[NAV2003] geen autoprotect na liveupdate

Pagina: 1
Acties:

• mjszwo
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
hoi

ik heb Norton Antivirus geupdate met liveupdate, maar nu springen Auto-protect en de Norton Personal Firewall engine niet meer aan bij het opstarten.

Ik heb me register opgeschoont, NAV2003 en NPF2003 verwijderd, NAV2003 installed, nog steeds geen autoprotect :'(
dit heb ik nog zo'n 5x gedaan maar het lukt nog steeds niet :(

in taakbeheer staat nprotect.exe wel gewoon als geladen. weet iemand hier een oplossing voor?

Verwijderd

Heb je bepaalde services uitgeschakeld? Ik had hetzelfde en het bleek veroorzaakt te zijn door een service die ik uitgezet had. Trouwens de search op symantec.com geeft ook uitkomst.....

Verwijderd

Services voor cryptografie was het geloof ik, pin me er niet aan vast ;-)

• mjszwo
  • Niet online
nee alle services staan nog gewoon als standaard ingesteld :)

Verwijderd

MrBlackfly schreef op 30 April 2003 @ 10:51:
ik heb Norton Antivirus geupdate met liveupdate, maar nu springen Auto-protect en de Norton Personal Firewall engine niet meer aan bij het opstarten.
Krijg je ook een (fout)melding? Zo ja, welke?

• mjszwo
  • Niet online
nee geen enkele, de service wordt wel gestart enzo, ik hoor hem zoeken in de floppydrive wat NAV hier altijd doet, maar daarna gebeurt er niks. het lijkt ook net of NAV NPF weerhoud om op te starten (of andersom). maar ik heb NPF dus niet installed op het moment.

edit:
het is al opgelost, ik heb JV16 Powertools me register laten doorzoeken op de woorden "norton" en "symantec" en alle entries verwijderd en daarna NAV en NPF opnieuw installed en nu werkt het wel :*)

[ Voor 29% gewijzigd door mjszwo op 30-04-2003 11:55 ]

Pagina: 1