"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]
Al geprobeerd met andere afspeelprogramma's? Andere codecs geprobeerd? etc etc.?
edit: typo
edit: typo
[ Voor 13% gewijzigd door danslo op 30-04-2003 18:22 ]
Mja zoals je ziet is het et geval met de standaard players (WMP en Real); die ik altijd gebruikt heb. Kga nog wel ff proberen Nimo Codec Pack te removen en te vervangen door een ander setje.
Maar typisch dat ook .rm (real media) bestanden zorgen voor vastlopers. Terwijl die helemaal geen codec gebruiken... Zucht... Zal RealOnePlayer ook maar ff opnieuw installen. Weet iemand trouwens waar ik de oude vertrouwde RealPlayer nog kan downen? Stukken stabieler dan de RealOnePlayer (voor zover de software van Real stabiel kan zijn
)
Maar typisch dat ook .rm (real media) bestanden zorgen voor vastlopers. Terwijl die helemaal geen codec gebruiken... Zucht... Zal RealOnePlayer ook maar ff opnieuw installen. Weet iemand trouwens waar ik de oude vertrouwde RealPlayer nog kan downen? Stukken stabieler dan de RealOnePlayer (voor zover de software van Real stabiel kan zijn
"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]
Verwijderd
vrijwel elk dus hij doet het wel....
ik denk gewoon wmp opnieuw instaleren en/of realplayer...
ik denk gewoon wmp opnieuw instaleren en/of realplayer...
Realplayer -> http://www.filesearching....?q=realplayer&t=f&d=&l=enYohan schreef op 30 april 2003 @ 18:24:
Mja zoals je ziet is het et geval met de standaard players (WMP en Real); die ik altijd gebruikt heb. Kga nog wel ff proberen Nimo Codec Pack te removen en te vervangen door een ander setje.
Maar typisch dat ook .rm (real media) bestanden zorgen voor vastlopers. Terwijl die helemaal geen codec gebruiken... Zucht... Zal RealOnePlayer ook maar ff opnieuw installen. Weet iemand trouwens waar ik de oude vertrouwde RealPlayer nog kan downen? Stukken stabieler dan de RealOnePlayer (voor zover de software van Real stabiel kan zijn)
Het lukt alweer; heb Nimo Codec Pack gedeïnstalleerd
Pagina: 1