Toon posts:

[FLASH] Hoe kan dit??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Eey guys..

ik ben bezig met een flash presentatie...
En als ik de flash presentatie ga bekijken in de time line.. en dan gewoon play doe zeg maar, dan gaat ie de letters wel mooi faden, ga ik hem exporten naar een movie, dan verdwijnen ze in 1 x . dus niet mooi met fade.. hoe kan dit ??thx

• hobbit_be
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-07-2025
niet echt duidelijk - post ergens een .fla.

je moet altijd testen met CRTL+ENTER , of doe een preview. Het 'playen' in de timeline != het resultaat

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Hoe laat je de letters faden? Zoals hobbit zegt moet je wel iets meer informatie geven en erbij vertellen hoe je het nu doet.

Simpelste manier is een MC in een laag zetten, keyframe aanmaken op frame 1 en 12, rechtsclicken, motiontween selecteren. Keyframe 10 de alpha op 0% zetten en je hebt je standaard fade. Kan niks mis meegaan lijkt me :)

|{ brrr }] |

• XangadiX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-06 09:56

XangadiX

trepanatie is zóó kinderachtig

* XangadiX mompelt iets over een dynamisch textfield maar wil dan tenminste een swf of een fla zien

Stoer; Marduq

Verwijderd

Misschien moet je even het font embedden bij het textfield

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

XangadiX schreef op 30 April 2003 @ 17:29:
* XangadiX mompelt iets over een dynamisch textfield maar wil dan tenminste een swf of een fla zien
* Yellow|A wil tenminste tien punten mee cynisme zien bij herr XangadiX, want dit is niks :)

|{ brrr }] |

• Puck
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:48

Puck

EINDBAAS.org

Een dynamische tekst kan je niet zomaar roteren (mocht je daar gebruik van maken): Hier staan een paar oplossingen

[ Voor 10% gewijzigd door Puck op 01-05-2003 12:26 ]

Arrived anxious, left bored

• XangadiX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-06 09:56

XangadiX

trepanatie is zóó kinderachtig

Yellow|A schreef op 01 May 2003 @ 11:39:
[...]

* Yellow|A wil tenminste tien punten mee cynisme zien bij herr XangadiX, want dit is niks :)
* XangadiX kan uitstekend zelf uitmaken wanneer hij cynisch is daar hoeft hij geen aanmoedigingen toe te hebben van kleine gele mannetjes das dus een -3, opruiing voor jouw gele!

Stoer; Marduq

Pagina: 1