• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 24-02 12:18
Iemand toevallig ervaring met enkele winkels uit de pricewatch ivm hun levervoorwaarden, zijnde levering naar België? In NL zijn de camera's namelijk ontieglijk veel goedkoper dan in België.

Kloterige is dat praktisch geen enkele winkel uitdrukkelijk vermeld of ze naar België leveren en wat hiervan dan de kosten zijn :(

Het gaat mij om een Canon Digital Ixus 400.

Verwijderd

Ik zou er is een aantal opbellen...

• witchdoc
Verwijderd schreef op 30 april 2003 @ 16:47:
Ik zou er is een aantal opbellen...
Lekker internationaal bellen.. da's nu niet wat deze gierige Belg van plan was :)
Ik kan natuurlijk ook altijd mailen enzo maar ik hoop dat er al een paar belgen me voorgegaan zijn en me hun positieve en negatieve ervaringen kunnen geven.

• ViolatoR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-11-2025
Ik weet dat diga4u.nl tot 20kg naar het buitenland verstuurd. Je moet wel vooruit betalen dan.

Heeft de Canon Digital Ixus 400 ook :)

Staat niet in de lijst bij de pricewatch, wel in de shopsurvery.

[ Voor 39% gewijzigd door ViolatoR op 30-04-2003 16:54 ]

fotoblog

• Ares408
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Als je dan toch in het buitenland gaat bestellen kan je het misschien beter in Duitsland kopen, daar zijn ze nog goedkoper. En de Duitse winkels die in de pricewatch staan leveren naar Nederland dus die zullen ook wel naar België leveren.

• FireArrow
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-05-2022
en hoe kom ik er dan achter welke winkels allemaal in Duitsland zijn??? :?

• Tele
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Bij vooraf betalen rekent Foto Konijnenberg € 15,- verzendkosten naar België. Qua service en prijzen is deze winkel een aanrader. :)

Ixus 400 kost daar trouwens € 585.00,-

[ Voor 11% gewijzigd door Tele op 30-04-2003 18:07 ]

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-01 12:02
http://www.camerahuis.nl/
Kan ik vanuit Belgie bestellen ?
Ja, dit kan. De verzendkosten zijn 17 euro. U dient het volledige bedrag vooruit via bank of giro te betalen. Op het bestelformulier selecteerd u "België" en vermeldt bij opmerkingen dat u van de extra verzendkosten op de hoogte bent. U krijgt een automatische bevestigingsmail met onze bankgegevens. Bij het te betalen bedrag dient u 11 euro op te tellen en dit naar ons over te maken.
Daar heb ik mijn camera vandaan, maar omdat je vooruitbetaald zou ik voor konijnenberg gaan, die zijn 100% safe te noemen, gezien de vele positieve reacties over deze winkel.

[ Voor 8% gewijzigd door Gman op 01-05-2003 01:10 ]

• FireArrow
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-05-2022
Weet iemand misschien waar ik op internet moet zijn voor een Duitste website???
Misschien iemand ervaring met een duitste site???

• witchdoc
ViolatoR schreef op 30 April 2003 @ 16:52:
Ik weet dat diga4u.nl tot 20kg naar het buitenland verstuurd. Je moet wel vooruit betalen dan.

Heeft de Canon Digital Ixus 400 ook :)

Staat niet in de lijst bij de pricewatch, wel in de shopsurvery.
mja, geven zelfs het verkeerde fototje op hun site voor de ixus.. niet echt goed voor't vertrouwen dus ;)
Gman schreef op 01 May 2003 @ 01:09:
http://www.camerahuis.nl/
Daar heb ik mijn camera vandaan, maar omdat je vooruitbetaald zou ik voor konijnenberg gaan, die zijn 100% safe te noemen, gezien de vele positieve reacties over deze winkel.
Nou, ik hoopte met VISA te kunnen betalen.. lijkt die konijnenberg niet te hebben :(
Internationale storting op bankrekening is namelijk best irritant. Noujah, ze geven tenminste wel AL de nodige gegevens.

• ViolatoR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-11-2025
mja, geven zelfs het verkeerde fototje op hun site voor de ixus.. niet echt goed voor't vertrouwen dus ;)
Is dat zo? LoL :) is idd niet netjes, maar ik heb er eerder dingen besteld en afhandeling was altijd netjes.

fotoblog

Pagina: 1