Kan geen mp3's meer branden met LG 8x4x32

Pagina: 1
Acties:

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-02 21:06
Ik kan nu sinds een maandje of 2 geen mp3's meer branden (waar dus een audio CD uit komt). Het heeft altijd perfect gewerkt, maar na een tijdje kreeg ik wel nog de CD's gebrand maar bleek er geen geluid op te staan (wel dat de seconden verder tikte en de track-time klopte ook, maar geen geluid). Maar nu stopt de brander gewoon op ongeveer 75%. Ik heb 3 verschillende OS geprobeerd om te kijken of het daar aanlag, maar helaas. Ook heb ik mijn 3 schijven geprobeerd (2 van 5400 rpm en 1 van 7200 rpm). Ook dit loste het probleem niet op. Ik kan wel gewoon Data files branden zonder problemen. Ook heb ik al geprobeerd de mp3 om te zetten naar wav zodat buffer underrun het probleem niet kan zijn.

Hoe kan ik dit nu oplossen ?

[Systeeminfo]
PIII 667
786 SD-Ram
1x 20 GB (5400 rpm)
1x 40 GB (5400 rpm)
1x 80 GB (7200 rpm)
Windows 2000

• domi235
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-12-2021

domi235

Magic!

Andere brandprogs geprobeert?

Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.

• AvanCade
Ik heb Nero ook geprobeerd, maar die heeft nooit gewerkt (geen Data CD's, geen hele CD's kopieeren etc..). En du nu ook niet. Ik heb altijd Easy CD Creator gebruikt en tot voor 2 maanden terug heeft het altijd gewerkt.

• WhizzCat
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-10-2025

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

Misschien is je brander gewoon gaar. Ik zie dat het een 8x is dus hij zal al wat ouder zijn. Ik heb zelf ook een LG gehad en van het ene op het andere moment stopte die er mee.

Je zou em eens in een andere bak kunnen hangen, van een vriend ofzo en kijken wat er dan gebeurt, maar ik vrees dat ie gewoon kapot is.

Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein

• IDtenT
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Probeer anders eens Acoustica MP3 CD Burner.
http://download.com.com/3000-2646-10192273.html?tag=lst-0-1
Dat werkt altijd perfect voor mij.

Slave of Thieves

• AvanCade
Mijn brander is inderdaad een oudere. Maar ik wil natuurlijk doorgaan tot hij ontploft :D. En IDtenT ik heb Acoustica Mp3 CD Burner geprobeerd, hij is traag maar tot nu toe werkte het wel !
Pagina: 1