IR & T68i

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

• Ad Hox
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-05 17:07
Ik heb een laptop met Windows 95, en de software van Ericsson geinstalleerd. T68i IR en laptop IR staan aan. De laptop herkend de T68i wel, want hij wilde deze eerst instaleren, heb ik ook gedaan (Plug & Play), maar ik las dat dit niet de bedoeling was.
Als ik de Ericsson software laat zoeken, krijg ik bij de klok een zwart telefoontje voor 1 seconde, en die verdwijnt weer. Er is op de taakbalk heel weinig (1x) activiteit te zien tussen de 2 infrarood tekentjes. Na een tijdje krijg ik de melding dat het apparaat niet reageert of niet gevonden is.
Instellingen staan op max 115.2
De laptop vind de telefoon wel, maar de software van Ericsson niet!

Toen ik een tijd terug de T68i door Windows heb laten instaleren als modem, heb ik een inbel verbinding aangemaakt, met als telefoonnummer mijn mob nr. Toen maakte hij op mn telefoon verbinding (dus hij stond op bellen), na een minuut werd de verbinding verbroken...er is dus wel activiteit!

Wie kan mij helpen?

Vriendelijk bedankt,
Tommey.NL

[ Voor 23% gewijzigd door Ad Hox op 30-04-2003 17:13 ]

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:37

Korakal

Up up up!

Het klinkt als een IR driverprobleempje. Heb je je IR drivers gecontroleerd en geupdate naar de laatste versie? Zet evt. de snelheid van de IR-poort wat lager. Dat wil nog wel eens helpen.

Werkt de Ericsson software wel onderw Windows 95 trouwens?

Owja... je vraag had evt in [rml](Sony)Ericsson T68 en T68i [ deel 2][/rml] gemogen, maar da's niet zo heel erg ;)
en de groeten hoef je niet onder iedere post te zetten, k?

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Mja, ik vind eigenlijk dat je 'm alsnog daar neer mag zetten :)

[rml](Sony)Ericsson T68 en T68i [ deel 2][/rml]

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Dit topic is gesloten.