uren gezocht naar een manier om mijn c schijf in ntfs te benaderen onder dos omdat ik had zitten kloten met een bootlogo en hij wou niet meer in windows komen ook niet in safe mode. maar ik had een backup van het ntoskrnl.exe bestand.
gezocht op google en blijkt dat er geen freeware proggies bestaan om onder ntfs te schrijven. wel te lezen en naar fat 32 te schrijven maar niet naar ntfs.
balen
heb uiteindelijk de oplossing gevonden.
XP cd erin en system recovery kiezen.
dan kan je niet uit c:\windows wegkomen, weigert hij gewoon
maar blijkt dat je wel gewoon files in dos mode kan kopieren onder ntfs partities.
dus niet meer zoeken naar allerlei exotische bootdisks.
wou dit even melden omdat ik in de search zag dat er best wat mensen aan het kloten zijn met dit onderwerp. Ik ben ook altijd blij als iemand de oplossing heeft.
gezocht op google en blijkt dat er geen freeware proggies bestaan om onder ntfs te schrijven. wel te lezen en naar fat 32 te schrijven maar niet naar ntfs.
balen
heb uiteindelijk de oplossing gevonden.
XP cd erin en system recovery kiezen.
dan kan je niet uit c:\windows wegkomen, weigert hij gewoon
maar blijkt dat je wel gewoon files in dos mode kan kopieren onder ntfs partities.
dus niet meer zoeken naar allerlei exotische bootdisks.
wou dit even melden omdat ik in de search zag dat er best wat mensen aan het kloten zijn met dit onderwerp. Ik ben ook altijd blij als iemand de oplossing heeft.
Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.