Toon posts:

Aopen CRW 1232A driver

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Bovengenoemde driver kan bij mij maar CD-RW aan met max. capaciteit 650MB. Heb ik dus niets aan. Wil dit ding updaten dmv driver-updates. Ik kan alleen nergens een driver voor dit ding vinden (alles al geprobeerd via Goolge). iemand een idee waar ik wel kan zoeken of die hem in z'n bezit heeft? Draai onder ME, maar ga binnenkort over op XP.

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

They made me do it.

Verwijderd

Topicstarter
Klopt. maar deze firmware heb ik al geinstalleerd, en nog kan ik geen 700MB CDRW fikken zonder dat nero zeg dat het spul niet op de schijf past tenij ik deze aflsuit. En dat wil ik dus niet.

• CycloneX
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

Ik heb die ook gehad, nog steeds (in me andere pc) en bij mij heeft ie altijd 700mb cd's gebrand :? nu nog steeds. Zit het probleem nie ergens anders?

MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i

Verwijderd

Topicstarter
Als je weet waar mag je het zeggen. Nero staat ingeste;ld op CD van 700MB met overburnen aan. Als ik een CDRW van 700MB wil branden, krijg ik de melding dat die wil afsluiten na branden. CD-R van 700MB gaat zonder problemen.

• CycloneX
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

Zijn het niet de cdeetjes die het probleem geven. Had namelijk wel gezeik met cdeetjes CD-RW die slecht gebrand waren, en je daarna kon wegdonderen :(

MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i

• born2tweak
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-09 10:56
Verwijderd schreef op 01 May 2003 @ 14:37:
Als je weet waar mag je het zeggen. Nero staat ingeste;ld op CD van 700MB met overburnen aan. Als ik een CDRW van 700MB wil branden, krijg ik de melding dat die wil afsluiten na branden. CD-R van 700MB gaat zonder problemen.
Wat is nu het probleem? dat ie je cd-rw wil afsluiten? ja, maar dat is logisch. Als je er toch niets meer op kunt schrijven, omdat ie vindt dat ie vol is, dan mag je hem afsluiten. Een afgesloten cd-rw kun je ook gewoon wissen hoor. Ik heb dezelfde brander en bij mij werkt ie perfect, eerst onder 98 en nu xp.

Verwijderd

Ik heb dezelfde brander en ook nog nooit een probleem gehad. Het klopt idd wat born2tweak zegt. De cd is vol en dus gaat nero hem afsluiten. Heeft ook geen nut om de cd niet af te sluiten want er past toch niks meer op.
Pagina: 1