Op de een of andere manier kom ik niet uit dit zeer lastige probleem.
Ik heb hier 1 pc op Windows 2000 Professional staan en 1tje op 98 SE.
Beiden systemen werken perfect, ook het netwerk doet het goed. In pc1
zitten 2 netwerkkaarten, 1tje voor de kabelverbinding van @home en 1
voor het netwerk zelf.
Ik heb de internetverbinding op pc1 gedeelt, maar op de 1 of andere manier
krijg ik op het andere systeem steeds geen verbinding. Hij zoekt wel, maar
komt dan met een melding dat de pagina niet beschikbaar is.
Ik heb ook al gekeken of het mischien iets te maken heeft met de verbinding, dus de verbinding proberen weg te gooien en opnieuw instellen, maar op de 1 of andere manier kan ik die netwerkverbinding in Windows 2000 maar niet weggooien.
Ik ben ten einde raad, ik ben hier nu al een paar dagen mee bezig, en heb al verschillende mensen gevraagd, ben zo ongeveer half internet wezen afstruinen hiervoor.....maar helaas....niks kunnen vinden.......mischien hebben de jongens hier nog tips? maw hellup, please
Ik heb hier 1 pc op Windows 2000 Professional staan en 1tje op 98 SE.
Beiden systemen werken perfect, ook het netwerk doet het goed. In pc1
zitten 2 netwerkkaarten, 1tje voor de kabelverbinding van @home en 1
voor het netwerk zelf.
Ik heb de internetverbinding op pc1 gedeelt, maar op de 1 of andere manier
krijg ik op het andere systeem steeds geen verbinding. Hij zoekt wel, maar
komt dan met een melding dat de pagina niet beschikbaar is.
Ik heb ook al gekeken of het mischien iets te maken heeft met de verbinding, dus de verbinding proberen weg te gooien en opnieuw instellen, maar op de 1 of andere manier kan ik die netwerkverbinding in Windows 2000 maar niet weggooien.
Ik ben ten einde raad, ik ben hier nu al een paar dagen mee bezig, en heb al verschillende mensen gevraagd, ben zo ongeveer half internet wezen afstruinen hiervoor.....maar helaas....niks kunnen vinden.......mischien hebben de jongens hier nog tips? maw hellup, please