[NetMD - Simpleburn] tracks zwart

Pagina: 1
Acties:

• Graham
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:45
Ik heb sinds kort een MZ-N10 :9~

Vet ding maar kost wel wat centen...

Maar goed ik heb dus ook naast de meegeleverde software van Sony voor de PC (Sonicstage) Simple Burner gedownload en geinstalleerd.

Dit is software die zeg maar niet de geripte tracks van cd naar de op HDD zet en dan op je MD maar meteen van CD naar MD zodat je oneindig dezelfde cd's kan rippen ipv de beperking met Sonicstage waar het max. rippen van dezelfde 3 is geloof ik. Hier gaat het eigenlijk niet om...

Wat ik heb is dat het window van de tracks (zoals voor CD als MD) pik zwart zijn en ik ze dus niet kan aflezen.

Dit dus:
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/4854/thumb.jpg

Als ik dus op een track dubbel click dan krijg ik dit:
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/4855/thumb.jpg

Er zat naast simpleburn ook nog een update voor simpleburn in de zip file die ik van internet gedownload heb. Deze fixed het ook niet.

Iemand een oplossing?

Zo ver ik weet is het programma niet illegaal maar wordt het door Sony niet meer verkocht of aangeboden. www.minidisc.org is ook gevraagd door Sony om het programma van de site te halen en heeft dit gedaan. Dus mocht dit topic niet mogen dan hoor ik het wel.

edit:
Het is trouwens niet dat het programma niet werkt, het werkt prima :D alleen zwart :(

[ Voor 4% gewijzigd door Graham op 30-04-2003 00:41 . Reden: edit ]

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Vreemd. Welke versie heb je? Ik heb 1.0.00.13220 zonder het probleem. Titels gewoon tegen een witte achtergrond dus.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• Graham
haas schreef op 30 April 2003 @ 00:50:
Vreemd. Welke versie heb je? Ik heb 1.0.00.13220 zonder het probleem. Titels gewoon tegen een witte achtergrond dus.
Ik heb dus een nieuwere versie, namelijk 1.0.03.09100 lijkt me en hij maakt gebruik van OpenMG Secure Module 3.1.00.07231.

Dat is toch raar...

Heb de Simple Burn effe gedeinstalleerd en dan geinstalleerd zonder de update waar ik het over had en dan heb ik dezelfde versie als jij maar heb ik het nog steeds dus dat is het niet.

Wat voor resolutie gebruik jij? Welke OS ? enzo ?

[ Voor 24% gewijzigd door Graham op 30-04-2003 02:28 . Reden: update ]

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Ik gebruik 1024x768 met Windows XP Professional.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• Graham
haas schreef op 30 April 2003 @ 14:25:
Ik gebruik 1024x768 met Windows XP Professional.
Tja ik 1280x960 maar dat zal het wel niet zijn en ook xp pro.

Iemand anders ideëen ?

[ Voor 4% gewijzigd door Graham op 30-04-2003 14:38 ]

• Graham
Een zacht trapje

• sjoerdb2
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-05-2025
Misschien heb je met je windows kleuren zitten spelen ooit es, en vergeten een bepaalde instelling terug te zetten. Kies eens voor windows standaard kleuren o.i.d?

• Graham
sjoerdb schreef op 01 mei 2003 @ 16:06:
Misschien heb je met je windows kleuren zitten spelen ooit es, en vergeten een bepaalde instelling terug te zetten. Kies eens voor windows standaard kleuren o.i.d?
Nee dat lijkt me het niet. Heb net ook effe andere Nvidia drivers geprobeerd maar dat mocht ook niet echt batten...

• Graham
Is het dan echt hopeloos... :?

• Graham
laatste kick voor dit topic dan maar...(ziet er gedoomed uit jammer genoeg :'()

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Mjah... ik heb het idem dito... gebruik je m3u2sb toevallig ??? Daar krijg ik het namelijk ook mee... Niet dat het wat uitmaakt bij mij, binnen m3u2sb kan ik mn tracktitels wel bekijken....

Deze plek is te koop.

• Graham
KeeZ schreef op 06 May 2003 @ 15:44:
Mjah... ik heb het idem dito... gebruik je m3u2sb toevallig ??? Daar krijg ik het namelijk ook mee... Niet dat het wat uitmaakt bij mij, binnen m3u2sb kan ik mn tracktitels wel bekijken....
Nope, linkje naar dat proggie... of wat meer info over het proggie. Is het hetzelfde als Simple Burn ?

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Graham schreef op 06 May 2003 @ 16:32:
[...]

Nope, linkje naar dat proggie... of wat meer info over het proggie. Is het hetzelfde als Simple Burn ?
m3u2sb daar kan je je mp3z vanuit de verkenner heenslepen, dit progsel brouwt dan een image met deamon toolz/nero imagedrive inclusief id3 info (dus titel/artiest) uit de mp3 en pompt dat naar simpleburner... een druk op "record" en klaar is KeeZ...

link : http://members.xoom.virgilio.it/paolose/

Deze plek is te koop.

• Graham
Ziet er niet slecht uit maar ik heb Nero alleen maar zoals je post moet dat ook werken en anders d/l effe deamon toolz ;)

Thx....

Heeft iemand verder nog wat oplossingen of zo....post maar :)
Pagina: 1