Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart
Verwijderd
Dat is nogal een troll ja.prog-konijn schreef op 30 April 2003 @ 10:31:
Heren,
Ik d8, het is koninginnedag dus ik gaat lekker queuen. Aangezien ik toch graag modpuntjes gebruik en ze liever niet kwijt raak hou ik me meestal één keer per week met zo'n soort 'project' bezig.
Het onderste nieuwsbericht over de kernel van windows was meteen raak. Het stata nu best netjes alleen deze mag nog 1 puntje naar beneden:
http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=756610
Saillant detail: Hij was een jaar / twee jaar geleden fel en ongenuanceerd pro-MS en anti-linux. In de top 10 des pro-MS ongenuanceerden. Nu heeft hij blijkbaar z'n mening veranderd, maar tot inzicht is hij niet gekomen, want ongenuanceerd blijft hij.
Z'n score daarintegen is wel gewijzigd. Ondoordacht pro-ms wil nog wel eens op inzichtvol komen (hoewel dat gelukkig verandert), ondoordacht anti-ms komt vaak ongenuanceerd op -1.
Verwijderd schreef op 01 May 2003 @ 10:46:
Dat is nogal een troll ja.
Saillant detail: Hij was een jaar / twee jaar geleden fel en ongenuanceerd pro-MS en anti-linux. In de top 10 des pro-MS ongenuanceerden. Nu heeft hij blijkbaar z'n mening veranderd, maar tot inzicht is hij niet gekomen, want ongenuanceerd blijft hij.![]()
Da's inderdaad een redelijke troll, alhoewel ik wel moet toegeven dat mijn mondhoeken omhoog kropen toen ik de reaktie zag
offtopic:
Zemanova, zien we jou ook nog op de meeting? Ik wil eigenlijk wel eens een keer IRL de discussie aangaan onder het genot van een goede pot bier
Zemanova, zien we jou ook nog op de meeting? Ik wil eigenlijk wel eens een keer IRL de discussie aangaan onder het genot van een goede pot bier
[ Voor 14% gewijzigd door Renegade op 01-05-2003 11:06 ]
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Verwijderd
Nee sorry, een TMF meeting is weinig voor mij. Hoewel ik misschien wel een keer een uitzondering wil maken als het in utreg is en ik er inmiddels woon (heb plannen om er te gaan werken/wonen).Renegade schreef op 01 mei 2003 @ 11:03:
[...]
offtopic: