Toon posts:

CS mod warcraft

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand van jullie ervaring of kent iemand servers waar ze de warcraft mod voor cs hebben draaien.
Dit is een mod die je XP points geven voor kills vaar je dan afhankelijk van je ras weer extra skills en of abillities krijgt.

Het is erg verslavend om te spelen plus dat het een hele leuke mod is.

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 31-10 09:09
hier speel ik hem altijd: 212.42.10.242:27015

is een engelse clan server

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-11 21:39
Server: XS4ALL CSTRIKE-05
IP: 194.109.69.54:27015

Deze server draait ook de WC3 plugin :)
Ik vind het wel een geinige mod om even mee te spelen, maar als je later binnenkomt dan de anderen heb je toch een nadeel. Normaal bij CS heb je dat eigenlijk alleen in de eerste (paar) ronde(s), omdat je dan geen goede wapens kan kopen.
Verder vind ik abilities zoals Invisibility erg irritant, het is eigenlijk gewoon cheaten, maar dan doet iedereen het en is het toegestaan :P

The devil is in the details.

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Copypaste uit Gamespy:

130.89.162.141:27035 [NL] !ARGH! WarCraf cs_siege cstrike 11 of 15

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

Topicstarter
dank u dank u

invisibilty is idd erg irritant.

Persoonlijk vind ik dat de powers erg goed verdeelt zijn over de rassen invisibility en de low grav zijn toch wel mijn favo's

Verwijderd

Iemand toevallig een link naar waar je dit kan downloaden? Kunnen we het hier op een Lan proberen :)

• Hahn
Verwijderd schreef op 30 april 2003 @ 15:00:
Iemand toevallig een link naar waar je dit kan downloaden? Kunnen we het hier op een Lan proberen :)
Hier staat de officiële site van deze mod, met plaatjes, download link en beschrijving van de verschillende abilities :)

Verwijderd

Maverick-X:
http://www.google.com vertelt het antwoord zo... :
http://spacedude.games-fed.com/

MaRc0 was me voor.. :P

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 30-04-2003 15:07 ]

• Remi
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-11 20:03

Remi

Moo!

Ja zeker, ik beheer zelf een server met de WC3 plugin. Persoonlijk vind ik het wel leuk om dit een paar uurtjes per dag te spelen, het is weer eens wat nieuws dan dat eeuwige counter-strike. ;)
Ik zit me alleen af te vragen of ik de respawn plugin er op moet houden want die zorgt er voor dat m'n server een grote deathmatch game word. :{

Ik heb de respawn plugin verwijderd en er een Long term XP server van gemaakt, je gained nu dus langzamer XP maar de server onthoud het wel. Dus na een disconnect of mapchange kun je gewoon verder gaan met je dezelfde XP. :)

[ Voor 27% gewijzigd door Remi op 30-04-2003 21:44 . Reden: Server aangepast ]

• cooolkast
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

cooolkast

Meeeh

Voor al het zoeken van servers kan je ook gametiger gebruiken :) . Je weet dan wel niet hoe goed snel en wat dan ook die servers zijn, maar je vindt ze iig wel....
Hier ff wat urltjes:
http://www.gametiger.net/...n=Server+Search&count=100
http://www.gametiger.net/...erver=warcraft3&count=100
http://www.gametiger.net/...n=Server+Search&count=100

Verwijderd

Leuke plugin idd :)

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 02-11 19:40
De server slaat toch je skill lvl op dacht ik :? Ik vindt zelf het heel leuk om als orc te spelen en HE's te gooien :D

• CommanderKeen
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-09 10:57
heb het een tijdje gespeelt maar sommige rassen zijn te sterk
als ik undead ben dan ga ik bijna niet meer dood door al die leech enzo
leukste vind ik night elves, dan moetje nog een beetje je best doen, en die heeft niet zulke agressieve skills als de rest.
maar ik ben er weer vanaf gestapt, tis niet echt meer leuk na een tijdje :)

je kan btw ook onwijs door de muren "kijken" met und
gewoon beetje gokken/weten waar ze zitten, en krij je er hp bij dan schiet je op dezelfde plek :)

alleen krijg je weer van dat gewhine over cheaten enzo. dis gewoon een leuke lan mod :)

[ Voor 27% gewijzigd door CommanderKeen op 01-05-2003 10:22 ]

• Hahn
Kaap schreef op 01 May 2003 @ 08:11:
De server slaat toch je skill lvl op dacht ik :? Ik vindt zelf het heel leuk om als orc te spelen en HE's te gooien :D
Nee, aangezien je bij elke map weer overnieuw begint lijkt het me niet dat je skill level wordt opgeslagen :)

Verwijderd

Opsomtopic en je kunt met een serverbrowser gewoon WC-mod servers vinden :z

• Remi

Remi

Moo!

MaRc0 schreef op 01 May 2003 @ 10:40:
[...]

Nee, aangezien je bij elke map weer overnieuw begint lijkt het me niet dat je skill level wordt opgeslagen :)
Ligt er aan, sinds versie 2.10 van Warcraft 3 kun je kiezen voor short term en long term XP. Short term (standaard) houd in dat je snel XP gained maar na een disconnect of retry ben je je XP kwijt. Long term XP betekend dat je minder snel XP gained maar de server onthoud je XP wel en die krijg je weer als je terug komt. :)

• CommanderKeen
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-09 10:57
dat xp wordt maar voor een aantal dagen onthouden, want ikwas op zo'n duitse svr lvl 8, maar na 5 dagen had ik nix meer :\

• Remi

Remi

Moo!

CommanderKeen schreef op 01 mei 2003 @ 11:35:
dat xp wordt maar voor een aantal dagen onthouden, want ikwas op zo'n duitse svr lvl 8, maar na 5 dagen had ik nix meer :\
Ligt aan de instellingen van de server, standaard is 1 dag onthouden en bij elk level krijg je er zoveel dagen bij. Ik heb het bij mijn server op 3 weken gezet en een XP gain van 1.5 (standaard is 1.0).

Verwijderd

Ik speel al een tijdje op 81.23.226.160:27035 :)

Is wel alleen maar custom maps, maar dat maakt hem leuker :)
Pagina: 1