Toon posts:

Wachtwoord kwijt en E-mailadres is vervallen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier al een andere inlognaam maar ben dat wachtwoord kwijt :'( , ff een nieuw laten opsturen lukt ook niet meer omdat ik door verhuizing een ander E-Mail adres heb gekregen.

Is het mogenlijk om dat andere account alsnog te kunnen gebruiken????

Verwijderd

Mijn probleem is nog erger. Telkens als ik uitlog (na format c:), kom ik met de goede wachtwoord niet eens meer in. Nu wordt het niet eens meer naar me gemailed. :'(

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 30 April 2003 @ 00:58:
Ik heb hier al een andere inlognaam maar ben dat wachtwoord kwijt :'( , ff een nieuw laten opsturen lukt ook niet meer omdat ik door verhuizing een ander E-Mail adres heb gekregen.

Is het mogenlijk om dat andere account alsnog te kunnen gebruiken????
Welk account heb je en welk emailadres wil je voor dat account gebruiken? Kloontjes zijn trouwens niet toegestaan. Dus meldt je oude gebruikersnaam even in dit topic met daarbij je mailadres en zet dan ook er even bij dat je kloon-account geband kan worden. Natuurlijk inclusief username van dat ding. :P
Verwijderd schreef op 30 April 2003 @ 01:05:
Mijn probleem is nog erger. Telkens als ik uitlog (na format c:), kom ik met de goede wachtwoord niet eens meer in. Nu wordt het niet eens meer naar me gemailed. :'(
Als jij je gebruikersnaam ook nog meldt dan mailen wij je een nieuwe toe. :)
Check trouwens even je systeemtijd en -jaar. Als deze niet goed staan is je cookie alweer verlopen voordat je er wat mee gedaan hebt.

Verwijderd

Topicstarter
Accountnaam JanAlesi en graag op E-Mail adres addejong@dse.nl
Dit account :Ad001 userid = 66645 met als E-Mail adres kidsvergeer@home.nl (tijdelijk geleend van een vriend) mag dus verwijderd worden aub.

Wat de tijd betreft ik ben bang dat mijn Batterij van het mobo kapot is (nog niet zo oud :( ) iedere keer als de stekker los is geweest van de contactdoos dan staat de tijd weer verkeerd.
Morgen wel eens kijken of hij nog wel goed contact maakt.

• odysseus
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-03 14:57

odysseus

Debian GNU/Linux Sid

Verwijderd schreef op 30 April 2003 @ 01:39:
Accountnaam JanAlesi en graag op E-Mail adres addejong@dse.nl
Dit account :Ad001 userid = 66645 met als E-Mail adres kidsvergeer@home.nl (tijdelijk geleend van een vriend) mag dus verwijderd worden aub.

Wat de tijd betreft ik ben bang dat mijn Batterij van het mobo kapot is (nog niet zo oud :( ) iedere keer als de stekker los is geweest van de contactdoos dan staat de tijd weer verkeerd.
Morgen wel eens kijken of hij nog wel goed contact maakt.
Jij hebt het over een account op GoT. In dit subforum gaan we alleen over accounts op de Frontpage. Voor een oplossing van jouw probleem kun je even een topic openen in Schop een Modje, alwaar de strenge-doch-rechtvaardige GoT-crew je verder zal helpen :).

Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.

Verwijderd

Topicstarter
Aha thnx
Sorry, ik wist niet waar ik moest zijn en dacht hier de goed afdeling te hebben :D

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

Verwijderd schreef op 30 april 2003 @ 01:05:
Wat is je FP account dan :? Ik heb gezocht met je GoT account gegevens maar dat leverder niks op.

[ Voor 94% gewijzigd door GiLeX op 30-04-2003 13:06 ]

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

Verwijderd

Hmm even een post voor een vriend van mij die dus niet meer kan inloggen ..

Hi, Voor mij geldt hetzelfde verhaal,
Ik kan niet meer op tweakers inloggen...

username: sambal
oudemail: hoeba@chello.nl
nwemail : hoeba@euronet.nl

• odysseus
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-03 14:57

odysseus

Debian GNU/Linux Sid

Verwijderd schreef op 02 mei 2003 @ 14:33:
Hmm even een post voor een vriend van mij die dus niet meer kan inloggen ..

Hi, Voor mij geldt hetzelfde verhaal,
Ik kan niet meer op tweakers inloggen...

username: sambal
oudemail: hoeba@chello.nl
nwemail : hoeba@euronet.nl

Weet je zeker dat dit niet over het forum gaat - anders had hij hier toch kunnen inloggen? Ik zie bovendien geen users waarbij de combinatie van 'sambal' en 'hoeba' optreedt in mail en/of username :).

Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.

Pagina: 1