Toon posts:

[divx]Knipperend beeld bij afspelen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de FAQ gelezen en de search gebruikt, maar ik kom er toch echt niet uit... :'(

Vandaag een schone installatie van Win XPpro en nu wil ik toch weer mijn films gaan kijken via mediaplayer 9.

Goed, wat heb ik gedaan. Eerst heb ik NIMO-codec pack geïnstalleerd (versie 8), daarna XVID en daarna ffdshow. Ik krijg alleen maar een knipperend beeld :(

Toen heb ik alles erafgegooid en alleen maar ffdshow erop gezet, zoals ik in de search gelezen heb. Beeld is weer prima, alleen knippert als een gek.

Daarna weer alleen NIMO en XVID, maar het probleem blijft of het beeld wordt weer groen.

Wat doe ik nou fout? Ik doe alles juist installeren, kan ik het niet ergens uitzetten, dat mijn filmpjes niet meer knipperen?

BTW, voorheen werkte het ook niet goed, dus vandaar dat ik jullie hulp toch maar inschakel.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 30-04-2003 17:34 ]

• serhat
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
je moet niet alle codecs installeren met nimo alleen de standaard en nog een paar!!!!

Verwijderd

Topicstarter
serhat schreef op 30 april 2003 @ 17:38:
je moet niet alle codecs installeren met nimo alleen de standaard en nog een paar!!!!
Ik wil niet vervelend zijn, hoor, maar wat moet ik dan precies installeren/aanvinken/etc.

Systeembeheerder op mijn werk zei dat die allemaal goed werkte en dat ik ze allemaal nodig had... Ik vond het ook al vrij veel, maar los van elkaar lukt het dus ook niet.

• serhat
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
Welke nimo codec pack gebruik jij eigenlijk? Want verschilt per versie een beetje!!!

Verwijderd

Topicstarter
Nou, ik ben inmiddels zo ver, dat het beeld perfect is met ffdshow en xvid. NImo heb ik er nu niet op, nu alleen nog de audio, want ik heb nu weer geen geluid.

Verwijderd

Topicstarter
Je mag em sluiten, het is me gelukt.

Ik heb XVID geïnstalleerd, daarna ffdshow en daarna alleen een AC3codec en nou doet ie het perfect :D
Pagina: 1