MSI k7pro + amd 700mhz dood?

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07:41
Hoi allemaal,

Sinds vandaag heeft de pc van mijn vader kuren. Ik kwam vndaag bij hem in het kantoortje en daar stond dat ding aan.. maar deed niks. Hij reageerde nergens op. Dus ik de kast open gemaakt en gekeken en de status ledjes van de het moederbord waren allemaal rood.. dus ik dacht. Proc kapot.

Om dit uit te sluiten de pc even uitgezet en de stroom eraf.. uurtje later zet ik hem weer aan het ding boot weer.. Op het moment dat hij windows wil laden wordt het beeld zwart en gebeurt er niks.. Ik kijk in de kast en ja hoor.. alle ledjes zijn weer rood. Om het uit te sluiten dat het wat met de hd zou zijn heb ik die er eens afgehaald en gewoon laten booten.. htezelfde probleem. na een aantal secnden gaan alle ledjes gewoon op rood en doet ie niks meer.

De voeding kan het niet zijn omdat die eigenlik net nieuw is. (net een half jaar ofzo)
Zou dit betekenen dat dit de laatste stuiptrekjes van de processor zijn of is er iets anders aan de hand?

Strava | AP | IP | AW

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

• Rashann
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-08 12:14

Rashann

Zoek de hond...

Dit lijkt een beetje op mijn probleem, dat werd veroorzaakt door kapotte condensatoren. Aangezien de PC wel start (geeft hij ook gewoon beeld voor hij uitvalt?) lijkt het meer op een mobo probleem.

If nothing is written below, I was the last to reply...

• FatalError
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:07
Dit is een bekende kwaal van de MSI K7T serie. Hoogstwaarschijnlijk is het moederbord de oorzaak.
Dus terug naar de winkel (en een niet-MSI K7T eisen ;) ) als je nog garantie hebt.

If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y | 3x Victron MP2 6k5, 48kWh

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Waarschijnlijk een kapot moederbord. Bij deze serie moederborden wordt het inmiddels normaal beschouwd dat ze kapot gaan, al je proc. het niet zou doen zou je pc helemaal niet meer aangegaan zijn.

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

OK, is wel duidelijk zo, lijkt me :+ Dit is best wel uitgekauwd (search eens op "msi k7t kapot" oid) en zélfs in de FAQ te vinden, dicht dus.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.