[WinAmp] Bij dubbelklik op mp3 laad deze maar speelt niet

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerwin
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-06 20:10

Gerwin

Ik ben er klaar voor!

Topicstarter
Ik heb een heel vreemd probleem, hoe het gekomen is weet ik niet. Normaal als ik dubbelklikte op een mp3 dan laade deze in WinAmp waar deze vervolgens direct werd afgespreeld. Nu word deze wel geladen maar word hij een een Playlist gezet en begint dus niet direct met afspelen. Ik krijg het niet meer zoals het was. Op de één of andere manier moet er iets veranderd zijn in de instellingen, maar ik zie in WinAmp nergens een optie voor "direct" afspelen. En ow ja, ik zit onder hand steeds door dit "gedoe" met gigantische playlists omdat ik nu alle sonds ook nog eens handmatig uit de lijst moet halen. Ik heb ook al met Windows zitten klooien om de optie "Play In Winamp" terug te krijgen in het context menu (er staat nu Enquery in WinAmp), maar zonder enig succes. Als ik rechtklik en vervolgens een programma kies dan blijft er als hoofdtaak "Enquery" staan en niet "Play". Kan iemand me vertellen hoe ik aan deze vreemde situatie gekomen ben, en of misschien nog beter: hoe ik er weer vanaf kan komen?

[ Voor 10% gewijzigd door Gerwin op 30-04-2003 03:53 ]

Station van Gerwin Prins op Apple Music

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-09 16:04

dreeke

outdated icon

Enqueue as default heb je aanstaan, moet uit

Staat gewoon in de prefs van winamp

[ Voor 31% gewijzigd door dreeke op 30-04-2003 03:53 ]

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerwin
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-06 20:10

Gerwin

Ik ben er klaar voor!

Topicstarter
|:( Tnx! Gevonden, het is al laat eh? ;)
Heb ik dan met dat context menu er een "default" van gemaakt. :/
Anyway, probleem is al opgelost! :)

Station van Gerwin Prins op Apple Music