Toon posts:

[Audigy] Liveware?

Pagina: 1
Acties:
  • 21 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Wil iemand zo vriendelijk zijn om zijn Audigy CD even voor mij te zippen of rarren en online te gooien?
Tegenwoordig moet je bij die aso's van Creative betalen voor Liveware als je je CD kwijt bent, tenminste als je geen Audigy 2 hebt.
Die updates die te downloaden zijn heb ik niks aan aangezien ik mijn 5.1 set niet aan de praat krijg zonder Liveware.

Bij voorbaat dank! _/-\o_

Verwijderd

ik heb de audigy 1, neem aan dat de liveware het zelfde er voor is dan voor 2, ik heb ook lopen zoeken ernaar, en bij toeval heb ik de complete cd op de ftp van compaq gevonden,ik heb zelf geen compaq,maar het werkt nu wel op mijn systeem, incl audio HQ, Suround mixer etc etc
ftp.compaq.com/pub/softpaq/sp20501-21000/SP20920.exe

• Scighera
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-08 09:00

Scighera

swim-bike-run

wat zou je zeggen van kosten cdr + verzendkosten overmaken en dan een kopie thuis gestuurd te krijgen? Lijkt me iets makkelijker aangezien niet iedereen zoveel webspace heeft (Audigy of 2 Liveware?
)

www.triathlete.nl

• Scighera
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-08 09:00

Scighera

swim-bike-run

Verwijderd schreef op 30 April 2003 @ 13:56:
ik heb de audigy 1, neem aan dat de liveware het zelfde er voor is dan voor 2, ik heb ook lopen zoeken ernaar, en bij toeval heb ik de complete cd op de ftp van compaq gevonden,ik heb zelf geen compaq,maar het werkt nu wel op mijn systeem, incl audio HQ, Suround mixer etc etc
ftp.compaq.com/pub/softpaq/sp20501-21000/SP20920.exe
klopt. je moet de install iets anders doen (GoT search gebruiken) en dan gaat ie als een trein

www.triathlete.nl

Verwijderd

Topicstarter
Kan wel voor een stro zorgen hoor waar ie op kan! ;)

Hmm, bedankt voor de link ik ga even zoeken op GoT over het installeren daar van.

Verwijderd

je moet een bestand verwijderen herriner ik me, damn ben juiste naam vergeten iets met CTtoem.inf of Ctoe.exe of inf ,.. sorry ben aant zoeken naar een faq, maar het moet lukken ,... dat bestand staat in de audio dir

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 30-04-2003 14:06 ]

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:50
ff googlen, of search gebruiken.

Wat je nu doet staat gelijk aan een warez request
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.