansol 720E monitor

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Welke drivers probeer je te installeren dan (versienummer) en heb je ook al andere geprobeerd?

Verwijderd

heb je de oude drivers ook helemaal weg gehaald b.v. met detonator destroyer.
http://www.guru3d.com/detonator-destroyer/

Verwijderd

Topicstarter
Detonator Destroyer werkt toch niet in XP?

Ik wil v43.45 installeren , ik heb Direct X 9 ik wil een driver hebben die daar goed mee kan werken. Ik heb gehoord dat deze nieuwe driver goed met Direct X 9 kan werken.

Ik heb wel een slast van flitsen tijdesn het spelen van spellen.

WarCraft 3 bijvoorbeeld , UT 2003 doet het wel goed.

Verwijderd

Kijk even hier : http://www.softnews.ro/public/cat/12/1/12-1-3.shtml zoals ook in de FAQ staat :)