Toon posts:

Cable wanadoo /casema port 25 block

Pagina: 1
Acties:
  • 73 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
als je hem dan sluit geef dan te minste een reede

Cable wanadoo casema port 25 block

zijn er nog meer tweakers die zins een dag of 2 geen mail meer ontvangen op hun eigen mail server en ook een kabel abbo hebben bij casema

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Verwijderd schreef op 30 April 2003 @ 15:29:
als je hem dan sluit geef dan te minste een reede
is goed, je topic heeft geen toegvoegde waarde, is een troll, is op een onbeleefde manier gepost, voldoet niet aan de policy, moet ik nog doorgaan :?

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-05 12:42

DinX

Motormuis

Meer en meer providers doen dit. Vroeger konden we hier bij Skynet ook een mail-server draaien, nu niet meer..

De providers beginnen dit te blocken omdat veel mensen hun mailserver slecht vonfigureren waardoor hun relay open staat voor iedereen. Zo kan jan en alleman (spammers en mensen met slechte bedoelingen) mail versturen vanaf jou computer.

Als nu ergens anders een ISP daar veel last van heeft kunnen die gewoon de hele range blocken waardoor de klanten daarvan de site van jou isp zelfs niet meer kunnen bereiken (in het ergste geval). Het gebeurt ook dat ze gewoon geen mail meer doorlaten van dat domein.

Voor je ISP is het dus het veiligste om gewoon poort 25 te blocken zodat niemand meer een mail-server kan draaien.
Wil je dit toch doen moet je maar een abonnement voor niet-particulieren nemen, daar worden meestal wel alle poorten doorgelaten.

En de reden van sluiten is ook duidelijk. Wat voegt dat topic toe ? Als je provider die poorten blockt zullen er inderdaad meer mensen last van hebben.
Het wordt dus ook niet geäpreccieerd als je dan zomaar weer een topic gaat openen.

[ Voor 22% gewijzigd door DinX op 30-04-2003 15:37 ]

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Verwijderd

Topicstarter
ik betaal toch voor een internet verbinding en niet voor een incomplete verbinding

nog ff en dan wordt de port voor kazaa of wat dan ook geblocked omdat hij teveel gebruikt word

dadelijk haald de kpn de 0 van je toestel omdatje hem gebruikt

is een beetje bullshit

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Zie bovenstaande reacties. Ik denk niet dat dit iets toevoegt aan GoT. Naar aanleiding van dergelijke blocks bij andere providers, is deze discussie al talloze keren gevoerd.

En dat ik je vorige topic kortaf sloot, was omdat je zelf ook absoluut geen moeite had gedaan om ook maar één regel uit de policy goed op te volgen.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Dit topic is gesloten.