Assume there are no rules and it's one big free for all
Nee dat kan niet, de browser moet een request sturen voordat jij hem kan redirecten, je kan dus niks 'pushen'. Tenzij je met activex oid in de weer gaat.
Je kunt wel een javascriptje of activex/asp control schrijven die iedere x-aantal seconden een bepaalde statusbit op de webserver checkt en als die verandert dat hij dan je pagina refreshed.
Pandora FMS - Open Source Monitoring - pandorafms.org
Zoals Guru zegt.
Ik zou een hidden frame maken met een ASP script die iets checked, is er iets veranderd refreshed hij de gehele browser
Ik zou een hidden frame maken met een ASP script die iets checked, is er iets veranderd refreshed hij de gehele browser
WIl he niet ingewikkeld voor je maken, maar je zou het op zich op kunnen lossen met wat DOM/xml/javascript en een page reload..
Als je niet bekend met de DOM etc bent is misschien vrij lastig om aan te pakken maar het is op zich het uitpluizen waard. Leuke shit. Ik ga er nu ff niet verder op in want heb een koninginnedagkater
Als je niet bekend met de DOM etc bent is misschien vrij lastig om aan te pakken maar het is op zich het uitpluizen waard. Leuke shit. Ik ga er nu ff niet verder op in want heb een koninginnedagkater