Verwijderd

Topicstarter
Ik wil een S602Z uit Amerika gaan bestellen, scheelt namelijk een HOOP geld. Maar, wat ik me af vroeg, en niet op de Fuji.nl site kon vinden, is of ze wereldwijde garantie hebben. Weet iemand dat?

B.V.D...

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-02 17:43
Er zijn nogal wat mensen die hun cam geruild hebben ivm hotpixels, en stof achter de lens. Nou ja in elk geval twee ofzo. Las ik in het Fuji Digicam topic. Misschien dat het "geen gedoe als er wat mee is" argument een extra uitgave rechtvaardigt. Hoeveel goedkoper is het ding dan, met verzendkosten en de hele zut erbij?

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

Topicstarter
Ik had iets gezien van 576,00 op een site... En daar komt de shipping nog bij.

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 28-02 22:01
Ja Fuji geeft 1 jaar garantie. Ik heb mijn S602 ook uit de VS (staat nu te koop) en ik had het nagevraagd bij Fuji zelf.

Verwijderd

Ik koop m'n echte dure dingen zoals monitor en camera meestal 2e hands. Ik de duurde modellen niet nieuw. En import is me wat onzeker. (betaling, invoer belasting, en service). Als je kamera niet aankomt is een nederlands bedrijf wel zo makkelijk aan te spreken.
Met een beperkt budget kan je 2e hands de duurste dingen kopen zonder veel risico te lopen. Zeker als het iemand is die je kent bijvoorbeeld.
Als er nog garantie op zit heb je helemaal niets te vrezen. Je kan altijd ff langs de winkel gaan waar de camera gekocht is.

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 30-04-2003 15:26 ]