[Netwerk] progsel om MSN/ICQ messages te onderscheppen?

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

• Ibidem
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-04 16:28
Ik wil dus een geintje uithalen met mijn vader, moeder en broertje die gebruik maken van elk een eigen pc in het netwerk.

Nu zag ik laatst ergens dat 't mogelijk was om berichten die b.v. via MSN/ICQ verstuurd werden te onderscheppen/filteren om zodoende te lezen wat ze IRL aan 't chatten zijn. Maar bestaat dit echt en is het een functie van een vd progsels in XP of in een Telnet oplossing :?

Wie kan iets soortgelijks of weet een oplossing :?

P.S. het gaat wel om een geintje en wil er nix ernstigs mee doen tegen mijn huisgenoten :+

..::System Specs::..

Verwijderd

edit ****************** op aanvraag van admin :)
ma vind het eigenlijk inbreuk op privacy, ook al is het uw eigen familie.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 30-04-2003 18:02 ]

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-02 20:46

dawuss

gadgeteer

*kuchetherealirisettercapkuch*

Maar wat mij betreft moet je dit niet doen.

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

• Ibidem
neej ok ben ik met je eens, maar wil t gewoon een x testen. Just for fun, niet om alles te controleren wat de rest doet. Het is meer eenmalig, ik hoef niet de weten met wie mijn broertje nou weer eens geilig chat e.d. :D

• dawuss

dawuss

gadgeteer

Tekn0z schreef op 30 april 2003 @ 17:46:
neej ok ben ik met je eens, maar wil t gewoon een x testen. Just for fun, niet om alles te controleren wat de rest doet. Het is meer eenmalig, ik hoef niet de weten met wie mijn broertje nou weer eens geilig chat e.d. :D
Vraag je bij dit soort dingen dan eerst eens af wat je er van zou vinden als je broertje las met wie je geilig chat... :/

micheljansen.org

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-09 15:27
Wie zegt dat jij het echt met deze onschuldige bedoelingen gaat gebruiken? Bovendien kunnen mensen die dit lezen of mensen die later de search gebruiken het alsnog gebruiken voor minder onschuldige doeleinden. imo is het dan ook niet de bedoeling dat er hier een antwoord gepost gaat worden op de vraag van TS :)

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

• sirdupre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-04-2025
tis idd niet zo lief t.o.v. je familie om dit zo te doen.... maar wat bedoel je trouwens met een "telnet" oplossing??? :?

• dawuss

dawuss

gadgeteer

SirDupre schreef op 30 april 2003 @ 17:57:
tis idd niet zo lief t.o.v. je familie om dit zo te doen.... maar wat bedoel je trouwens met een "telnet" oplossing??? :?
Volgens mij bestaat die niet. Telnet connect op een server, en kan geen pakketjes onderscheppen.

micheljansen.org

• sirdupre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-04-2025
dawuss schreef op 30 april 2003 @ 18:02:
[...]

Volgens mij bestaat die niet. Telnet connect op een server, en kan geen pakketjes onderscheppen.
Ja daarom vroeg ik me ook af wat ie in gedachten had ;). Ik ben namelijk niet echt bekend met de term "telnet-oplossing".

Verwijderd

install gewoon Radmin op de pc van je broertje? kijk je live mee, en kan je zelfs de controle overnemen.

• Twilight Burn
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-09 11:49
Als je een computer als router gebruikt of een HUB (dus GEEN switch) hebt, kun je met een packetsniffer het ook wel zien

• Whieee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-09 21:08

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

was laatst al een topic over... :z

ff search op "msn onderscheppen"

eerste resultaat: MSn spy Site. klopt dit?

dus ga me nou niet vertellen dat je de search al gebruikt hebt... (en de faq kennen we natuurlijk allemaal van buiten ;) )

Launching containers into space

Verwijderd

Tip: niet doen... mijn ma had eerst een periode waar ze dacht dat ik alles kon hacken.. NOG NOOIT GEDAAN.. maar mama dacht dat ik alles kon zien wat er gebeurde op die pc... deet het toetsenbord een keer raar.. en ik kwam.. dee ie het toevallig weer.. denken ze meteen dat ik het doe (gewoon brakke batterijen).. Heel irri.. gelukkig heeft ze het afgeleerd..

Verwijderd

dis gewoon nep dis zelfs strafbaar om iemand zijn/haar berichten te onderscheppen :O

• Ibidem
tsja als aan mij wordt getwijfeld qua betrouwbaarheid zoalz user Yohan zegt, bekijk dan eens mijn 950 postings en dan zie je dat ik serieus ben in mijn GoT gebruik. Dat ten eerste, en ten tweede wil ik ook nog eens mijn router/firewall testen om te zien of hij dit toelaat e.d. kan ik gelijk eens het beveiligingsniveau aanpassen e.d.

K heb geen kwade bedoelingen of de privacy van mijn familie schaden, dat ten zeerste zelfs. Wil met een vriend alleen kijken wat voor effect t heeft enzo

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11:07
Mwah.. we kunnen nog steeds twijfelen aan je betrouwbaarheid ook al heb je 950 goede posts. Daar ligt het niet aan. Als je toch bereidt bent dit plan door te zetten zou ik zeggen gebruik google:
[google=msn spy]

Ik raad het je niet aan.. In ieder geval: niet @ GoT.

[ Voor 3% gewijzigd door danslo op 30-04-2003 19:10 ]

• Whieee

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

Verwijderd schreef op 30 april 2003 @ 19:03:
dis gewoon nep dis zelfs strafbaar om iemand zijn/haar berichten te onderscheppen :O
volgens mij valt het qua strafbaarheid in een grijs gebied. Je msn-berichten worden ongecodeerd verzonden. En volgens mij mag ik binnen mijn eigen netwerk nog altijd doen met packets wat ik wil.

Verwijderd

oke het is mss niet strafbaar maar wat als je iets heel privé ontdekt das toch wel nep voor diegene...
het is gewoon lame om mensen hun berichten te lezen zonder toestemming maar als jij ruzie wil met je moeder-broertje en wie je nog meer wil bespioneren ga dan maar je gang...

• Whieee

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

Verwijderd schreef op 30 April 2003 @ 19:20:
...
het is gewoon lame om mensen hun berichten te lezen zonder toestemming maar als jij ruzie wil met je moeder-broertje en wie je nog meer wil bespioneren ga dan maar je gang...
I couldn't agree w/ you more

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Naast dat het prive is, IMHO hardstikke lame en het misschien wel niet legaal is, is het nog ook eens goed op te zoeken. Dus laat ik hier maar een eind aan maken ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.