Toon posts:

Mediamarkt laptop

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Kreeg vandaag het nieuwe mediamarkt krantje in mijn handen gedrukt.
daar stond de volgende laptop in

P4 2,6
15" TFT
512 DDR
40 GB hdd (4200 of 5400 toeren?)
Combo DVD-rewriter (staat expliciet bij DVD-brander)
64 MB ATI nv18 vid + tv out ( nv18 bij ati waarschijnlijk een foutje!)
16bit geluid
Fire wire
10/100 netwerkaansluiting
56k modem
Microsoft home editie

PRIJS: 1599€

Ik vind die aldi laptop ook altijd wel goed. Volgens mij is dit ook een Medion aan de casing op het plaatje te zien.

Nu vraag ik me dus af of iemand deze laptop al gekocht heeft en of het bevalt?
En wat voor een videokaart er nu in deze laptop zit?

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 30-04-2003 17:40 ]

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 27-07 20:06
pix :P

Edit: Mediamarkt.nl rules :) :

Afbeeldingslocatie: http://www.mediamarkt.nl/home/folder/images/p8-NL_AllFlyer2904.jpg

TS heeft het dus over de onderste laptop.

[ Voor 94% gewijzigd door yohan op 30-04-2003 17:28 ]

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-08 19:46
-rw en -r.. ikzelf zou liever een + hebben, omdat ik die gok neem :P

Maareh, zoveel voor zo weinig geld!

• yohan
Icey schreef op 30 April 2003 @ 17:30:
-rw en -r.. ikzelf zou liever een + hebben, omdat ik die gok neem :P

Maareh, zoveel voor zo weinig geld!
ff kort, voor ons leken... verschil - en + bij dvd writers?

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

• eXhale
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik zou voor een centrino gaan, heb zelf de Acer travenmate 800 (centrino) en ik moet zeggen, 5 uur op een accu is erg handig..
Prijsklasse is ongeveer hetzelfde

• yohan
Opgelost ;)

[ Voor 93% gewijzigd door yohan op 30-04-2003 17:46 ]

• JWO
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:46

JWO

mijn advies niet doen !

kan nooit goede kwaliteit zijn + desktop cpu, koop liever ook een degelijker merk zoals toshiba, asus, acer of sony

• Poltergeist
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:12
Een beetje onzin, niet? De medion apparaten zijn helemaal niet van zo'n slechte kwaliteit, en voor dat geld? Kom daar maar eens om bij Toshiba, Asus, Acer en zeker Sony.

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:11

Stewie!

Keen must die!

eXhale schreef op 30 April 2003 @ 17:35:
Ik zou voor een centrino gaan, heb zelf de Acer travenmate 800 (centrino) en ik moet zeggen, 5 uur op een accu is erg handig..
Prijsklasse is ongeveer hetzelfde
idd, en een dvd writer gebruik je toch niet echt veel lijkt me, vooral niet als leek :)
Nadeel van die mm laptop is de korte accu duur. Wat denk je dat zo p4 2,6 aan stroom eet?? Beter een centrino, veel meer opties hebben die en rete snel zijn die dingen

Strava: https://www.strava.com/athletes/149347154

• tweakerbee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-08 21:57

tweakerbee

dus..?

Dit is gewoon een desktopvervanger. Als je hem als verplaatsbare PC wilt gebruiker waarschijnlijk een prima ding. Vermoedelijk wel veel lawaai van ventilatoren (kleinere fans = hogere rpm) om alle warmte af te voeren...
Ga hem in ieder geval niet kopen "omdat hij zo goedkoop is".

You can't have everything. Where would you put it?

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga het ook gebruiken als een verplaatsbare Desktop. Ik weet ook donders goed dat het een herrie gaat maken. DVD brander is ook niet zo heel erg boeiend. Voor mij gaat het echt om hebben van een mobiele desktop waar ik mee kan klooien voor werk en studie. Vraag me dus echt af wat voor een videokaart erop zit en wat voor een schijf. Weet iemand ook hoe lang de garantie op dit ding is??

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp - Zendure 2400AC+ 16kWh

tweakerbee schreef op 30 april 2003 @ 17:41:
Ga hem in ieder geval niet kopen "omdat hij zo goedkoop is".
|:( Dus het moet per sé duur zijn ?????

Daarnaast, ik heb zelf een 2.53GHz Aldi Medion Laptop en hij is stiller dan mijn desktop pc. Daarnaast is het gewoon een geweldig ding en overal is aan gedacht.

Op het werk hebben we dure Compaq laptops met mobile procs erin maar die maken meer lawaai dan deze Medion laptop.

[ Voor 15% gewijzigd door Fairy op 30-04-2003 17:47 ]

• yohan
Oplossing is om em ff uit te proberen in de winkel. Als je serieus overweegt zo'n ding te kopen doen de adviseurs op die afdeling daar niet moeilijk over. Kun je meteen zien of ie misschien erg zwaar is (gewicht staat er niet bij) hoe het zit met garantie, of het ding eventueel een beetje te upgraden is qua geheugen en zo en of ie een beetje stil is :)

Verwijderd

Topicstarter
Ja dat ding wilde ik gaa kopen maar was finacieel nog niet helemaal rond :)
Dus toen ik dit zag moest ik daar aan denken. Maar hier is dus niet genoeg informatie voor beschikbaar. Heb al een mailtje gestuurd om te vragen aan de mediamarkt. Anders vrijdag maar even een bezoekje brengen.

• cwppol
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 05-01-2025
De laatste Medion die ik in handen had was inderdaad behoorlijk zwaar (rond de 4 kilo gok ik) dus die tip van Yohan lijkt me zeker de moeite waard.

Verwijderd

Topicstarter
Thanx zal ik even doen. Zal hier ook even de rest van de info posten als ik er meer van weet.

• Gizmoke
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08-08 23:24
Er zit net zoals bij Aldi en Lidl geen mobile processor in maar een desktop.
Deze verbruiken veel energie en worden zeer warm.
Als je de laptop altijd via het net gaat gebruiken is er niet echt een probleem, maar op plaatsen zonder stroomvoorziening....

• JWO
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:46

JWO

Poltergeist schreef op 30 April 2003 @ 17:39:
Een beetje onzin, niet? De medion apparaten zijn helemaal niet van zo'n slechte kwaliteit, en voor dat geld? Kom daar maar eens om bij Toshiba, Asus, Acer en zeker Sony.
voor minder heb je van asus anders al een 1,3ghz centrino cpu, met combo drive... en tenminste een echte targus tas + optical mouse..

tsja ik werk liever 5 tot 6 uur op een accu met redelijke snelheid dan 1 uur op top snelheid :P

zo onzin is het dus niet ;)

hij zal echter best geschikt zijn als "desknote" maar niet als laptop..

[ Voor 8% gewijzigd door JWO op 30-04-2003 18:02 ]

Verwijderd

Ik heb zo'n hekel aan als mensen zeggen: NIET DOEN kan nooit goed zijn.... Waarom zou dat niet goed kunnen zijn? Oke hij zal wat stroom verbruiken maar als je hem vooral gebruikt op plaatsen waar stroom voorzien is duh why not.
Iedereen die zeurt neem A-merk: heb je zelf als desktop een A-merk? Zo niet dan snap ik je reply al helemaal niet. Deze notebook is lekker compleet en ook nog eens van microstar, daar zie je tegenwoordig veel computers van en hun desktops zijn ook al zo uitgebreid voor relatief weinig geld.

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:27

LopeZ

Too much is never enough

Willen jullie zo vriendelijk zijn om hier: Algemene PC/Laptop aanbiedingen topic
verder te gaan? Dank u :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.